ניקיון לפני אכלוס דירה

ניקיון דירה חדשה

מתכננים להיכנס לדירה חדשה? רכשתם בית מקבלן? חושבים לעבור לדירה שכורה? כדאי שתבצעו ניקיון יסודי ומאסיבי. יחד עם זאת, היום אתם כבר לא חייבים לבזבז זמן ואנרגיות על ניקיון עצמאי. תוכלו לתאם שירותי חברת ניקיון בכל רגע נתון וליהנות מיתרונות רבים:

א. הסרת כתמים קשים – אכלוס דירה מתבצע לעיתים לאחר עבודות שיפוץ, בנייה והובלות. עבודות אלו עלולות לגרום כתמים קשים ובעייתיים. הכתמים מופיעים ברוב המקרים על התקרה והרצפה, אך לעיתים גם במטבח, בחדרי השינה ובמקלחת. הדרך להסיר את הכתמים היא בין היתר להיעזר בשירותי ניקיון של חברה מקצועית.

ב. שימוש בציוד מתקדם – חברת ניקיון משתמשת בציוד מתקדם שאי אפשר להשיג באופן עצמאי. בין היתר, החברה מבצעת פוליש, מבריקה את הרצפות ומתמודדת עם כל סוגי הכתמים והלכלוך בדירה החדשה. השימוש בציוד מתקדם ישפר את איכות החיים שלכם מיד לפני האכלוס ויעזור לכם לשמור על ערך הנכס.

ג. אחריות לטווח ארוך – חברה מקצועית מעניקה אחריות על שירותי הניקיון. האחריות תאפשר לכם ליצור קשר עם נציגי החברה בכל מקרה של התלבטות, בעיה או דילמה. אחריות לטווח ארוך ניתנת על ידי חברות המכירות את תחום הניקיון ובטוחות בביצועים שלהן. האחריות היא גם דרך מצוינת לזהות חברה מקצועית ומחויבת לצרכי הלקוח.

ד. הדברה – יש חברות המציעות מלבד שירותי ניקיון גם הדברה. ההדברה אידיאלית עבור בתים פרטיים וחשובה בעיקר בתקופת הקיץ. בצעו את הניקיון יחד עם ההדברה ותוכלו לאכלס את הדירה החדשה ללא חשש.

מתי מזמינים חברת ניקיון?

הזמנת שירותי ניקיון תלויה בצרכי הלקוח ובלוח הזמנים שנקבע מול בעלי הדירה, הקבלן או חברת ההובלות. מומלץ להזמין את החברה לפני ההובלה וכך לפרוק את הציוד בדירה נקייה ומטופחת. יחד עם זאת, יש מקרים בהם רצוי לבצע ניקיון במספר שלבים. בשלב הראשון מנקים באופן יסודי ומאסיבי את הדירה, אולם בשלב השני מבצעים ניקיון נוסף לאחר הדברה ועבודות תחזוקה כלליות.

לסיכום, ניקיון הוא חלק חשוב בתהליך האכלוס של הדירה. הביאו זאת בחשבון ושפרו את המעבר.