מריחים שזו את – איך תבחרי את הבושם שהכי יתאים לך?

לא כל בושם מתאים לכל אחת – את העובדה הזו כולנו כבר יודעות. השאלה היא איך תצליחי לבחור את הבושם שהוא את? זה שיריח עלייך הכי נפלא ויתאים לך בצורה הכי מדויקת? הכתבה תציג דרכים לבחירת הבושם המתאים על פי פרמטרים שונים, החל מסוג עור ועד סוג אופי ועוד.

מפזר ריח לצד לבנדר

מפזר ריח לצד לבנדר

מתחת לאף

התאמת בושם היא ענין של טעם אישי ומידת ריכוזיות. הריכוזיות באה לידי ביטוי בכמות האלכוהול. ככל שיש פחות אלכוהול בבושם הוא יהיה יותר עדין וככל שהריכוזיות גבוהה הריח יהיה חזק יותר. כך נשים רבות יעדיפו להשתמש בבושם עם ריכוזיות גבוהה של אלכוהול לבילוי ערב ובבושם עם ריכוזיות אלכוהול נמוכה לשעות היום. כל הבשמים מסוג או דה טואלט בעלי ריכוז נמוך של 7-15 אחוז מעניקים רעננות לגוף וכמוהם גם ספריי לגוף עם אחוז אלכוהול אחד. לעומתם, בשמים או דה פרפיום מכילים בין 15-40 אחוז אלכוהול ולכן הם כבדים יותר עם כי הם נותרים על הגוף לאורך זמן. גם לחילופי העונות יש משמעות לבשמים. בקיץ רוב הנשים יעדיפו להשתמש בבשמים קלילים יותר מאשר בחורף בהם הבשמים יהיו בעלי ניחוחות חזקים יותר.

 

הכול עניין של אופי

כאשר רוצים להביא לנשים בשמים במתנה חשוב לבחור אותם על פי האופי במידה ולא יודעים מהם הבשמים החביבים עליהן. למשל, לנשים פעילות ואנרגטיות העוסקות בספורט יתאימו בשמים עם ריחות הדרים שנותנים מרץ לגוף מסוג או דה טואלט. לנשים אלגנטיות המקפידות על קוד לבוש ואיפור גם שהן יורדות לזרוק את האשפה, יתאימו בשמים מסוג או דה פרפיום. לנשים סקסיות שיוצאות למסיבות ועפות על החיים, יתאימו בשמים מתקתקים עם ריחות פרחים, תפוחים וכד'. בכל מקרה גם אם לא קלעתם בול בריח הרצוי תמיד חשוב להביא את הבושם עם פתק החלפה.

 

איך יושב עלייך הבושם?

ישנן נשים הקונות בשמים עם ריחות נפלאים אך כאשר הן מזליפות אותם על הגוף הן חשות שהם לא מתאימים לסוג העור שלהן או שמעירים להם שהבושם מתוק מדי או חזק מדי. לפיכך, כאשר בוחרים בשמים חשוב לנסות אותם קודם כל באמצעות דוגמיות ולראות כיצד הם ישפיעו על הגוף ועל הסובבים. לא כל בושם מתאים לכל סוג עור. למשל, נשים שלהן עור שמן והן נוטות להזיע, הבשמים ישפיע על ריח עורן למעט בשמים עם ניחוח הדרים. לעומתן, לנשים עם עור יבש יתאימו בשמים יותר אינטנסיביים ואוריינטליים שמתאים לסוג עור זה.

 

חשוב גם היכן מתיזים

כאשר מוצאים את הבושם המתאים חשוב גם היכן מתיזים אותו וכמה. ההמלצה הגורפת היא להתיז מעט בנקודות הדופק בגוף כמו: צוואר, מתחת לאוזניים, בחלק הפנימי של המרפק ושורשי כפות הידיים. בצורה כזו הבושם ייספג וייקלט בצורה אופטימלית בעור.