מלון קיבוץ לביא – חוויית נופש ואירוח כשר באווירה פסטורלית למגזר הדתי

מלון פסטורלי הממוקם בקיבוץ לביא צמוד ליער לביא, מציע חווית נופש ואירוח גלאט כשר למהדרין ברמה גבוהה בהתאמה אישית לכל אורח ואורח

חדרים במלון לביא. צילום: נדיה היבא

באחד מימי שבוע שעבר נסעתי לטייל בצפון למרות מזג האוויר החורפי, נסעתי לבקר במלון לביא שנמצא בקיבוץ לביא, צמוד ליער לביא, תובל בהרבה ירק, מדשאות, גני וורדים ומחדריו נשקפים נופים מרהיבים של נופי הגליל והגולן. המלון מציע לאורחיו חווית נופש פסטורלית והרבה שקט ורוגע, אירוח ברמה גבוהה בהתאמה אישית לכל אורח ואורח.
חשוב לי לציין שבמלון שירות אינטרנט ללא תוספת תשלום , ויש חנייה בשפע ללא תשלום.

ברוכים הבאים למלון קיבוץ לביא שבצפון. צילום: נדיה היבא

מלון "קיבוץ לביא" פופולארי ביותר בקרב הציבור הדתי והחרדי וגם בקרב תיירים נוצרים מחו"ל.  המלון שחרט על דגלו את כל מנהגי הכנסת האורחים, הינו מלון המיועד לציבור הדתי והחרדי. משמעות הדבר היא שכל חדרי המלון ומתקניו, לרבות הלובי, המטבח, חדר האוכל, המסעדה, הבריכה, וכמובן רמת הכשרות שבו (מהדרין), מוקפדים ללא פשרות על פי כל פסקי ההלכה המחמירים ביותר.
הנהלת המלון משקיעה בימים אלו כ-13 מילון שקל בשיפוץ ושדרוג חדרי המלון, חדרי האוכל והשטחים הציבוריים במסגרת חגיגות 60 שנה להקמת המלון.
לובי המלון גדול, רחב ידים עם אווירה נעימה ורגועה. צילום: נדיה היבא

לובי המלון גדול, רחב ידים עם אווירה נעימה ורגועה. צילום: נדיה היבא

שלום אשכנזי מנכ"ל מלון קיבוץ לביא מציין שהמלון מעניק לאורחיו שירות מלונאי שלא מבייש את איכות האירוח של המלונות המובילים ביותר ברמה בינלאומית, מעבר לכך המלון נותן מענה לכל צורך ולכל דרישה באופן מידי מצד האורחים ומאפשר ליהנות מיחס חם, משפחתי ומחבק כיאה לקיבוצניקיים אמתיים.
בשנה האחרונה התפוסה הממוצעת של המלון באמצע השבוע הייתה סביב 82% ובסופי השבוע התפוסה הממוצעת הייתה 100%.
אם אתם משתייכים לקהילת הציבור הדתי, חרדי או המסורתי, וודאי יצא לכם לא פעם להיתקל בבעיה הקשורה לכשרות או שמירת שבת, בכל פעם שרציתם לצאת לנופש בארץ. החששות רוכזו לא פעם סביב רמת הכשרות של חדרי האירוח, מיקומם, שלא תמיד היה קרוב מספיק לבית הכנסת  ועוד. במלון לביא  שהוא גלאט, כבר לא צריך לדאוג או להתפשר על נושאי הכשרות או שמירת השבת כהילכתה.
[youtube cmlEUUebN9M]
אז מה יש למלון להציעה?
חדרים במלון לביא. צילום: נדיה היבא

חדרים במלון לביא. צילום: יחצ

מרפסת ופינת ישיבה בחדר המלון עם נוף נהדר ואוויר הרים צלול. צילום: נדיה היבא

חדרים
במלון מגוון חדרים: מחדרים זוגיים ועד לחדרים משפחתיים. חדרים עם מרפסות המשקיפות על הנוף המרהיב של הרי הגליל, או חלונות ענקיים המכניסים את הטבע אל תוך החדר. וגם חדרי גן – עם ריהוט גן מפנק, המקרב אל הטבע הנפלא של קיבוץ לביא. מגוון חדרים, שיענה על כל צורך, לפי רצונכם.
במלון 184 חדרים ברמות שונות: 4 סויטות מאובזרות, 120 חדרים המתאימים למשפחות -מתוכם 24 עם יציאה לגינה, 60 חדרים המתאימים לזוגות או זוג+ תינוק.
החדרים מעוצבים עם רהיטים איכותיים ואסתטיקה ברמה גבוהה עד הפרט האחרון. העיצוב משלב חיות וצבעוניות עם רוגע והרמוניה.
מלון קיבוץ לביא – בריכה מחוממת כל ימות השנה. צילום: נדיה היבא

