משב רוח רענן

לפני כשבועיים העליתי סטטוס בפייסבוק בו הצגתי את עצמי. התגובות היו נלהבות ולגמרי עשו לי פוו מתחת לכנפיים. מאז אני נותנת למשב הרוח הזה להעיף אותי קדימה

צילום: חגית פרנקל | איפור: ליטל מיאלי

באותם ימים קיבלתי את ההודעה שנבחרתי ביחד עם עוד כ – 50 נשים מוכשרות ומעוררות השראה לקורס דיגיטליות בעסקים.
אתמול התחלנו את הקורס ומייד קיבלנו משימה עם דד ליין – כתיבת פוסט היכרות בבלוג שפתחנו ימים ספורים קודם לכן. אני לא חוששת ממשימות ולא מדד ליין. גם אין לי בעיה עם כתיבה, אני הרי עושה את זה על בסיס יומי. אבל כשזה מגיע לכדי "רק על עצמי לספר ידעתי" ו"עופי על עצמך", אז מה בעצם אספר?

אם סקרנתי אתכם ולו במעט, אתם ודאי שואלים מי אני?
נעים מאוד, אני גלית, בת 50, תושבת ראש העין, אימא לשני ילדי מסך, יהלי בן 11 ושני בת 10, נשואה למיקי מעצב גרפי.

צילום: חגית פרנקל | איפור: ליטל מיאלי
צילום: חגית פרנקל | איפור: ליטל מיאלי

אני אוהבת אנשים, אוהבת אמנות ועיצוב (על כל גווניו), שנים שאני כותבת ואני מאוד מחוברת לדיגיטל.
את ההנאות שלי חיברתי לכדי אהבה אחת גדולה ולאחר שנים בהן הייתי עיתונאית ופרסומאית בתחום העיצוב, הקמתי את העסק שלי TalkAbout פתרונות שיווק (מעוצבים) לעסקים. אני שמה עסקים בפרונט ועוזרת לבעלי עסקים להביא לקוחות לעסק שלהם, באמצעות מגוון ערוצים רחב: החל ממיתוג ועיצוב גרפי (עליו ממונה בן זוגי שיחייה) דרך כתיבה, ניהול עמודי פייסבוק, כרטיסי ביקור דיגיטליים ועד בניית אתרי אינטרנט ודפי נחיתה. היום אפשר לומר שאני עושה בדיוק את מה שאני אוהבת.

חוץ מזה ותוך כדי, אני מג'נגלת בין הורות, זוגיות, פעילות קהילתית ויזמות חברתית.
את קבוצת השוות של ראש העין הקמתי לפני חמש שנים (קבוצה שמונה למעלה מ – 6,000 נשים תושבות העיר) ולפני שנה הקמתי ביחד עם שתי שותפות גם מיזם נטוורקינג, שמיועד לעצמאים שרוצים לקדם את העסק שלהם.
מן הסתם הבנתם כבר שאני מאוד מחוברת לקהילה ולעיר שלי, ולכן לפני שבוע השקתי אתר אינטרנט שמיועד לבעלי עסקים בראש העין. אז אם אתם תושבי העיר, זה הזמן להיכנס לאתר RoshBiz ולהצטרף למאגר.

הדלת שנפתחה עבורי וההזדמנות להצטרף לחמישים נשים איכותיות, מחזקות אותי בדרך שלי ובאמונה שמה שאני עושה, הוא כנראה משהו טוב. אני בטוחה שאיהנה מהדרך, מהלמידה (גם אם חלק מזה אני כבר יודעת) ובטח ובטח מהחברה.

אחרי שנים שאני "מייצרת" 'פוו' ללקוחות שלי, העזתי בפעם הראשונה לייצר 'פוו' גם לעצמי ולשמוע את הרחש הזה מתחת לכנפיים שלי. אתמול לא רק שמעתי, אלא גם הרגשתי ואהבתי.