נטע אלחימסטר מרחיבה עסקיה במיאמי לפני החתונה המדוברת

בוקר טוב

נטע אלחימסטר מרחיבה עסקיה במיאמי
לפני החתונה המדוברת
***

את תחילת שנת 2019 תחגוג נטע אלחימסטר, דוגמנית ואושיית אופנה, בננהוט שמייאמי, שם תפתח לראשונה סניף מחוץ לישראל, של מותג בגדי הים שלה.

אלחימסטר, שהתייצבה בסטודיו בת"א, לרגל צילומי קמפיין פורים 2019 של רשת האיפור והטיפוח סקארה, סיפרה לצוות ההפקה שזמן רב חשבה על הרעיון לפתוח סניף בחול ולא ידעה איפה. שביקרה לאחרונה במיאמי, נפל לה האסימון שזה המקום המושלם עבורה ובעצם החלום הרטוב מתגשם.

בנוסף, שיתפה אלחימסטר שכרגע רשימת המוזמנים של החתונה עומדת על כ 1000 אורחים, והפרטנר להכנות, רמי, הוא אחד מהחתנים המתרגשים והמרוגשים שהכירה – "כל פעם כשאנחנו מדברים על החתונה, הוא לא מפסיק להגיד לי כמה הוא לא מאמין שזה הולך לקרות ועד כמה הוא מתרגש מרגע הצעידה לחופה".

בנוסף, ציינה כי היא לא תהיה מהבריידזילות הגדולות של תעשיית הבידור, והיא לא תגביל את אורחיה בהחזקת ניידים סלולריים במהלך החתונה. "אני לא רואה בעיה בצילום של האירוע והחתונה. יש בזה מן חופש הבחירה. מי אני שאגביל את אורחי מלקבל שיחות חשובות?".

לפינאלה , סיפרה אלחימסטר כי היא בתהליכים מתקדמים על עיצוב השמלה והיא הולכת להפתיע את כולם- "דווקא בערב שכולו שלי אני לא הולכת להיות חשופה ולהוכיח שאפשר ללבוש לבן, להיות סקסית גם כשלובשים צנוע".