משפחה מטיילת- קיץ חם בקמפינג ממוזג

מחפשים חופשה משפחתית חוויותית וחסכונית? חופשה שתיהנו ממגוון אטרקציות ופינוקים במקום אחד? מוזמנים לקרוא על כך בפוסט ולצאת לחופשה נפלאה!

כללי

הקיץ כבר כאן וזה הזמן לצאת לחופשה משפחתית, שתעניק לילדכם חוויות מהנות ושלל הרפתקאות. בנוסף, אתם רוצים חופשה, שתהיה מצד אחד מפנקת ומהנה לכל בני המשפחה, בה הילדים ייהנו מאטרקציות ולא ישתעממו, ומצד שני, לא לקחת משכנתא ולא לסחוב את כל הבית. וכמובן, שאם אפשר שהכל יהיה באותו המקום כך שלא תצטרכו להתרוצץ יותר מידי בחום הזה… זה יהיה פשוט מושלם!
נשמע כאילו זה חלום רטוב… והוא אכן כזה, אבל קיים!

נוף.jpg

אני מזמינה אתכם לחופשה משפחתית בחמת גדר. חופשה שתכלול שלל פעילויות המתאימות לכל המשפחה: בילוי בחוות התנינים ,פינת ליטוף, מופע תוכים, מעיינות חמים, בריכה קרה עם מגלשת ספלאש, ג'ימבורי, ושפע פינות פיקניק ומנגלים.

תנינים 2

ניתן ללון במקום במגוון אופציות: חדרי אירוח, אוהלי איגלו ואוהלים ממוזגים. כן כן שמעתם נכון. גם קמפינג וגם מזגן! ותאמינו לי, את המזגן אתם בהחלט תצטרכו באזור זה בקיץ 🙂 
האוהלים הממוזגים מתאימים ל-5 נפשות ומאובזרים במזרונים, כריות, ציפיות למזרונים ולכריות, שולחן פלסטיק וכסאות, נורה באמצע האוהל לתאורה ואפילו שקעי חשמל לטעינת טלפונים ניידים. כך, שלא תצטרכו להביא אתכם את כל ציוד הלינה. תצטרכו רק להביא איתכם מגבות ושמיכות .

אוהלים

בנוסף, ישנם מקררים מסביב לטובת הלקוחות, אשר יאפשרו לכם לאחסן שם שתיה קרה ומזון. ואם תכננתם לעשות מנגל, אז לשמור שם את הבשר שלא יתקלקל.

חיות.jpg

בכפר חמת גדר תוכלו למצוא מסעדת בשרים-המחבת, בית קפה-חלבי, חנות נוחות במתחם המרחצאות, ופיצה וגלידות ליד הבריכה הקרה. כך, שמי שנפשו לא חפצה בלהביא אוכל מהבית, יוכל ליהנות משירותים אלו.

מרחצאות

וצ'ופר נוסף- ישנם רכבים עם עגלות של המקום, אשר יובילו לכם את כל הציוד שלכם מהכניסה לאתר עד לאוהל שלכם. פינוק כבר אמרתי? 😉

עגלה

בסופשבוע האחרון, אני נסעתי עם בעלי ובני התינוק והיה פשוט כייף לכולם. ואני כאן כדי לספר ולשתף כדי שגם אתם תהנו 🙂

כניסה

אני ממליצה להגיע לפני קבלת האוהלים וליהנות בינתיים ממופע תוכים מרהיב, מהאכלת התנינים ומפינת החי, בה תוכלו למצוא: קופים, ארנבות, למורים, תרנגולים, עז, נחשים ועוד.

תוכים

תוכלו לבלות עם הילדים מהבריכה הקרה במהלך השעות החמות ביום, שם הילדים יוכלו ליהנות להם במגלשת הספלאש ומגלידות וארטיקים ליד הבריכה.

בריכה

בשעות הערב אני ממליצה ליהנות מבירה צוננת מול הבריכות החמות ורחצה לילית במרחצאות. זה פשוט תענוג. גם לכם ההורים מגיעה לנפוש ולהירגע… כמו שתוכלו לראות מטה, אני בהחלט נהנתי 🙂

FB_IMG_1564822603342

ומה הילדים יעשו בינתיים?
אם מדובר על תינוק, כמו במצב שלנו, ניתן להרדים בעגלה ולהביאו אתכם למרחצאות, אם מדובר בילדים יותר גדולים, הם יוכלו לבלות בג'ימבורי או במגרש הספורט אשר במתחם האוהלים.

טיפ נוסף– תוכלו לשלב גם אתרי בילוי נוספים באזור. אם בדרך הלוך או/חזור או גיחות לטיול וחזרה למאהל. למשל, תוכלו לצאת למסלול רטוב בנחלי הגולן או לצאת לפיקניק בכנרת.

מאחלת לכם חופשה מהנה!

XOXO

אחת שיודעת 😉

עלויות:
אוהל ממוזג למשפחה בת 5 נפשות – ליל חמישי – 890 ₪, ליל שישי – 950 ₪.
אוהל קמפינג למשפחה בת 4 נפשות (לא ממוזג) ליל חמישי 390 ₪ , ליל שישי – 450 ₪ ללילה.
מחיר לאוהל פרטי – ליל חמישי 120 ₪ לאדם, ליל שישי – 140 ₪ לאדם.
האירוח כולל: בילוי בחוות התנינים ,פינת ליטוף, מופע תוכים, מעיינות חמים , מגלשת הספלאש ושלל הפעילויות באתר.
לפרטים והזמנות ניתן לפנות אתר האינטרנט של חמת גדר : https://hamat-gader.com/

או בטלפון *6393

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)