מסורבי בנק לוקחים משכנתא- מרטין בוקסדורף

בחורה עם מחשב נייד

מה זה מסורבי בנקים בעצם? מדובר באנשים רגילים לחלוטין שהמטרה שלהם בסך הכול לקחת משכנתא על הנכס הקיים שלהם למטרות שונות או לקחת משכנתא חדשה לקניית נכס חלופי או חדש. ההבדל בינם לבין שאר האנשים זה שהם עשו טעות כל שהיא בהתנהלות הפיננסית שלהם בעבר, בגלל הטעות הזו הם עכשיו לא מצליחים לקבל משכנתא כמו כל שאר בני האדם.

האם לכל מסורב, אני יכול להשיג משכנתא בנקאית?

אז בואו נדבר באמת. שמי מרטין אני יועץ משכנתאות שמטפל באנשים שלא הצליחו לקבל משכנתא אצלם בבנק( כלומר משכנתא למסורבי בנקים)  ואני לוקח על עצמי להשיג להם משכנתא באחד הבנקים האחרים. זה מה שאני עושה.

אבל עדיין חייבים לדבר על כמה דברים. יש כמה קבוצות של מסורבים בבנק, כאשר חלק מהקבוצות אלו מקרים שלחלוטין ניתן לעזור וחלק אחר זה אנשים שעשו טעויות ממש גדולות וממש לא מזמן ועדיין לא ניתן לעשות שום דבר כדי לפתור את הבעיות.

סוג ראשון = מקרים אבודים לחלוטין-

החלק הראשון זה אנשים שנמצאים למשל עכשיו בתהליך של פשיטת רגל או הגבלה ממש ברגע זה. במקרים כאלו לחלוטין לא ניתן לעשות שום דבר. אף בנק בעולם לא יסכים לתת משכנתא במצב שבו אדם או נמצא כרגע בפשיטת רגל או הגבלה.

גם מצבים בהם עבר רק זמן מועט מאז ההגבלה או פשיטת הרגל, זה גם כן מקרים אבודים שכרגע לפחות לא ניתן לעשות איתם כלום. זה בעיות זמניות, שיעברו עוד כמה זמן, אבל לפחות בתקופה הנוכחית זה אבוד לחלוטין.

בואי ניתן דוגמה, נניח לפני כמה חודשים הייתה למישהו בעיה עם הלוואות וחזרו הרבה תשלומים שונים. הדבר הזה אוטומטית נרשם בבי די איי, זה אומר מבחינתינו שכרגע לפחות אין שום דרך לקחת משכנתא, זה כמובן יהיה אפשרי בשלב מאוחר יותר- אבל נכון לעכשיו זה לא באמת פתיר.

המקרים שבהם ניתן לפתור את הבעיות:

כל שאר המקרים בהם הבעיות הן לא קיצוניות, בהחלט ניתן לפתור את הבעיות ולהשיג משכנתא בנקאית רגילה. אנחנו יכולים להוכיח שכבר טיפלנו במאות משכנתאות של אנשים שקיבלו סירוב בבנק שלהם ואנחנו כן הצלחנו להוציא אישור משכנתא.

אם אתם נמצאים במצב כזה, אנחנו הכתובת שלכם לפיתרון

מרטין 0508116397

מרטין יועץ משכנתאות
מרטין יועץ משכנתאות מומחה. טלפון: 0508116397 מייל: maratbok@gmail.com פקס: 153508116397