מסלולי תעודה של גרפיקה ממוחשבת

בחורה עם מחשב נייד

בית ספר לגרפיקה

ללמוד לעבוד עם תוכנות גרפיות וליישם את חוקי העיצוב – להיות מעצבים גרפיים מקצוענים בתחום כולם צריכים לעבוד אך לא קל למצוא מקצוע בתחום אותו אנו אוהבים ובתחום שיש בו מספיק עבודה. בתחום הגרפיקה יש המון עבודה בחוץ. אנשי מקצוע בתחום העיצוב הגרפי יכולים לחפש ולמצוא עבודה בבית דפוס, במערכת עיתון, בסטודיו לעיצוב וכו', כמעט כל עסק עצמאי כיום מחפש בשלב זה או אחר מעצב גרפי ו גרפיקאי. ככל שאנחנו חזקים יותר בחשיבה הגרפית שלנו וככל שאנו מיומנים יותר בעבודה עם התוכנות הגרפיות, ככה יהיה קל יותר למצוא עבודה.

בתי הספר לגרפיקה

כל מה שרציתם לדעת על תחום העיצוב תקבלו במאמר זה הכולל שיעורי הסבר מידע  מאוד חשוב על עולם העיצוב מבחר בתי הספר לגרפיקה בארץ הוא נרחב. עלינו לבחור בבית ספר המפתח חשיבה יצירתית ומלמד תאוריה (תורת הצבע, תורת הכתב, אור וצל וכו') כמו גם עבודה מעשית בתוכנות גרפיות מקצועיות. לא מספיק לדעת את התוכנות הגרפיות בלבד, חייבים ללמוד איך לתכנן כל פרוייקט ופרוייקט, מה עומד מאחורי כל דבר,  לבצע בעצמך גרפיקות במחשב באלה צבעים עלינו להשתמש בכדי להעביר מסר מסויים וכו'. בבית ספר לגרפיקה טוב נלמד את כל זה ועוד המון נושאים.

איך בוחרים בית ספר לגרפיקה?

לימודים אישיים מהבית עם מורה שמחובר אליך למחשב אחד על אחד לימודי תעודה חישבו מה הייתם רוצים ללמוד במסגרת לימודיכם בבית ספר לגרפיקה ובדקו אם אותם תכנים מופיעים בתכנית הלימודים בבתי הספר בהם אתם מתעניינים. חשוב מאד לוודא שבית הספר מלמד פיתוח חשיבה גרפית, שמוריו מלמדים רקע תאורטי נרחב. טוב לדבר עם בוגרי בית הספר כמו גם עם תלמידים שעדיין לומדים בו, ולשאול אותם לגבי הרשמים שלהם ממסלול הלימודים ומהמורים. נסו לברר עד כמה שאתם יכולים עם כמה שיותר תלמידים כדי להסיק מסקנות נכונות לגבי רמת בית הספר והלימודים. בדקו באלו ימים ושעות יהיו הלימודים וראו אם זה מסתדר לכם עם לוח הזמנים שלכם ומחוייבויות משפחתיות. בחנו אם המורים באותם בתי ספר סבלניים, איזה נסיון יש להם, האם הם ידעו להסביר את החומר והאם יעזרו לכם לתרגל את מה שלמדתם. כדאי גם לבדוק אפשרות של לימודים בבתי ספר לעיצוב גרפי אונליין, המעבירים שיעורים אישיים באמצעות האינטרנט ומורה מקצועי מיומן.

[youtube RTNm3jRT6R0]

[youtube 3PkEL0BbkfE]

[youtube 0oEohb-PVjM]

צרו קשר עכשיו וקבלו מידע נוסף אודות הלימודים

לדתיים חרדים עיצוב גרפי לימודים

מהן התוכנות הנלמדות בבית ספר לגרפיקה?

הדרכה אישית יחס אישי מביאים לתוצאות מעולות  בבית ספר איכותי ומקצועי ילמדו אתכם לעבוד עם התוכנות המובילות כיום בשוק. אלה הן תוכנות גרפיות מבית אדובי: כל אחד יודע היום מהי תוכנת הפוטושופ ושניתן לעבד בה תמונות, אבל האם כולם יודעים שלאיור דיגיטלי תוכנת האילוסטרייטור עדיפה או שלעבודה בעימוד טקסט בדפים תוכנת אינדיזיין טובה? בית ספר מקצועי לגרפיקה ילמד אתכם את כל אחת מהתוכנות הרלוונטיות עד שתדעו אותן לבוריין ותהיו מסוגלים לעבוד איתן בצורה יעילה ונכונה ויספק לכם הרגלי עבודה טובים שיעזרו לכם בעבודה שלכם בהמשך כמעצבים בבתי עסק רציניים או כפרילאנסרים. לכשתסיימו את הלימודים, תהיו מוכנים להיקלט בשוק העבודה ותוכלו להציע את עצמכם.

 

 

 

 

 

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/