משקפי 2019 של KREUZBERG KINDER

הקולקציה החדשה והמעניינת מציגה מבחר משקפי ראייה ושמש בעיצוב חדשני, המשלב בין הטאץ' הקסום של שנות ה-50 וה-60 העליזות, לבין שנת 2019 המודרנית, עם הסטייל האורבני העוצמתי, המתאים לחובבי אופנה בעלי אמירה אישית חזקה.

העושר והדמיון בעיצובים של קולקציית משקפי 2019 החדשנית של KREUZBERG KINDER, הינם ללא ספק מהמעולים שנראו במחוזותינו.

הקולקציה המקורית הינה פרי שיתוף פעולה עם צלם העל גילי שני, שהינו אמן בינלאומי המתגורר בברלין, ומככב כאושיית מועדונים וחיי לילה, לצד מעצבים בינלאומיים מאיטליה וברלין בהובלת ארז כהן, הבעלים של חברת דיוק אופטיק, אשר עומד מאחורי המותג KREUZBERG KINDER.

סלונה דיוק 3

האמן גיל שני הגיע לתערוכת האופטיקה 2019 שנערכה בתל אביב בחודש מרץ, בתוקף תפקידו כאיש הסטייל והארט של הקולקציה הייחודית וצלם הבית של המותג, ושם פגשו אנשי תקשורת ישראליים אשר זכו לסטיילינג אופטיקה אישי ממנו. המפגש הנדיר תועד על-ידי שני עצמו, שצילם את האירוע לעמוד העולמי של המותג.

סלונה - דיוק 6

הקולקציה החדשה והמעניינת מציגה מבחר משקפי ראייה ושמש בעיצוב חדשני, המשלב בין הטאץ' הקסום של שנות החמישים והשישים העליזות, לבין שנת 2019 המודרנית עם הסטייל האורבני העוצמתי, המתאים לחובבי אופנה בעלי אמירה אישית חזקה.

סלונה דיוק 8

כמו כן ניתן למצוא בקולקציה של KREUZBERG KINDER מסגרות עבות במיוחד, דרמטיות ובמראה אובר סייז, הנותנות את הטון ומוכיחות שמשקפיים הן הרבה יותר מעוד אקססורי שנלווה לבגד, הן פריט אופנה בפני עצמו, שכאן זוכה לכבוד הראוי לו ולנוכחות מרשימה.

הקולקציה משלבת בין משקפי שמש שחורים בצורות גיאומטריות, לצד פריטים מעודנים ורכים יותר. חלק מהמסגרות מציגות משחק בין שחור לשקוף, היוצר מראה סקסי במיוחד.

סלונה דיוק 9

בנוסף ניתן למצוא בקולקציה משקפי ראייה בעלות מסגרת שקופה דקה, המתכתבת עם גזרת "משקפי הטייסים", ומעניקה להם מגע מודרני ושיקי, באמצעות משחקי צורות גיאומטריות ומשחק עם עובי המסגרת.

KREUZBERG KINDER מוכיחה פעם נוספת, כי מעצבי צמרת בעולם המשקפיים אחראים על דגמים בועטים ונדירים, אשר הופכים במהירות לפריטי מאסט שלא ניתן להתעלם מהם. על היצירתיות המתפרצת של המותג אחראי גילי שני, שהגעתו לארץ מהווה צעד נוסף בהשתרשות המותג בישראל.

סלונה דיוק 4

ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ.

Cs@duke-optics.comהאתר

פייסבוק: KreuzbergKinder

אינסטגרם: `kreuzbergkinder

סלונה - דיוק  1

בתמונה מימין: הצלם הבינלאומי גילי שני, ארז כהן הבעלים של "דיוק אופטיק" ויועץ התקשורת של החברה גולן נהרדעא

החיים על פי בלה
יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית, אוהבת את החיים הטובים, ומזמינה אתכם ליהנות יחד איתי.