משרות של מעצבים גרפיים מהבית – דרושים גרפיקאים למשרדי פרסום

בחורה עם מחשב נייד

כולנו ערים למה שקורה בתעשייה הישראלית ולמחסור העצום בכוח אדם של מעצבים וגרפיקאים, אם רק סיימתם לימודים ואתם רוצים למצוא עבודה בקלות ובמהירות נוכל להמליץ לכם על קבוצה מדהימה בפייסבוק של מדור דרושים  – משרות של מעצבים גרפיים מהבית – דרושים גרפיקאים למשרדי פרסום

כולנו ערים למה שקורה בתעשייה הישראלית ולמחסור העצום בכוח אדם של מעצבים וגרפיקאים, אם רק סיימתם לימודים ואתם רוצים למצוא עבודה בקלות ובמהירות נוכל להמליץ לכם על קבוצה מדהימה בפייסבוק של מדור דרושים גרפיקאים ששם מתפרסמות מידי יום מאות משרות בעיצוב גרפי. כל מה שתצטרכו לעשות זה להיות חברים בקבוצה ולבקש שחברות כדי לראות משרות שמתפרסמות בכל התחומים. קישור לקבוצת פייסבוק מדור דרושים גרפיקאים יפתח לכם אפיקים חדשים ואפשרויות תעסוקה לעבודה מהבית או בתור שכירים. זה לא משנה אם יש לכם ניסיון בתחום או לא כיום עקב הביקוש העצום בתעשייה הישראלית כל אחד יכול להתברג לתעשייה אם יש לו תיק עבודות שמכתיב את טרנדים חדשים בעולם העיצוב.

תיק עבודות של מעצבים גרפיים בתעשיית העיצוב הגרפי במשרדי הפרסום זה לא משנה איזה תעודה יש לכם או עד כמה בית הספר שלכם יוקרתי.

בתעשיית העיצוב הגרפי במשרדי הפרסום זה לא משנה איזה תעודה יש לכם או עד כמה בית הספר שלכם יוקרתי. מה שחשוב להם כדי להתקבל למקומות עבודה זה אך ורק תיק עבודות מקצועי שבו אתם מראים את מה שאתם מסוגלים לעשות. תיק עבודות צריך לכלול אינספור עבודות בעיצוב גרפי החל מהכתבת טרנדים חדשים שהולכים לקראת שנת 2010   + חשיבה יצירתית תוך פיתוח רעיונות לעסקים על ידי שימוש באלמנטים ויזואלים משכנעים. עסקים לא יכולים להצליח בעולם אם אין להם רשת של מעצבים גרפים איכותיים שיתרגמו את כל המסרים המכירתיים-  שיווקיים שלהם לקהל היעד שלהם ברשתות החברתיות או בכל ענף אחר.

המחסור במעצבים גרפיים ענף ההייטק שואב לתוכו אינספור מעצבים גרפיים שיתנו מענה ויעבדו בשיתוף פעולה עם מתכנתים להכנת אתר אינטרנט ואפליקציות.

ענף ההייטק שואב לתוכו אינספור מעצבים גרפיים שיתנו מענה ויעבדו בשיתוף פעולה עם מתכנתים להכנת אתר אינטרנט ואפליקציות.  עצם הביקוש מענף ההייטק יצר מחסור עצום בבתי דפוס ובמשרדי הפרסום. תיק עבודות מעצבים גרפיים שהולכים לעבוד בחברות היי-טק צריך לכלול אפליקציות שונות שעיצבתם לבד,  בניית אתרים תוך מתן דגש על חווית משתמש ועוד פרמטרים נוספים שקשורים לעולם זה. השכר בענף ההיי-טק הוא מאוד גבוה מה שיצר מעבר מסיבי של גרפיקאיים ומעצבים גרפיים לענף זה תוך יצירת משבר תעסוקתי עצום במשרדי פרסום בבתי דפוס. כך שאם אתם גרפיקאים מתחילים עם תיק עבודות משכנע יהיה לכם יותר קל להתקבל לתעשייה הכי רווחית בישראל.

קבוצת תמיכה והתייעצות לגבי קביעת מחירון גרפי בקבוצת הפייסבוק תוכלו לראות מעצבים גרפיים גרפיקאים ממקומות שונים ולקבל רעיונות

בקבוצת הפייסבוק תוכלו לראות מעצבים גרפיים גרפיקאים ממקומות שונים ולקבל רעיונות איך לקבוע מחירון עיצוב גרפי לכל מטרה. הקבוצה היא מאוד חברתית ומאפשרת לכל אחד להביע את הרצונות שלו.

מעסיקים מחפשים מעצבים גרפיים קבוצה זו בהחלט יכולה לעזור גם לכם במידה ואתם מעסיקים ורוצים גרפיקאים או מעצבים שיתנו לכם פתרונות דיגיטליים לעבודות שונות בהחלט תוכלו להצטרף ולפרסם את המודעות שלכם.

במידה ואתם מעסיקים ורוצים גרפיקאים או מעצבים שיתנו לכם פתרונות דיגיטליים לעבודות שונות בהחלט תוכלו להצטרף ולפרסם את המודעות שלכם. רק מודעות רלוונטיות יהיו מאושרות בקבוצת מדור דרושים פייסבוק. תוכלו לקבל הצעות מחיר ממעצבים גרפים שונים. בקבוצה אנחנו נותנים במה לכל המעצבים גרפיים וזה לא משנה איפה למדתם או איזה  מכללה לעיצוב גרפי סיימתם מה שחשוב זה שתראו את תיק העבודות ללקוחות שמחפשים את השירותים שלכם בהצלחה 🙂