סדרה חדשה וריחנית של נטרוג'ינה

בחורה עם מחשב נייד

אני זוכרת את עצמי מימי התיכון סובלת מפנים מחוצ'קנות והרופא רושם לי מיני משחות להורדת החצ'קונים המעצבנים. על הנקודות השחורות בכלל אין מה לדבר!

אז, לפני כ-20 שנים, לא היו הרבה תכשירים קוסמטיים מתקדמים לטיפול בעור צעיר הסובל מפגעי עור והייתי צריכה להסתפק במשחות מסריחות מבית מרקחת הכוללת חומצה סליצילית .

היום יש פתרון ריחני לבעיה:)

גילוי נאות:  הוזמנתי להשקת סדרה  VISIBLY CLEAR  pink grapefruit(אשכולית ורודה), של חברת נטרוג'ינה המיועדת לטיפול בעור צעיר הסובל מפגעי עור וראשים שחורים.

היתרון הגדול של מוצרי הסדרה הינו הריח: הם מריחים פשוט מצוין! הריח הוא של מיץ אשכוליות סחוט טרי ולא של חומצה. השוותי את הריח של אשכולית טריה ושל שני מוצרי הסדרה: אותו ריח בדיוק.

הניחוח המוביל של הסדרה זכה באוסקר לריחות:

הסדרה מתאימה לא רק לבני נוער מחוצ'קנים אלה גם לבנות גילי המופלג בעלות עור מעורב או שמנוני ,אשר מגלות לפעמים בבוקר חצ'קון מעצבן, ועוד ביום שיש לך אירוע עם מצלמות מתעדות..

 מוצרי הסדרה הינם בעלי טכנולוגיית Microclear®(הרשומה כפטנט) וחומצה סליצלית ובעלי ניחוח אשכולית ורודה רענן ונקי. פריצת דרך במלחמה נגד פגמי עור! מוצרי הסדרה החדשה נטולי סבון, לא-קומדוגנים ונטולי שמן.

בהשקה למדנו על יתרונות ומרכיבים של מוצרי הסדרה:

הסדרה עובדת על ייבוש עודפי השומן בער תוך שמירה על לחות הטבעית שלו. היות ובני נוער עוברים שינויים הורמונליים, נצברים עודפי שומן על העור.

סרטון פלאשיתרונות הסדרה -סרט

 הסדרה מורכבת מתמציות טבעיות של אשכולית ומעושרת בויטמין C.

 

סרטון פלאש

הסדרה כוללת מגוון של 3 מוצרים:

תרחיץ ניקוי פנים יומי, תרחיץ קרם יומי ותרחיץ גרגירים.

קבלתי להתנסות שני מוצרים מהסדרה:

תרחיץ פנים בניחוח אשכולית ורודה

החברה מבטיחה לאחר השימוש בתרחיץ ניקוי פנים יומי מראה עור רענן ובריא מדי יום,

עם טכנולוגית Microclear®עוצמתית, הנוסחה מנקה לעומק כדי לסייע בהעלמת פגעי עור וראשים שחורים.

לקחתי טיפלה מהתרחיץ וניסיתי על עור פנים. הריח פשוט נהדר!

הג'ל הוא בעל מרקם המרענן מנקה את העור בעדינות מבלי לגרום לייבוש יתר, וניחוח של אשכולית ורודה מעורר את החושים עם פרץ של רעננות ממריצה.

מכיל 200 מ"ל במחיר 90 ₪.

תרחיץ גרגירים לפנים בניחוח אשכולית ורודה

התרחיץ אמור לסייע בהעלמת פגמי עור וראשים שחורים, עם ניחוח רענן ונקי. תרחיץ גרגירים יומי מעורר, למראה עור רענן ובריא מידי יום. עם טכנולוגית Microclear®עוצמתית וגרגירים שמונעים חסימת נקבוביות, לניקוי עמוק המסייע בהעלמת פגמי עור.

התחלתי להשתמש בתכשיר ויעילותו ימדוד לאורך זמן.

תרחיץ גרגירים עדין מטהר את העור בעדינות מבלי לגרום לייבוש יתר בתוספת ניחוח מפתיע של אשכולית ורודה המעניקה פרץ של רעננות. 

מכיל 150 מ"ל . במחיר 90 ₪.

 

בהרצאה של דרמטולוגית, ד"ר להבית אקרמן, למדתי כמה עובדות מעניינות על העור:

מתברר שאקנה – היא המחלה השכיחה ביותר אשר מעל 75% מבני נוער סובלים ממנה.גם בגיל מבוגר יותר יכולים להפיע סמפטומים של מחלה.

זקיקי השיערה מפרישים חלב על מנת שהעור לא יתייבש.

סיבות לאקנה הן: חלב מופרש על פני  עור ונותן צבע שחור – ראשים שחורים, תורשה וחיידקים. חיידקים ניזונים מהחלב המופרש אל העור. עם הגברת כמות החלב מתגברת כמות החיידקים על העור. פעילות החיידק גורמת לפירוק החלב לחומצות שומניות הגורמות לפגיעה נוספת בצינורות החלב ובזקיק השיערה, מצב שמוביל לאקנה דלקתית.

קיימים כמה סוגים של אקנה: מקומדונים עד למצב של ציסטות דלקתיות.

אקנה אינה נובעת מלכלוך! ניתן לטפל בבעיה (גם במקביל לטיפול הרפואי) – לשתוף פנים עם סבון מתאים  לא מייבש (מומלץ עם תרחיץ של נטרוג'ינה) פעם פעמיים ביום, תזונה מתאימה ולהשתמש בתכשירים קוסמטיים עם שילוב של חומצה סיליצילת.