מתוק לו וטבעוני בחופש הגדול

בפוסט זה אכתוב על טעמים חדשים שיצאו לרשתות כשהמשותף לכולם, הוא היותם בריאים, קלים להכנה, מתאימים לאורח חיים בריא, פרו- טבעוני בעיקר מוסיפים מתיקות לסוף החופש הגדול…

חוות גרוס-אורגניקה משיקה תה צמחים קר אורגני: לואיזה לימונית ולמון גראס נענע

חוות גרוס-אורגניקה ממושב חמרה, המתמחה בגידול צמחי תה ותבלין אורגניים משנת 1993, השיקה באמצעות מחלקת הפיתוח והייצור שלה FUNTASTEA המתמחה במשקאות האורגניים, את BEST TEA – שני משקאות תה צמחים קר אורגני המיוצרים מחליטות של הצמחים לואיזה, למון גראס (לימונית) ונענע, בשני שילובים מרעננים: למון גראס נענע ולואיזה לימונית.

לירון גרוס, חקלאי ובעלים של חוות גרוס אורגניקה, מציין כי משקאות התה החדשים מיוצרים אך ורק בחווה האורגנית: החל משלב השתילה של הצמחים, גידולם וטיפוחם, ועד לקטיפתם, ייבושם בתהליך טבעי בשמש, והכנת החליטות במחלקת ייצור המשקאות FUNTASTEA במושב. הצמחים בחווה, מציין גרוס, גדלים בשיטת גידול אורגנית בלבד, באופן טבעי ללא התערבות וללא שימוש בחומרי ריסוס ודשנים. כמו כן, תהליך הייבוש של הצמחים הוא טבעי, בשמש, ושומר על הערכים התזונתיים שלהם. המוטו של החווה, מציין גרוס, הוא לגדל ולייצר תוצרת מעולה ללא פשרות, עוד מסר כי החווה שוקדת בימים אלה על פיתוח סדרת משקאות תה צמחים קר אורגניים הממותקים בצמח הסטיביה.

תה קר

טעמתי את משקאות BEST TEA . הם טעימים ומרווים ומהווים אלטרנטיבה בריאה ואיכותית למשקה מתוק.

לחליטות הצמחים השונים יתרונות בריאותיים רבים לפי הרפואה הטבעית והעממית. הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי חליטה של צמח הלואיזה מסייעת לפעילות תקינה של מערכת העיכול, היא מיטיבה במצבים של דלקות גרון והצטננויות, ומסייעת להרגעה ולהשראת שינה. למון גראס, מציינת בן דוד, עשיר בנוגדי חמצון הנלחמים בזיהומים, מסייע להרגעת מערכת העיכול, לשיכוך כאבים, להשראת שינה, ולהפחתת לחץ דם. לצמח הנענע שימוש נרחב ברפואת צמחי מרפא. הוא מסייע בין היתר להקלה בדלקות גרון ובעיות במערכת הנשימה, להורדת חום, ולפינוי ליחה ונזלת.

המשקאות כשרים פרווה בהשגחת הרבנות. להשיג בחנויות טבע וברשתות מובחרות.

"עלמה" משיקה גביעי גלידה  טעימים: גביעי גלידריה וגביעי אמריקה

את אותם גביעי הגלידריה של "עלמה" שאתם מכירים מכל מותגי הגלידה המובילים בישראל: גלידות נסטלה, יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן, אייסברג, דלי קרים , ד"ר לק , אלדו,  ועוד, תוכלו למצוא באריזה משפחתית לשימוש ביתי, במארז של 12 יחידות וגביעי אמריקה במארז 24 יחידות.

גביעי הגלידריה באריזה משפחתית, עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאימים לטבעונים. מאוד טעימים ופריכים ומגיעים באריזת ניילון פנימית לאיטום המוצר.

וופל לגלידה

גביעי הגלידה של "עלמה" נחשבים לגביעים האיכותיים והמשובחים ביותר מיוצאים למדינות רבות ברחבי העולם. הגביעים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וברמת בטיחות ואיכות המזון מהגבוהים בעולם. נפלאים באירוח וכקינוח בשילוב גלידה להנאת המשפחה בימי הקיץ החמים.

גלידונית

טעמתי את גביעי הגלידה של "עלמה". גביעי הגלידריה מאוד טעימים, הוופל שלהם קראנצ'י ועשיר.

גביעי אמריקה עדינים יותר בטעמם, נוחים להגשה לילדים היות והתחתית שלהם ישרה, ניתן להניחם על השולחן בביטחה.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

חברת "אחוה" משיקה חטיפי חלוה בטעמים וניל ושוקו-וניל

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה שני חטיפי חלוה חדשים:  חטיף חלוה בטעם וניל וחטיף חלוה בטעם שוקו-וניל באריזות 50 גרם. החטיפים החדשים מכילים 50% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. כל מוצרי הטחינה והחלוה מתוצרת "אחוה" ללא חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים.

החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. להפתעתי הרבה מחיר כל חטיף 1 – 1.5 שקלים בלבד!

בזמן שחטיפים אחרים, הרבה פחות בריאים נמכרים ביותר משלושה שקלים לחטיף, אחוה מפתיעה עם חטיף בריא, טבעוני הנמכר במחיר ידידותי.

חלבה

החלוה נחשבת כמזון בריאות הכי מתוק, בזכות תכולת הטחינה הגולמית שמהווה מרכיב עיקרי במוצר. טחינה גולמית של חברת "אחוה" ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2016. "אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרי חלוה, השומרת על הפופולאריות שלה לאורך שנים רבות. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. אנו שמחים להמשיך ולהביא לקהל לקוחותינו מגוון מוצרים גם באריזות נוחות ובדגש על מחירים השווים לכל נפש.

חלוה

אני אישית אוהבת את החלוה בטעם שוקו וניל. מאוד פריכה וטעימה.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

לילך
בלוג על אמהות, בריאות, טבע, יופי, אופנה, נשים ואוכל טוב ובריא ♥ בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק "אמא טבע".