ממרח טחינה שוקולד – "אחוה" – כשר לפסח .

חברת "אחוה" משיקה ממרח שוקולד בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש היום .

בחורה עם מחשב נייד

55703ac4-c20e-4273-a857-fb2a3c4b82a5 - עותק

מהפך בשוק ממרחי השוקולד

חברת "אחוה" משיקה ממרח שוקולד בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש היום:

84f49322-8f81-4c02-9f84-7fc2f874c233 - עותק

ממרח טחינה עם שוקולד

ממרח הטחינה החדש טעים להפליא, עשיר בערכים תזונתיים, משומשום מלא, ללא שומן מוקשה, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל בנתרן, ללא משמרים וללא צבעי מאכל • המוצר פותח בסיוע המדען הראשי והוגשה בקשה לפטנט

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר מהפכני וחדשני מסוגו בתחום ממרחי השוקולד: ממרח טחינה עם שוקולד. ממרח השוקולד החדש מתוצרת אחוה הינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום. הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, 348 מ"ג סידן, 3 מ"ג ברזל, 8 גרם סיבים תזונתיים. ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דל נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוני. ממרח השוקולד החדש פותח בסיוע המדען הראשי וחברת "אחוה" אף הגישה בקשה לפטנט למוצר.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "למרוח משהו מתוק על פרוסה זו הנאה גדולה. הבעיה שלא תמיד ההנאה מהטעם באה בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שוקולד הוא אחד מהעדפות הבולטות של ילדים ומבוגרים למריחה מתוקה על הפרוסה. מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוסה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי רגשות מצפון. האמת, ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

כשר לפסח בהשגחת בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 – 12.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 

בתמונה: ממרח טחינה עם שוקולד "אחוה". צילום: יעל האן.

לאתר הבית לחצו כאן .

עריכה לבנה רייזר – LEVANA REISER