ספא ובריכה
למחפשים מלון עם בריכת שחיה מחוממת ולא רק באמצע החורף – מלון לביא זה הכתובת – בריכה מקורה ומחוממת בכל ימות השנה, הכוללת בריכת שחייה, ג'קוזי (זרמים) ובריכת שחייה לפעוטות.
סאונה יבשה מיוצרת מעץ ובה תנור עם אבני ליבה (KIUAS) אשר מייצרים חום גבוהה ויובש עם 0% לחות באמצעות העלאת טמפרטורת הגוף ישנו שיחרור של רעלים מהנקבוביות וחילוף חומרים גבוהה.
מתחם הספא כולל הבריכה מיועד לאורחי המלון בלבד. שעות הפתיחה נפרדות ומשפחתיות.
מלון קיבוץ לביא – בחדר האוכל ובאירועים מוגש אוכל מגוון גלאט כשר. צילום: יחצ

מלון קיבוץ לביא – בחדר האוכל ובאירועים מוגש אוכל מגוון גלאט כשר. צילום: יחצ

כנסים
האווירה הייחודית, המרחק מן העיר הסואנת, מגוון האולמות, הלובי המפואר, אפשרות החניה ללא הגבלה, המטבח המעולה (כשר למהדרין, טעים ומגוון) ואפשרות ללינה – כל אלה הופכים כל כנס ויום עיון לחוויה בלתי נשכחת.
במלון "קיבוץ לביא" אולמות מרווחים בגדלים שונים, החל באולמות קטנים לקבוצות דיון אינטימיות של 50-10 איש וכלה באולם התכנסות כללי של 300 איש.
כל האולמות מצויידים באביזרים אורקוליים מתאימים, אמצעי הגברה, מסך נייד, לוחות מתאימים, מטול שקפים, מקרן וידאו ועוד.
שרותי משרד הנדרשים – צילום, שכפול, הדפסה, פקס וכיו"ב – נמצאים כולם בהישג יד במשרדי המלון.
מלון קיבוץ לביא – אולם אירועים וחדר אוכל. צילום: נדיה היבא

