סגנונות עיצוב של טבעות אירוסין

בחורה עם מחשב נייד

לבחור טבעת אירוסין עבור בת הזוג זו לא תמיד משימה פשוטה. אנו רוצים לעמוד בסטנדט גבוה ולגרום לכך שהיא תהיה מרוצה מסגנון הטבעת שבחרנו עבורה במיוחד כאשר הבחירה היא בהפתעה. אז איך תצליחו גם אתם לקלוע לטעמה של בחירת ליבכם? אנו ממליצים בשלב הראשון להכיר את סגנונות העיצוב שקיימים כיום בחנויות התכשיטים ולאחר מכן לעבור להתאמת צבע הטבעת.

הסגנון הקלאסי

טבעות אירוסין קלאסיות הן הטבעות המוכרות ביותר בכל העולם. הן למעשה התיאור הפשוט ביותר של טבעת אירוסין הכוללת את חישוק הטבעת והיהלום האמצעי אשר מעטר אותה. מה שמייחד את הטבעות בסגנון זה הוא למעשה הניקיון העיצובי. חישוק הטבעת הוא חלק ונותן מקום ייחודי לצבע הזהב שנבחר ושם דגש מאוד גדול על היהלום עצמו. בטבעות אלו הקונים בדרך כלל יבואו עם אג'נדה עיצובית מסוימת לבת זוגן. חלק יבחרו למעשה טבעת אירוסין קלאסית שמה שייחודי לה זו העדינות  ויהלום קטן וחלק יבחרו ביהלום גדול יותר ומנצנצץ יותר.

טבעות אירוסין משובצות יהלומים נוספים

בשנים האחרונות אנו רואים איזו שהיא מגמה עיצובית שבה לוקחים את טבעת האירוסין הקלאסית ואליה מוסיפים נפח של יהלומים קטנים בעיצובים שונים. כך למשל תוכלו לראות כי קיים קו עיצובי בו טבעת אירוסין נקראת טבעת אבני צד. זוהי למעשה טבעת אירוסין קלאסית אשר משלבים בה על גבי החישוק יהלומים קטנים וצפופים. סגנון נוסף הוא טבעת אירוסין טוויסט. בטבעת זו אנו נראה שהמעצבים נתנו טוויסט עיצובי לחישוק והפכו אותו למעין לולאה זורמת המזכירה את תנועת הנחש. גם על זרועות אלו של החישוק משבצים יהלומים וזה הופך את הטבעת לסגנון אחר לגמרי. ועוד סגנון מיוחד במינו ומאוד פופלארי היום הוא טבעות אירוסין היילו. פירוש המילה היילו מתכוונת להילת האור אשר נוצרת מן היהלומים הקטנים שעוטפים במעגל את היהלום האמצעי ולמעשה מגדילים את הזוהר שלו. בטבעות אלו ניתן לבחור את מספר הילות היהלומים סביב היהלום המרכזי.

טבעות אירוסין ללא יהלום אמצעי

טבעות אירוסין ללא יהלום אמצעי הן הטבעות הסולידיות. הן מתאימות מאוד לכל מי שאוהבת תכשיטים בסגנון רגוע ועדין. את הטבעות הללו תוכלו למצוא בשתי צורות עיקריות. הצורה הראשונה היא טבעת אשר משובצים על גבי החישוק שלה יהלומים קטנים צמודים וחשופים. הצורה השניה היא טבעת אירוסין אשר היהלומים שקועים בתוך חישוק הטבעת ואנו למעשה רואים רק את החלק העליון של היהלום.