מתחדשת לי בזוגיות

מתנה חדשה ומקורית אני מעניקה לי השנה לכבוד השנה החדשה שעוד רגע דופקת בדלת.

השנה החלטתי להתחדש לי בזוגיות. להתחדש בזוגיות הישנה והכל כך מוכרת שלי.

החלטתי לפקוח עיניים ובמשקפי השמש החדשים שקניתי לי להביט בזוגיות שלי בעיניים חדשות.

החלטתי להפוך את הקלישאה למתנה. בא לי להתאהב שוב במוכר והרגיל.

בא לי להתחדש בבחור שלי שאני כל כך רגילה אליו. אני לא מחכה שהוא ירגש אותי ויאמר את המילה הנכונה ויפתיע במתנה שאני הכי רוצה, אני יוצאת אל המסע הזה מתוכי, קודם בשבילי.

אני יוצאת למסע מכוונת מטרה למצוא ריגושים ברגיל. להתאהב בחולשות ולחבק את הפגיע.

אז קניתי לי ולו מתנה זוגית, בעצם לנו, חופשה מעבר לים ארזנו מזוודות וטסתי לנו להתאהב שוב.

חיפשתי את הנקודות הקטנות שיכולתי לאסוף אלי ללב ולמצוא שוב התחדשות.

מצאתי לי בן זוג שכל הזמן ניסה לרצות אותי וללכת איתי בכל השגעונות הקטנים שתקפו אותי. הוא אחד שאוהב לשבת בבתי קפה הוא לא צריך יותר כדי לחוש את אווירת המקום. כמה התרוצץ הבחור מפה לשם ומשם לשם כדי שאני אחוש שאני טורפת את החו"ל שלי. לא להתרגש?

בדרך בין הנסיעות עצרנו בצוקים גבוהים עשרות מטרים מעל פני האוקיינוס ואני עם ההתלהבות הילדותית שלי רק רציתי לחוש את עוצמת הגובה הנשקפת לי כגלויה, והוא תופס את ידי ולא מרפה שומר עלי כמו על ילדה קטנה שחלילה לא אמעד. לא להתרגש?

לראות אותו עומד מול גלי האוקיינוס בתשוקה מופלאה ומבקש להתמזג עם הגלים. להבין שמה שהופך אותו למאושר זה שמים חול וגלים, לא להתרגש?

כשאנחנו בשבת בעיר הגדולה מטיילים לנו וגשם לא מניח לנו לרגע. כמה רטובים אנחנו אין נקודה אחת יבשה בגוף. וכהוא מוריד את המעיל שלו ונשאר בגופיה כי ככה וככה הוא רטוב עד לשד עצמותיו.              לא להתרגש?

שמתי לב שזו היתה הבחירה שלי להדבק בכל הטוב הזה. יצאתי עם מטרה. לא חיפשתי את מה שלא קרה, אלא את מה שהיה. אילו העיניים שלי שבחרו במה להתמקד ואת מה לאסוף אלי ואהבתי אותי, את זו שבוחרת להתחדש בבחור שלי. זה בדיוק כמו הגשם, זו אני שבחרתי לאהוב אותו למרות כל הקושי והרטוב והקר. בקשתי לא לוותר על מראות העיר המדהימה ובסופו של יום הבגדים שלגופינו התייבשו ועוד הצלחנו להרגיש אותה מלטפת לעת ערב. והבחור שלי היה שם איתי בלי להתלונן והוביל כשהתבלבלתי ברגעים נמוכים. לא להתרגש?

והיו שם עוד כהנה וכהנה רגעים שאספתי לי אלי ואני חוזרת מחודשת לקראת השנה החדשה.

אני חוזרת מחודשת בעיניים חדשות ובתזכורת ששמתי לי בראשי לחפש חידושים וריגושים בזוגיות הישנה והטובה שלי. וכן, לפנות זמן לזוגיות שלנו. לתת לה אפשרות לחיות ולנשום כדי לאפשר מקום לחשק להיכנס בינינו. לייצר זמן זוגיות לא רק כשיש לנו חשק אלא כדי שנוכל לאפשר את חשק אחד לשניה. הרבה פעמים כשאני חושבת על זוגות שיצאו לחפש זוגיות חדשה אני חושבת על כל  ההשקעה והמאמץ שצריך כדי למצוא שוב מישהו שאפשר יהיה להתיישן איתו. אז אני כבר מצאתי לי אחד כזה, ועכשיו אני בוחרת להתחדש בדיוק באותה זוגיות ישנה ולהרגיש שוב מחודשת.

שנה טובה ומתוקה, שנה של התחדשות.

 WhatsApp Image 2019-09-28 at 23.06.12

כאן בשבילך

AEJZ4294 (2)