מלון קיבוץ לביא – אולם אירועים וחדר אוכל. צילום: נדיה היבא

אירועים פרטיים באווירה דתית כשר למהדרין
במלון תוכלו להתרשם מאולם מפואר שמיועד לאירועי סדר יום שבת, שבת חתן, שבת בר/בת מצווה, חגיגת ברית מילה או בריתה, ועוד. לרשות בעלי השמחה יועדו: מעצב אירועים מיומן, ומסדרת פרחים מקצועיים, אולמות לאירועים בסדרי גודל שונים מ-50 עד 350 סועדים, מטבח כשר למהדרין – גלאט, תפריט עשיר ומגוון המותאם לטעמכם האישי ולכיס, והכל באווירה דתית נעימה ונינוחה.
לפרטים נוספים על אירוח שבתות שמחה כאן בקישור goo.gl/VWZQ1N
[youtube 3b28hIr9dEY]
מה יש באזור ובסביבת המלון?
קיבוץ לביא ממוקם באחת מהפינות הקסומות ביותר של ארץ ישראל; בגליל התחתון, בגובה של כ-300 מ'. הגובה של הקיבוץ מאפשר מבט פנורמי על הסביבה. מכאן תוכלו להשקיף אל הרי הגליל הנרחבים, הירוקים והשופעים. המיקום המיוחד של הקיבוץ, בחלק המזרחי של הגליל התחתון, מהווה גם התמזגות שבין הירוק של הגליל, לבין האדמה ההופכת בזלתית יותר ויותר, ככל שמתקרבים אל רמת הגולן. מהקיבוץ תוכלו להציץ גם אל הכינרת הכחולה והיפה.
סיור בקיבוץ יפגיש אתכם גם עם הנוף הגלילי היפיפה שעוטף את הקיבוץ מכל עבר, וגם עם פינות החמד הרבות של הקיבוץ. תוכלו תוכלו ליהנות כאן מהליכה נעימה על השבילים של הקיבוץ, בין המדשאות הרחבות, בין העצים הרבים והמגוונים שמקשטים ונותנים מצילם ומפריים לחברי הקיבוץ ולאורחיו. תפגשו כאן גם גשר, העובר מעל בריכת מים, המשמיעים צליל זרימה רכה ודגי נוי בתוכה. השביל ההיקפי של הקיבוץ יוביל אתכם למבט רחב על השדות שמסביב, ולפי העונה ישתנה גם צבעם, בכל פעם יפה ואחר: צהוב, או ירוק, או אדמה חומה וחרושה הממתינה לגשם, או צבע שהוא בין לבין, כשהטבע עוד לא החליט אם חם או קר.
פינות חמד נוספות בקיבוץ לביא:
חליבה בקיבוץ – כדי להיות חלק אמתי מחיי הקיבוץ, אנו מזמינים אתכם לסור אל הרפת, ולהתבונן בפרות החולבות, ובזמן המתאים בשנה גם בעגלים הרכים והמתוקים. תוכלו גם לצפות בשעות הרלוונטיות בתהליך החליבה.
רכיבה על סוסים – בקיבוץ לביא תוכלו ליהנות גם מרכיבה חווייתית על סוסים. אין צורך בניסיון קודם ברכיבה. בין אם מדובר ברכיבה בתוך החווה עצמה, ובין אם מדובר ברכיבה בת מספר שעות בנופים הקסומים שמסביב – הרי שהרכיבה מותאמת ליכולות המשתתפים, ומתקיימת עם מדריכים מנוסים ומקצועיים.
אחד מהסיורים שיוצאים מהמלון זה לקרני חיטין.
מראש התצפית ניתן לראות בימים בהירים את הרי הגולן והגליל וגם את הכנרת.
וכן לא טעיתם!!!  זכינו לפינוק – פריסה בשטח של מתוקים, קפה ותה חם!!! ממליצה בחום לבקר במקום הנהדר והחווייתי המיוחד הזה.
צילומים: נדיה היבא

יציאה לטיולים באזור
מיקומו של קיבוץ לביא מאפשר יציאה נוחה לטיולים רבים ומגוונים בסביבה. מכאן תוכלו להגיע בקלות להר תבור, ומשם להמשיך לטיולים בעמק יזרעאל. או אולי לטיול בארבל הנושק לכנרת, ולרחצה באחד מחופיו הנעימים של האגם היפיפה. אין ספור נחלים ומעיינות ממתינים לכם בנחת במרחק קצר מהקיבוץ. גם מירון והרשב"י לא רחוקים מקיבוץ לביא, והעיר טבריה העתיקה על שפע הצדיקים הקבורים בה. גם ציפורי עם הפסיפס העתיק שלה קרובה כל כך לקיבוץ לביא, ועוד אתרים ארכיאולוגים רבים, שבהם התגלו יישובים יהודיים מתקופת התלמוד, בתי כנסת, מקוואות ועוד. אז, כל שנותר לכם הוא רק לבחור מתוך שפע הסיורים והטיולים באזור.
בית מדרש בקיבוץ
קיבוץ לביא גאה בבית המדרש שלו, שהוא מבנה גדול ומרווח, בצמידות לבית הכנסת של הקיבוץ, ומזמין את אורחי מלון לביא להצטרף בשמחה לשיעורים המתקיימים בו, או לשבת וללמוד עם הספרים מהספרייה התורנית העשירה הנמצאת בבית המדרש המרווח והנוח.
מחלונותיו הגדולים של בית המדרש הממוזג והנוח, יביט אליכם גם הטבע של הקיבוץ מסביב. כמובן, שאתם מוזמנים בשמחה להצטרף גם אל התפילות הקיבוצניקיות בחול או בשבתות ובחגים, ולקבל כך עוד הצצה לחיי הקיבוץ וחבריו.
לביא – תעשיות רהיטים, הוא המפעל המוביל בארץ ובעולם בתחום ריהוט ועיצוב בתי כנסת.
צילומים: נדיה היבא

