מתקני תצוגה בתעשייה דוקרט אייפופ לחוביץ

בחורה עם מחשב נייד

מתקני תצוגה יכולים להיות הרבה יותר משמעותיים ולעתים הם אפילו יקבעו אם הלקוח יקנה את המוצר או לא. נכון שיש עוד פרמטרים חשובים שיסבירו האם באמת המוצר איכותי או לא אך הסטנד יכול למשוך את תשומת לבו של הלקוח וזה ייתן למוצר נקודת פתיחה טובה יותר. זה הזמן להבין מהם מתקני תצוגה, למה הם כל כך חשובים וכמה הם עולים.

מהם מתקני תצוגה?

מתקני תצוגה הם למעש המתקנים שאמורים להיות ברשתות שיווק ובחנויות שונות ולהציג מוצרים ולכן קוראים להם כך. המתקן מציג את המוצרים בצורה מגוונת יותר, אמנם רוב המוצרים יהיו על מדפים אך כדי לשבור את השגרה לעתים יש צורך בסטנד, זהו השם הלועזי של מתקן תצוגה, אך מלבד העיצוב המקורי יש לו גם יתרונות אחרים. בגלל שמדפים צריכים להשלים אחד את השני בקו אחיד לפעמים נוצרים שטחים מתים ברשתות השיווק הגדולות וכמובן גם בחנויות קטנות שאצלם יש מצוקה גדולה יותר במקום. מתקני תצוגה יכולים לפתור את הבעיה הזו כיוון שהם יכולים להיכנס בכל מקום בחנות.

עד כמה הם חשובים?

מתקני תצוגה דוקרט אייפופ לחוביץ חשובים מאוד גם בגלל שהם חוסכים מקום אך כמובן גם בגלל העבודה השיווקיים והתודעתית שהם עושים לטובת קניית המוצר על ידי הלקוח. מבחינת המקום הרי ברור שמתקן תצוגה יכול להיות איכותי מאוד ולחסוך מקום רב בחנות כי יהיה ניתן לנצל אפילו חלקים קטנים מאוד שנשארו בין המדפים הגדולים לבין הקיר או בין המעברים עצמם. עם זאת העבודה החשובה ביותר של מתקני תצוגה היא למשוך את הלקוח להגיע אל המתקן ולראות מה יש לו להציע לו. יכול להיות שמתקן התצוגה יהיה מוקדש לחברה אחת בלבד או אפילו למוצר אחד בלבד או לכמה שונים, והמשיכה תהיה על ידי השוני שלו, הצבעים שלו והמקוריות שבעיצובו.

אלו סוגים קיימים?

יש מגוון רחב של מתקני תצוגה שיכולים להתאים למקומות שונים, וההבדלים ביניהם יכולים להיות גדולים מאוד. ההבדל המשמעותי ביותר בין מתקן תצוגה אחד לשני הוא החומר שמרכיב אותם. יש מתקני תצוגה מעץ, יש מתקני תצוגה מברזל ומאלומיניום, יש מתקני תצוגה מזכוכית ותתפלאו, יש אפילו מתקני תצוגה מקרטון. מתקני התצוגה יכולים להיות הרבה יותר זולים אם תבחרו אותם מחומרים זולים כמו קרטון ועץ אך בדרך כלל כדאי לבחור אותם לטווח הארוך. כאשר בוחרים מתקן תצוגה לטווח הארוך, עם הזמן מבינים שמדובר בקנייה משתלמת מאוד.

כיצד נבחר אותם נכון?

מלבד עניין העמידות שכמובן צריך לעניין אתכם אתם חייבים לזכור כי יש חשיבות גם לעיצוב של מתקן התצוגה. מתקני תצוגה שלא יהיו מעוצבים ולא יצרו הרמוניה בחנות שבה הם מונחים למעשה לא ישיגו את המטרה. הרעיון הוא שמתקן התצוגה יבלוט אך גם לא ייצור צרימה יחד עם העיצוב הכללי במקום. לכן אתם חייבים לזכור כי הבחירה שלהם חייבת להיות בשיקול כללי של כל הפרמטרים וכך תצליחו להבין מה תהיה האפשרות הכי טובה עבורכם. הבחירה שלהם צריכה להיות שקולה גם לפי החברה ולא רק לפי המתקן, חשוב לבחור בחברה מנוסה ומוכרת שיכולה לספק לכם כמה סוגים של מתקנים.

כמה המתקנים עולים?

 

קשה לדבר על המחיר של מתקני תצוגה בלי לדבר על עוד פרמטרים שלהם כי המחירים יכולים להיות שונים מאוד זה מזה. מתקן תצוגה מזכוכית ממש לא יעלה כמו מתקן תצוגה מעץ ובטח לא מתקני תצוגה מקרטון שהמחיר שלהם יכול להיות אפילו פחות מ-100 שקלים למתקן די גדול. מתקני התצוגה יכולים להיות הרבה יותר יקרים אם תבחרו מתקנים גדולים ומעוצבים יותר, אך כמובן שיש השפעה גם לכמות היחידות בהזמנה.

הפוסט פורסם ראשון בבלוג מדיום בתאריך 12.11.19

https://medium.com/@zlhisrael/%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%99-%D7%AA%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%94-%D7%91%D7%AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A4-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A5-a9bb5ed774ab