משהו חדש מתחיל אצלי

ואז הגיע הטלפון "נבחרת" הודיע לי הקול מעברו השני של הקו.

תמונה ממאגר פרטי

תמיד אהבתי להלביש אנשים, לעצב בגדים ובכלל.

אור

תחום האומנות והעיצוב, הובילו אותי ברוב שנותיי כעיסוק מרכזי. עבדתי כמעצבת בגדים ונעלי ילדים בחברות מובילות ונחשבות עד אשר בשלב מסוים בחיי נאלצתי להפנות את גבי לחלומי הישן-חדש.

כיום אט אט אני מישירה אליו מבט, תוך מימוש הידע שצברתי לאורך השנים והתחלתי לעסוק כסטייליסטית לאחר שעברתי הכשרה. בעיסוקי אני מייעצת, מלווה, מדריכה ומסייעת לגברים ונשים כאחד להתלבש בצורה נכונה המתאימה לאישיותם, מראיהם החיצוני ומבנה גופם ובדרך זו לשפר את תחושתם.

למי שחושב שזה מקצוע שטחי ירשה לי להגיד לו שצריך להבין שסטיילינג זה כלי חשוב שיכול לסייע בהרבה תחומים ויכול לסייע לביטחון והדימוי העצמי שלו, זו דרך חיים עם הייעוץ הנכון.

בלילה לבן אחד ללא שינה ועם הרבה רעיונות, מחשבות ושאלות שעלו בי כיצד אוכל למנף?  שוטטתי ברחבי הפייסבוק וראיתי את הפוסט של אחת מחברותיי אודות קורס שיווק דיגיטלי “דיגיטליות בעסקים” מטעם סלונה, בנק לאומי, לקח לי רגע קט עד שהתחברתי לרעיון בהתלהבות והגשתי מועמדות לקורס. ידעתי שיש כאן הזדמנות עבורי מכל הבחינות למנף את עצמי ולתת ביטוי לכישוריי.

וכך ביום בהיר אחד קיבלתי את שיחת הטלפון שחיכיתי לה ובישר לי את מה שרציתי לשמוע "נבחרת היא אמרה" לא ניתן לתאר את ההתרגשות שאחזה בי.

כנס

אני כבר אחרי מפגש ראשון ועדיין לא נרגעת מהאדרנלין שאוחז בי, ידעתי שזה בדיוק מה שאני צריכה והתחושה שמלווה אותי שמשהו חדש מתחיל אצלי.

אור כץ
נעים מאד להכיר אור כץ. סטייליסטית מומחית לדור הביניים, סטיילינג אישי,עסקי,יועצת תדמית (מאמנת לסטיילינג). מאמינה שסגנון הלבוש שלנו מאפשר לבטא את העצמה והביטחון שלנו מהפנים אל החוץ. מלמדת ומלווה את לקוחותיי לבטא את עצמם דרך הבגדים המותאמת לאישיות, סגנון החיים והצרכים של כל אחת ואחד.