מתי כדאי לצאת לחופשה בסיני?

בחורה עם מחשב נייד

אין, פשוט אין על סיני. מדובר באחד היעדים הקסומים והנפלאים ביותר, שמשלב טבע עוצר נשימה עם סגנונות אירוח שונים ומגוונים לכל כיס. עבור ישראלים רבים, חופשה בסיני היא אוצר של ממש, ואפילו די קל להבין למה: זה קרוב וזה זול. הפסח האחרון, ובכלל השנה האחרונה, הראו שלא רק אני חושבת ככה כנראה…

לרוב, כשאנשים נוסעים לסיני הם מתמקדים ברביצה על החול הלבן והרך במהלך היום ויציאה למסעדות וברים בשעות הערב והלילה. אבל, זה ממש לא כל מה שיש לעשות בחצי האי. מומלץ לצאת לטיולים בלתי נשכחים ולבקר במקומות מרתקים, גם אם אתם מתכננים חופשת חורף בסיני.

חצי האי מציע לאורחיו שלל נופים ואטרקציות שעושים חשק לעוד, במיוחד כשקריר בחוץ. מדוע? חופשת חורף בסיני היא חוויה יוצאת דופן. מזג האויר הנוח מאפשר לכם לצאת לטיולים רגליים בהרים ובנקיקים, להנות מנופים נהדרים ולבקר במקומות שונים שלא ידעתם שקיימים באזור. החורף בסיני ידידותי יותר מפני שהטמפרטורה הממוצעת היא סביב 25 מעלות במשך היום, ונחשבת לאידיאלית עבור מי שמעוניין לצאת למסלולי טיולים.

מעבר לכך שחופשה בסיני בתקופת החורף תהיה עשירה בחוויות ובהרפתקאות מיוחדות, היא גם תהיה פחות עמוסה. יש מקום לכל מי שרוצה לצאת לנופש בסיני, אבל כשעמוס אפשר בהחלט להרגיש בתורים ארוכים בכל מקום. אם מתחשק לכם להתבודד כמעט לחלוטין ולהנות משקט מהפנט, נופש בסיני בעונת החורף יתאים מאוד עבורכם. בנוסף, המחירים זולים ביותר בתקופה זו, כך שתוכלו אפילו להרשות לעצמכם אירוח מפנק במלון של חמישה כוכבים.

אז מה אפשר לעשות כל היום כשיוצאים לחופשה בסיני? ראשית, אתם עדיין יכולים להנות מצלילה, שנירקול, שיט, טיולי טרקטורונים ועוד. שנית, אפשר לשבת במקומות טובים על כוס קפה מול הנופים היפהפיים או לאכול ארוחות צהריים משובחות במחירים מצחיקים. תוכלו כמובן להנות מספא מפנק, סאונה, טיפולים שונים, עיסויים ודברים רבים אחרים שממש כיף לעשות בחורף. יש פעילויות שמתאים להן להתקיים בחדר מחומם, כאשר בחוץ קריר מדי מכדי לצאת לצלילה. מאחר שמדובר על תקופה פחות עמוסה מאשר עונת הקיץ, סביר להניח שתוכלו להנות מכל הפינוקים הללו אם תלכו על עסקת הכל כלול. כמו בכל מקום אחר, גם בחצי האי המחירים עולים ויורדים בהתאם לביקוש.

 אז אתם כבר מוכנים לצאת לחופשת חורף בסיני, אחד האזורים היפים ביותר בעולם? הזמינו חדרים עוד היום ונצלו את מחירי הרצפה של תקופה זו.