מתנות לחג- חלק שני ובו הגרלה חדשה.

אם לא מצאתן רעיון בפוסט המתנות הראשון, בואו ואנסה רעיונות נוספים בחלק השני

מארזים

נכון שמארזים זה דבר מאוד ישראלי? מארזים של יין וממתקים, מארזים של קוסמטיקה, מארזים של תחתונים, זוגות, שלישיות, רביעיות. אם זה מארז זה מגוון ויפה ולרוב גם זול יותר מאשר קניית כל מוצר בנפרד. אז הנה עוד כמה מארזים שמצאתי-

מארזי ספא של מינרליק (מוצרים המבוססים על מינרלים מים המלח) בשלושה ניחוחות שונים. דובדבן פראי או  ליים וקנה סוכר במארזים המכילים – ג'ל רחצה 400 מ"ל, חמאת גוף 300 מ"ל ומלחי אמבט 300 גרם (60 ש"ח). ומארז אקווה המכיל תחליב גוף 400 מ"ל, קרם ידיים 150 מ"ל וקרם רגליים 150 מ"ל (50 ש"ח). להשיג בסופר פארם, ניו פארם ובפרפומריות הנבחרות.

מארז בשמים, אני לא יכולה לספר לכן על הריח, כי לא התנסיתי, אבל אהבתי את הרעיון אז בחרתי לשתף. חברת ל'אוקסיטן השיקה לכבוד החג קולקציית בשמים חדשה, ומציעה מארז של ארבעה בקבוקונים, כ"א 30 מ"ל, במחיר של 149 ש"ח למארז. הבשמים נקראים La Collection de Grasse והם מגיעים בארבעה ניחוחות- Thé Vert & Bigarade תה ירוק & תפוז מר, מיועד לנשים ולגברים, Magnolia & Mûre מגנוליה & פטל שחור, Jasmin & Bergamot יסמין & ברגמוט, Vanille & Narcisse וניל & נרקיס.

אני כפי שלמדתן מהפוסט הקודם אוהבת להחליף ריחות בהתאם לזמן, המקום והארוע, וכך נחים להם על המדף כמה בקבוקים פתוחים. הבקבוקונים הקטנים יכולים להיות פתרון מצויין לנשים כמוני. (אני יוצאת מנקודת הנחה שהריחות טובים, ספרו לי אם אתן התנסיתן)

ניתן להשיג בסניפי רשת L'OCCITANE ברחבי הארץ: החנות המקוונת באתר – www.loccitane.co.il

חברת האיפור איל מקיאג' הכינה לכבוד החג מארזי מתנה מיוחדים בשתי רמות מחיר.

מארז חג ב- 250 ש"ח, כולל: תיק מעוצב + מסקרה או איילינר ג'ל שחור + 2 צלליות אבן לבחירה, או תיק + גלוס + עיפרון שפתיים + צללית אבן (סומק) או תיק + מייק אפ (כל הסוגים) + צללית אבן (סומק).

ולמכורות- מזוודה ב- 500 ש"ח הכוללת: מייק אפ + מסקרה או אייליינר ג'ל שחור + צללית אבן + גלוס או עיפרון שפתיים, או מזוודה ב- 600 ש"ח הכוללת- מברשת קבוקי + מייק אפ (כל הסוגים) + צללית אבן + גלוס או עיפרון שפתיים. ניתן להחליף את כל המוצרים בתוך הערכות (בהתאם למחיר המוצר המקורי). האמינו לי, אם תביאו מתנה כזו לחובבת איפור, קניתן את ליבה לעד.

בקניית מוצרים נוספים בחנות מקבלים הנחות על המארזים.

רשת התכשיטים "אמארו" בעיצובה של עירית גופר-ששון מציעה מארזי  "Body & Soul", סדרת מארזים הכוללים מוצרי טיפוח אורגניים בשילוב תכשיטי הרשת (צמידים, טבעות, תליוני חמסה ועוד). התכשיטים הם תכשיטים בעלי זיקה רוחנית, כמו תכשיטי חמסה למזל, צמידים וטבעות עם אבנים טובות לריפוי והרגעה ועוד. מוצרי הטיפוח הם של המותגים האמריקנים Simply be Well ו- San Francisco Soap Company, המורכבים מתמציות צמחים, שמנים טבעיים ומינרלים, ללא חומרי צבע וריח מלאכותיים וחומרים משמרים, בניחוחות מיוחדים.

מחירים: 100-300 ש"ח, בחנויות הרשת ובחנות המקוונת

תכשיטים

אני כבר שנים עוקבת אחר הדובון המדליק של המותג TOUS בביקורים (המעטים מדי) שלי בעולם. לפני כשנה וחצי נפתחה חנות ראשונה של המותג בישראל, בקניון עזריאלי, ולפני כשבוע חנות שניה בקניון הבית שלי- דיזנגוף סנטר. אם טרם יצא לכן להכיר TOUS הוא מותג תיקים, תכשיטים ואביזרים שמוצאו בספרד, הוא החל כחנות שעונים ובמהלך השנים הצטרפה למשפחה מעצבת תכשיטים. ב 1980 היא החלה לעצב לחברה תכשיטים בהשראת בובת דובי שראתה בחלון ראווה והשאר היסטוריה. הדובי הפך לסמל המסחרי של חברת TOUS והוא משולב בכל הפריטים הנמכרים בחנות.

