מקומות השופינג המהנים ביותר במרחק חצי שעה מראשון לציון

בחורה עם מחשב נייד

ראשון לציון הינה עיר מרכזית, עיר שמצויה בדרום אזור גוש דן, כך שבקלות ובמהירות ניתן להגיע ממנה למגוון יעדים שווים, כך שאם אתם גרים בעיר וכבר חרשתם כל אזור שופינג קיים, ועתה מחפשים מוקדים שווים וחדשים, אתם מוזמנים ליהנות מהרשימה הבאה, כי הדשא של השכן תמיד ירוק יותר, וגם אם לא בהכרח, ללא ספק שווה לבדוק זאת, ואף במיוחד עתה כאשר הקיץ בעיצומו וקרירות המזגנים מוסיפה לאווירה.

נעליים עם השראה

מחפשת לרכוש נעליים מיוחדות לקיץ, נעליים שאין לכל אחת, נעליים שהן הצהרת אופנה, נעליים שהן לכאורה פשוטות אך בו זמנית מתוחכמות, נעליים שהן צמודות לקרקע וסופר נוחות, נעליים שמתכתבות עם עולם הבלט, נעליים שעשויות מחומרים איכותיים ושמציגות רמת גימור מאוד גבוהה, נעליים שמתאימות למגוון הצהרות אופנתיות, נעליים שקטות שגורמות לצאת לרקוד – נעליים שלא תרצי להוריד מהרגל? ובכן גם לך נמליץ להשלים פערים ולהכיר את המותג ,Pretty ballerinas ופשוט להגיע ולרכוש נעלי בלרינה ברמת אביב.

ללכת לאיבוד בין הדוכנים – נחלת בנימין

אם בא לכם שופינג מעט שונה, שאומנם ללא מזגן אך כן עטוף באווירה מדליקה, גם אתם מוזמנים להגיע אל נחלת בנימין שבת"א, בה מחכים שלל דוכנים צבעוניים, מסעדות נהדרות לצד דוכני רחוב, יצירות שמדגדגות את חוש היצירתיות, אומני רחוב ושפע של פריטים מרתקים, כאשר תמיד ניתן להשלים את הסיבוב בשוק הכרמל הסמוך, כך שמדובר ביעד אידאלי למצוא בו מתנות, לנקות בו את הראש, לקבל השראה, להתלהב ובאופן כללי להיחשף ליצירות מאוד מיוחדות.

מעבר למותגים – שוק הפשפשים

אם כבר וויתרנו על המזגן, מוטב לקפוץ אל שוק הפשפשים, מקום שמערבב בין אווירה, תרבויות, תכשיטים, בגדים, אקססוריז וכמובן שלל מטעמים אותנטיים. כמו כן, אם תגיעו לקראת ערב, גם תיהנו ממזג אוויר יותר נעים וגם ממגוון הופעות רחוב שמתחילות אט אט להתעורר, מפאבים שמתחילים להוציא שולחנות החוצה וכמובן מהקסם הכללי של המקום. מכאן שאם מחפשים ביגוד ואביזרים מיוחדים לצד מחירים נוחים, ובעיקר אווירה ותפאורה, שוק הפשפשים תמיד מהווה בחירה מוצלחת!

משכית בית אופנה

אם תגיעו אל יפו, רחוב הצורפים 14, תמצאו את החנות "משכית בית אופנה". אין לטעות שמדובר בעוד חנות בגדים, אלא קודם כל מדובר במקום שהוא חוויה, שזורק את המבקר לחוש כאילו הגיע לתערוכת אופנה, כאשר המבנה המרשים מוסיף המון רבדים לאווירה. באשר לבגדים, הם מספרים סיפור על תקופה אחרת, כזו שמתכתבת עם ההווה, ואילו התפירה היא ללא דופי. מכאן מי שמחפש תשובה לשאלה "מהו עיצוב ישראלי"?, ומי שמבקש ליהנות מאווירה קסומה – מוזמן להכיר חנות בגדים שמעניקה מעל ומעבר.

שופינג מינקות – בייבי טבע

יש מוצרים שאין להם תחליפים ויש מוצרים ששווה לנסוע עבורם, ולו כי הם מאוד מוצלחים וחיוניים, וכך הם המוצרים של "בייבי טבע" (רחוב דיזנגוף ת"א). בחנות תמצאו שלל תמציות צמחים ושמנים טבעיים אשר מיועדים עבור אינספור תופעות ובעיות. המוצרים הייחודיים אידאליים לפני ואחרי לידה, כך שאם רוצים, ניתן לארגן מארז לידה מדהים, במיוחד אם נעזרים בצוות המקצועי והרגיש שמחכה במקום.

מבט לאופק – נמל ת"א

מבקשים לחוש לרגע בחו"ל? הגיעו אל נמל ת"א, שם תמצאו שפע של חנויות מוכרות לצד כאלו שפחות, וכמובן שוק אוכל נהדר שמציע פסטות, גלידות, בירה, גבינות ובשרים. מוטב להגיע בשעות הפחות עמוסות, להתרשם מהנוף, להלך בין החנויות, לרכוש ירקות ישר מהחקלאי ובאופן כללי ליהנות מאווירה שמערבבת בין כפריות ליוקרתיות.

פשוט יוצאים ומוצאים

בפעם הבאה שאתם מחפשים יעדים שווים סביב ראשון לציון, כבר תדעו לאן לפנות והיכן לבקר. לעיתים רק צריך לבחור יעד אקראי, להיכנס לרכב ולבחון מה מחכה לכם. שופינג מוצלח ומהנה!