מתוק לו מתוק לו…

בחורה עם מחשב נייד

חלוה רכה עם תוספות ייחודיות וטעימות

חלוה פירות יבשים, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו, שיש ופולי קקאו ופיסטוק

חלוה רכה עם מגוון תוספות

חלוה מיוצרת מטחינת שומשום הידועה כמזון בריא, מזין ועשיר בוויטמינים ומינרלים. רבים מגדירים את החלוה כממתק הבריא ביותר וכמזון הבריאות המתוק ביותר. חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל ועומדת בראש מותגי החלוה לשנת 2016. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", "ביקשנו להביא את חוויית השוק את הסופר. פיתחנו חלוה במגוון טעמים מיוחדים ואנו מציעים אותה במגשית נוחה לשימוש".

חלבה פירות יבשים

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משווקת סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות. בין טעמי החלוה שישווקו, פירות יבשים, דבש שקדים, תפוז ופולי קקאו, פיסטוק ועוד. החלוה תשווק במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפיפייה. בנוסף, תשווק החלוה גם במארז מוכן, מגשית ארוזה במשקל 200 גרם.

טעמתי את החלוה, היא מאוד רכה ונימוחה בפה. התוספות הקרנצ'יות מוסיפות ארומה וטעם.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

רוגעלך 

מאפה שמרים  במילוי בטעם שוקולד

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך- מאפה שמרים במילוי בטעם שוקולד.

עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים פריך ממולאות קרם שוקולד, נימוחות בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.

רוגלך

רוגעלך מתוצרת "אחוה" יימכרו במחיר שווה לכל נפש של 7-8 שקלים לאריזת 400 גרם ומומלץ לחמם לפני ההגשה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", הרוגעלך מצטרף לסדרת מוצרי המאפה המובחרים של המפעל. "גם במוצר זה, כביתר מוצרי המפעל, אנו נקפיד על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

לילך
בלוג על אמהות, בריאות, טבע, יופי, אופנה, נשים ואוכל טוב ובריא ♥ בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק "אמא טבע".