משכנתא מאושרת, מרטין בוקסדורף- חוות דעת שלי בשבילכם:

בחורה עם מחשב נייד

קוראים לי אלון גולן ואני רוצה לתאר בקצרה מה היה המקרה שלי. אני רוצה להתחיל בזה שאני אומר תודה למרטין בוקסדורף מחברת משכנתא מאושרת. והנה המקרה שהיה.

לפני חצי שנה בערך, מרטין השיג לי משכנתא אחרי שכל העולם ואחותו ניסו ולא הצליחו. עברתי פשיטת רגל, עורך הדין הבטיח לי שאני אתחיל דף חלק ללא חובות, חרטה ברטה. איזה דף חלק ואיזה נעליים. אף בנק לא רצה לשמוע ממני ולא לתת לי כלום. כאילו אני מצורע. ממש כך.

זכינו במחיר למשתכן, שיחוק שלא להאמין. מחיר מדהים ביחס לשוק ואני כבר ראיתי בעיני רוחי את אופציה לקנות בית. כבר יכולתי להרגיש את זה.

הלכתי לבנק והסברתי שעברתי פשיטת רגל וקיבלתי הפטר לפני שנתיים, הבנקאית באמת, אני לא מתבדח צחקה עליי בפנים. ממש כך. היא אמרה לי לבוא עוד שנתיים והיא תבדוק את האופציה. תודה רבה לה באמת.

עכשיו אני לא רוצה להפסיד את ההזדמנות, אני שואל בכמה פורומים, כולם אומרים שמשכנתא אחרי פשיטת רגל זה מרטין ממשכנתא מאושרת. אני מתקשר אליו כמובן והוא רוצה הרבה כסף. לא מעט בכלל.

אני כמובן לא פראייר, מתחיל להיפגש עם עוד אנשים, עוד חברות, מהדרום, מרכז וצפון, בני ברק וכל מה שאתם רוצים לשמוע. נפגשתי לפחות עם עשרה אנשים שונים וכולם לא רוצים לקחת את זה על עצמם ולא ממש מאמינים בזה. מבאסים.

אני שואל עורך דין שעוסק בפשיטות רגל וגם הוא אומר מרטין, כנראה שזה האדם. אני חוזר אליו. הוא אומר לי: שלח את הניירת, למחרת מתקשר שואל עוד משהו, יום אחרי זה עוד משהו. יומיים אחר כך שולח לי אישור משכנתא. לא האמנתי. הלכתי לבנק לבדוק שזה אמיתי. אמיתי. אני בהלם מוחלט.

אני לא רוצה לספר לכם סיפורים ארוכים אבל חודש אחרי זה כבר היה לי בית. זה היה מדהים כאילו לא האמנתי בכלל שזה יכול לקרות.

אני ממליץ בחום גדול על מרטין בוקסדורף, שווה כל שקל שהוא גובה. קוסם אמיתי.