מקומות ובתי ספר ללימוד תוכנת אדובי אילוסטרייטור ILLUSTRATOR

בחורה עם מחשב נייד

 מקומות ובתי ספר ללימוד תוכנת אדובי אילוסטרייטור ILLUSTRATOR

מחפשים  מקומות ובתי ספר ללימוד תוכנת אדובי אילוסטרייטור ILLUSTRATOR אתר מקצועי ללימוד תוכנת  אדובי אילוסטרייטור  ILLUSTRATOR המדהימה , בקישור המלווה לתקציר הזה תוכלו לצפות במאות סרטונים על תוכנת אילוסטרייטור ILLUSTRATOR בעברית , סרטוני קורס אילוסטרייטור יתנו לכם אינדקציה על יכולות תוכנת הוקטור המדהימה , סרטוני לימוד קורס  אדובי אילוסטרייטור   מתאימים לכל רמה החל ממתחילים ועד למתקדמים , קורס אילוסטרייטור ללמוד לעבוד , הקישור נמצא בתחתית המאמר תהנו !!!ILLUSTRATOR
אילוסטריטור משרתת קהלי יעד רבים החל ממעצבים גרפיים , מעצבי אופנה , מעצבי פנים , מעצבי אלבומים , שרטטים ועוד

מקומות ובתי ספר ללימוד תוכנת אדובי אילוסטרייטור ILLUSTRATOR – קורס אילוסטרייטור לתחום העיצוב הגרפי סטודנטים יבנו ויחקרו פרוייקטים עיצוביים שיאפשרו להם לבנות תיק עבודות מיתוגי רובו כמובן יעשה בקורס אילוסטרייטור להצגה ללקוחות בעתיד ולמעסיקים פונטציאלים.
קורס אילוסטרייטור יספק לכם את האפשרות להתאמן בתוכנת הגרפיקה שהיא דיי חדשה יחסית לשוק העיצוב הגרפי בישראל לאור העובדה שהיא מחליפה את תוכנת פריהנד שהפסיקו מלפני מספר שנים לשווק אותה בגירסאות מתקדמות יותר שלה. תבנו מיומנויות גרפיקה ממוחשבת בקורס אילוסטרייטור , תבינו עקרונות עיצוב חשובים על ידי קורס אילוסטרייטור ובלימודי עיצוב גרפי.
קורס אילוסטרייטור יאפשר לכם לערוך תמונות ולהפוך אותם למאוירות על ידי עבודה עם כלי המסלולים , כלי היוצר נקודות בין הקלקה להקלקה תלמדו בקורס אילוסטרייטור כיצד לבצע תנועה וסיבוב עם קווי המתאר שתבנו. קורס אילוסטרייטור יאפשר לכם להשתמש בצבעים לצביעת אלמנטים ואפקטים מיוחדים על אלמנטים גרפיים שתבנו.

[youtube 3PkEL0BbkfE]

[youtube 0oEohb-PVjM]
קורס אילוסטרייטור יחדד לכם אפשרויות עבודה קלות ותהיו חופשיים לבצע כל עבודה גרפית. חלק מנושאי הלימוד של קורס אילוסטרייטור היא בנייה אישית של כל סטודנט ולבחירה נישה יותר אישית לה הוא מתחבר להלן נושאי הלימוד של קורס אילוסטרייטור :
ציור ובנייה של אלמנטים גרפיים , חידוד ופיתוח מיומנות בכלי הפן טול , כלי הנקודות , בנייה של צורות מיוחדות עם כלי המלבן וכלי העיגול. קורס אילוסטרייטור יאפשר לכם ליצור מסלולים וקטורים מעוגלים , הוספת צבעים וחידוד נושא גוונים ואיור מכון. יצירת תיבות טקסט וקישורם לנושא הגרפי המוצג, מעברי צבע מתקדמים עם כלי ה GRADIENT , שרטוט וחידוד נושא הפרספקטיבה, מברשות עבודה ושימוש גרפי מתקדם במברשת כהצגת אלמנטים בצורה אחרת .
ביצוע גוונים מיוחדים באמצעות כלי ה- MESH, הצללות ואפקטים לאלמנטים, אפקטים מתקדמים ליצירת חדות ויזואלית לטקסט , אפקט התלת מימד ליצירת תחושה תלת מימדית והפגנה של פרספקטיבה בצורה אחרת , תבניות מילוי , טקסטורות , ועוד..

[youtube RTNm3jRT6R0]

 

שיעורים פרטיים בגרפיקה

בקרו אותנו באתר מאות סרטוני הסבר איך ללמוד מהבית עם מורים פרטיים ללימודי תעודה עיצוב גרפיקה ותוכנות

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/