התכשיטים נחלקים לקולקציות מיוחדות המושקות מדי עונה לצד פריטים קבועים החוזרים על עצמם לבקשת הקהל. התיקים משובחים מעור שחור או צבעוני, בעלי קוים פשוטים ברובם ובמבחר גדלים. עוד בחנות- צעיפים, משקפי ראיה ושמש, בשמים, שעונים וקופסאות תכשיטים. גם גברים וילדים לא מקופחים ותוכלו לרכוש להם, חפתים, תיקים, סיכות ראש, בשמים ועוד.

המחירים- כיאה למותג בילאומי לא זולים, אבל מעריצי המותג שירצו להתחדש בפריט סמלי יוכלו למצוא פריטים בהחל מ-135 ש"ח (ועד 35.000 ש"ח, אבל זה באמת מחיר יוצא דופן לשרשרת אחת מיוחדת במינה). רוב הפריטים יעלו בין 500 ל 3000 ש"ח אני משערת.

תראו כמה שזה מתוק-

ואם אנחנו כבר בעניניי סטייל יקר, מה דעתכן על השעון הבא של ה.שטרן? אנחנו נכנסיות פה לתחום של מתנות שאינן לכל כיס, אבל הי, מותר גם לחלום. זהו דגם  מסדרת התכשיטים בשם Golden Stones של שטרן. גוף השעון בצורת חלוק נחל ורצועת העור הצבעונית מתלפפת על היד. מחירים החל מ 3035 ש"ח (ישנם שמונה דגמים, בזהב לבן/זהב צהוב, עם/בלי יהלומים, רצועת נובאק/עור ועוד אלמנטים משתנים).

בתמונה מימין- 3227 ש"ח,  משמאל- 3038 ש"ח (את זה שעולה 82,000 חסכתי מכן)

בחזרה למציאות

הנה רעיון מעולה למתנה. אני אוהבת מתנות פרקטיות ובעיקר כאלה שהרבה נשים רוצות אבל לא מפרגנות אותן לעצמן. ומכאן נולד הרעיון הבא- סדנת סטיילינג.

רובנו רוצות להיראות טוב ולהתלבש יפה, אבל לא כולנו יודעות איך, וגם אם בתיאוריה יש לנו טעם משובח, פעמים רבות משהו משתבש בין התאוריה ליישום על הגוף. סדנת סטיילינג אישית היא מתנה נהדרת שלא רבות יפרגנו אותה לעצמן. ניתן לעבור סדנאות סטיילינג אצל סטייליסטיות אישיות או לקחת קורסים שונים, אני שמחה להמליץ לכן על בית הספר החדש לסטיילינג שהקימה ממש בשבועות האחרונים גאלה רחמילביץ, סטייליסטית ותיקה ומוכשרת שהתנסתה בכל סוגי הסטיילינג (סטיילינג אישי, הפקות אופנה, טלויזיה) לצד כתיבה בתחום האופנה בבלוג הפרטי שלה ובעיתונות האופנה בארץ. בביה"ס ניתן ללמוד את מקצוע הסטיילינג במספר מסלולי לימוד וברמות הכשרה שונות, או לעבור סדנת סטיילינג אישית וחד פעמית הכוללת שעתיים של יעוץ תדמית וסטיילינג אישי בהן הלקוחה לומדת מה מחמיא לה ואיך לשדרג את הופעתה. מחיר סדנת סטיילינג כזו אצל גאלה (ליחיד) הוא 500 ש"ח, מחיר במבצע לרגל הפתיחה ולכבוד ראש השנה 250 ש"ח (עד 15.9). אני אישית ממליצה ללכת לסדנה כזו בזוג ולכן ארגנתי לכן-

הגרלה של סדנת סטיילינג זוגית

תוכלי לתת אותה מתנה לחברה, לאחות, לאמא, או לכל מי שתרצי ולהצטרף אליה בעצמך. שעתיים שיוקדשו רק לכן לקראת השנה החדשה. כדי להרשם להגרלה עלייך להכנס לעמוד של הקונה נחמה בפייסבוק ולכתוב בקישור לפוסט- מתנות לחג חלק שני, שאת מעוניינת בסדנת הסטיילינג. הפעם אין צורך לבוא ולאסוף. כולן יכולות להשתתף בהגרלה, שם הזוכה יועבר לגאלה רחמילביץ ותוכלו לתאם את הזמן המתאים לכן ישירות מולה. (ההגרלה תיערך ביום שישי הקרוב. הכנסו לעמוד לחפש את הזוכה)

פרטים נוספים על בית הספר הגבוה לסטיילינג הממוקם בדיזנגוף סנטר בת"א תמצאו באתר /www.galastyle.co.il/

ולסיום

בגלל שמאוד אהבתי את הפרסומת שלהם בטלויזיה, ממליצה גם פה.  לרגל ראש השנה פריגת מציעה לצרכנים לשלוח ולקבל ברכת שנה טובה אישית בדרך המסורתית. רוצה להפתיע את הקרובים לך בחבילה מהדואר? הכנסי לעמוד הפייסבוק של פריגת, שם תתבקשי להזין באפליקציה מיוחדת את שמות הקרובים אותם תרצי להפתיע, בתוספת כתובת, ברכה אישית ותמונה. בפריגת ידאגו לשלוח להם גלויה חגיגית עם ברכה אישית + תמונה, שקית זרעי חמנייה ושובר לקבלת בקבוק משקה קל 1.5 ליטר לשולחן החג. כל זה ללא תשלום כמובן. אני אישית הייתי שמחה לקבל בדואר משהו שהוא לא חשבון לתשלום.

הקונה נחמה בפייסבוק- לרישום להגרלה