מעשנים התפקדו! הגיע הזמן להפסיק

בחורה עם מחשב נייד

לוקחים את הבריאות בידיים ועושים שינוי מקצה לקצה. להוריד את מסך העשן מהעיניים זה צעד משמעותי ביותר, אולי בסרטים או סדרות זה מצטלם נהדר אבל בחיים האמתיים פחות.

העישון מחליש את הגוף בהתמודדות עם נגיפים ומחלות אחרות מלבד הפגיעה בבריאות הוא מהווה הוצאה כספית כבדה. תומר סקר, מומחה לגמילה מעישון, פיתח שיטה לטיפולי גמילה מעישון, שמשיגה תוצאות במהירות: "אם אחרי שלושה טיפולי חיזוק לא נגמלים – מקבלים את הכסף בחזרה".

mathew-macquarrie-lzcKZlVPYaU-unsplash

עישון סיגריות מאיץ את ההזדקנות, פוגע בעור הפנים, מצהיב את השיניים ונחשב לאחד מגורמי הסרטן הנפוצים. עישון עלול להוביל למחלות רקע שמסוכנות במיוחד בימים אלה, כשנגיף הקורונה מאיים על בריאותנו. העישון מחליש את הגוף בהתמודדות עם הנגיף בפרט ומחלות אחרות בכלל. בנוסף, עישון פוגע בבני הבית שאינם מעשנים וגורלם להם לעישון פאסיבי שהוא שווה ערך לכשליש מכמות הסיגריות שמעשן המעשן. מתח ושעמום גורמים לעישון יתר, שמעלים בצורה ניכרת את ההוצאה על עישון, בימים שבהם המצב הכלכלי לחוץ יש מי שיכול לעזור לכם בנושא זה.

shutterstock_200114135

"אני מטפל באנרגיה טבעית ועוזר לאנשים להפסיק לעשן. ברוב המקרים האנשים שמגיעים אליי מצליחים להפסיק לעשן מיד אחרי הטיפול הראשון ויוצאים ממנו כשהם לא מעשנים", אומר תומר סקר, מומחה לגמילה מעישון, "אני אפילו נותן לעשן במהלך הטיפול – והסיגריה שהם הביאו איתם מהבית מגעילה אותם".

"אני גם נותן אחריות", אומר סקר, "אם אדם הגיע אליי לטיפול ראשון ואחריו עשה עוד שלושה טיפולי חיזוק ולא נגמל – הוא יקבל את כל הכסף חזרה"

 shutterstock_437590450

מהי התחושה כשמשנים לאנשים את החיים?

"זה סיפוק מאוד גדול", משיב סקר, "יש אנשים שסובלים ממחלות קשות וגם יש פה את הממד הכספי – אדם שמעשן נניח שתי קופסאות ליום מוציא בכל חודש הוצאה של כ-1000 שקלים בחודש – זה משנה את החיים זה כאילו תוספת במשכורות שהפסקת לעשן זה משנה ומאריך את החיים".

מירי לוי עישנה בעבר ולא התכוונה להפסיק, אך אמא שלה שכנעה אותה לנסות את שיטת הטיפול של תומר סקר. "היא אמרה לי 'אני הולכת אבל רק אם את באה איתי'", היא מספרת, "הלכתי איתה וציפיתי שאחרי הטיפול היא תחזור לבית שלה ותדליק סיגריה – וזה לא קרה".

כמה עישנת ביום?

"קופסה וחצי ביום. ממש קשה לנשום כך, זה מכביד. פתאום את מריחה הכול, גם את הריחות הפחות נעימים".

כשמפסיקים לעשן הגוף עובר שינוי. חוש הריח משתפר, קל יותר לטפס במדרגות וגם חוש הטעם מתחדד. "אם מפסיקים לעשן, אפילו שנה אחת, זה מוריד את הסיכוי לחלות במחלות לב ב-25% ואחרי שנתיים ב-50%, זה מאוד משמעותי", אומר סקר, "תופעת הלוואי הכי משמעותית הקשורה בעישון היא עלייה במשקל ואולי מתח וחרדה. אני בעצם מאבחן את הדברים שיכולים להיות אחר כך לאותו בן אדם, ומנסה לחזק את הגוף כדי שיוכל להתמודד עם כל המצוקות האלה".

חשוב לציין שאין כאן עוד מטפלים וזה לא קבוצתי, הטיפול הוא אישי רק באמצעות המטפל תומר סקר, יש מעט מאוד מטפלים שעוסקים בתחום הגמילה מעישון בעצמם, במשך כל כך הרבה שנים.

צילום: שאטרסטוק

לפרטים נוספים:

אתר: https://www.quitsmoking.co.il/

טלפון: 03-6298880

פייסבוק: תומר סקר – גמילה מעישון, הפסקת עישון, גמילה מסוכרים, הרזיה וייעוץ

רוצים להיגמל מעישון? צרו קשר עם תומר סקר והירשמו לטיפול