מלון IBIS בירושלים- מיקום ללא תחרות במיוחד לחופשת קיץ אורבנית וצוננת

הקיץ הגיע וחיפשתם מקום מושלם לחופשה? ירושלים מציעה שלל אטרקציות ואוויר צונן והכנתי עבורכם המלצה ללינה בלב ליבה של העיר.

180705_172903_COLLAGE-1

מי שמכיר אותי יודע שלטייל זה אחד התחביבים המועדפים עלי ומי שעוקב בבלוג אף יודע, שאני תמיד שמחה לחלוק אתכם את חוויותי ולהמליץ לכם על מקומות ואתרים שהייתי בהם.

והפעם חופשה בירושלים!!!

כמו שאתם יודעים, הקיץ הגיע וזה הזמן למצוא מקום לחופשה ובילוי. לא תמיד צריך לנסוע רחוק כדי ליהנות ולנפוש. דווקא בחום הקיץ הישראלי, עיר הבירה שלנו, ירושלים, מציעה שלל אטרקציות ואוויר צונן (לפחות בבקרים ובערבים…).

אני מזמינה אתכם להכיר את מלון IBIS, אשר ממוקם בלב ליבה של העיר ירושלים ומשקיף על הרחוב הראשי, רחוב יפו.
זהו אזור בו התחבורה נוחה ונגישה ובמרחק הליכה מהמוקדים המרכזיים בעיר, כולל העיר העתיקה. למשל: דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה, מספר דקות מתחנת הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות בעיר כמו שער יפו, העיר עתיקה, מגדל דוד, כיכר המוסיקה, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, מוזיאון ידידי ציון, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, מוזיאונים, אטרקציות, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים.

ולא רק, יש צ'ופר מושלם לקיץ הזה- לרגל הקיץ, מלון ibis ירושלים, מרשת אקור (Accor) הבינלאומית, מציע למבקרים לבוא להכיר את המלון ויוצא במבצע מיוחד של חבילה על בסיס לינה וארוחת בוקר לזוג החל מ-555 למקדימים להזמין עד 27/7.
בנוסף, במסגרת קמפיין הקיץ המתקיים מסוף יוני ועד 31/8/2018 בירושלים, המלון מציע למבקריו לילה שני ב50%הנחה, בכל ימות השבוע.

אחרי שהתארחתי בו, וכמובן שהתרשמתי מהאפקטיביות שבו והמיקום המושלם, אני כאן כדי לפרט לכם…

למי מתאים המלון?
המלון מושלם לאנשי עסקים או לאנשים המעוניינים במחיר אטרקטיבי למלון אורבני נגיש ונוח.

מה יש במלון?
מדובר על מלון שיש בו את כל הדברים הבסיסיים והעיקריים לנוחיות אורחיו. למשל: המלון מציע לאורחיו WI-FI חופשי, ארוחת בוקר ישראלית עשירה (הכוללת: מגוון ירקות, גבינות, לחמים, ביצים, דגני בוקר, ריבות, עוגות ועוד) המוגשת בין השעות 06:30-10:00, וארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 04:00-06:30 ו- 10:00-12:00.

180705_154214_COLLAGE-1

בנוסף, במלון עצמו ישנו בר המציע ארוחות קלות של כריכים, סלטים, עוגות פאי, פלטת גבינות 24/7. חייבת לציין שהבר נעים ומזמין, כפי שתוכלו לראות בתמונה מטה.
וצ'ופר נחמד לאורחי המלון- מדי יום מתקיים happy hour של משקה או מאכל משתנה על חשבון הבית.
20180704_215225~2 (003)

כמו כן, במלון יש לובי מקסים ומודרני, המאפשר מפגש נינוח ונעים למבקרים במלון. ראו תמונה מטה.

20180704_215202~2

ולא פחות חשוב- איך החדר במלון?

בחדר תוכלו למצוא מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by Ibis מבית היוצר של מותג Ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי.
למי שחובב שקט , אז לא לדאוג, למרות מיקומו המרכזי, החדר אטום לרעש.
כך, שזכות זה ובזכות המיטה הנוחה, בטוח תוכלו לישון טוב מלון 
החדר מעוצב בצורה נעימה , כפי שתוכלו להתרשם בעצמכם מהתמונות מטה.

180705_154637_COLLAGE-1

מלון Ibis ירושלים, הינו אחד מתוך אלפי מלונות Ibis הפרוסים בכל רחבי העולם, מרשת אקור (Accor) הבינלאומית, וחברי מועדון club Accor le יוכלו להתארח במלון ולממש את הנקודות וההטבות שניתנות להם במסגרת חברותם במועדון העולמי של רשת Acoor .

מוזמנים להיכנס ללינק על חוויותי באטרקציות אשר ברובע היהודי: http://saloona.co.il/corny/?p=3295

מוזמנים לכתוב בתגובות שאלות ולשתף בחוויותיכם.

מאחלת לכם חופשה נעימה!

XOXO

אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)