"תעשיות רהיטים לביא" – יש במה להתגאות!!!
לביא – תעשיות רהיטים, הוא המפעל המוביל בארץ ובעולם בתחום ריהוט ועיצוב בתי כנסת. המפעל הוקם בשנות השישים, וריהט כמה מבתי הכנסת הגדולים בעולם. מועסקים בו למעלה מ-100 אנשי מקצוע, בהם אדריכלים ומעצבים, אמנים ואומנים. המפעל עוסק בעיצוב, פיתוח, תכנון, ייצור והתקנה של מערכות ישיבה וריהוט, ארונות קודש, בימות, עמודי חזן, וכן פריטים ייחודיים לבתי כנסת וישיבות. מוצרי החברה נמצאים ביותר מ-5,600 בתי כנסת בארץ ובעולם.
פרטים נווספים על תעשיית הרהיטים המיוחדים תוכלו לקרוא כאן בקישור goo.gl/xUZXq5
או בדף הפייסבוק Lavi Furniture Industries
[youtube _cP11v2nd9A]
תכניות ופעילויות לקבוצות המגיעות לאירוח במלון:
סיורים בקיבוץ

  • א. גן ורדים. ומורשת הקיבוץ. סיור בגן עם סיפור עלייתם לקרקע של חברי לביא ב 1949. תצפית על האזור. סיור בן כחצי שעה כולל הליכה קלה של כמה דקות מהמלון
  • ב. סיור ברפת האקולוגית של קיבוץ לביא עם דגש על רווחת הפרה. חליבת פרות עם הסברים מרתקים על תהליכי החליבה וגידול פרות מהמלטה ועד פרות בוגרות. סיור של כ-45 דקות.
  • ג. סיור בנגרית תעשיות לביא, אחד מהמפעלים הגדולים בעולם לריהוט בת כנסת. כסאות בימות, ארונות קודש ,חיפוי קירות ו מכונות cnc החדישות. התרשמות מסוגים שונים של מוצרים ועבודת הגילוף ביד.
  • ד. סיור בחוות הסוסים – הביקור יכול לכלול רכיבה בחווה, סיור בכרכרה ברחבי הקיבוץ ומסביב לו, שילוב של רכיבה בשטח עם עדר הבקר עם משימות בעדרי הבקר, מופע רודיאו בחווה.
  • ה. סיור לקרני חטים הליכה ברגל של כחצי שעה לקרניים. אפשרות של נסיעה ברכב ספארי או ג'יפים, סיור בכרכרה רתומה לסוסים או רכיבה על סוסים. בסיור בליווי מדריך מוסמך שמספר על ההיסטוריה של המקום כולל הקרב הגדול בין הצלבנים והמוסלמים. הסברים על המקום בתקופת הרומאים והקשר ולציפורי ולטבריה
  • ו. פארק אתגרים. ארגון יום אתגרי באזור היער והחורשות שליד מלון קיבוץ לביא. אפשרות לכלול אומגות, פארק חבלים ועוד.

 
בריכת המלון

  • א. מסיבות כולל ארוחות על האש ,מופעים כולל משחקים וכניסה לבריכה. אפשרות לארגן ימי כיף על יד הבריכה בשילוב פעילויות ואוכל.
  • ב. אפשרות לארגון רחצה נפרדת או רחצה משפחתית.
  • ג. אפשרות לסגור את הבריכה לחברות בשעות הערב, כולל ארוחה וכניסה למים. פעילות גיבוש, כיף או חברה ליד הבריכה

 
אולמות כנסים/ימי עיון

  • א. למלון, מגוון של אולמות וחדרי ישיבות עם מערכת סאונד, הקרנה ברקו ומחשבים.
  • ב. ניתן לשכור את האולמות למופעים, תערוכות, הרצאות, ימי עיון ועוד
  • ג. אפשרות לשירותי אוכל באולמות ובלובי.

מלון קיבוץ לביא – זה גיל שיקח אותכם ברכב הספארי הפתוח לטיולים בסביבה. צילום: נדיה היבא

קרני חיטין שבסמוך למלון קיבוץ לביא. צילום: נדיה היבא

מגוון טיולים באזור הצפון

  • א. אזור חיפה – הגנים הבהאים, המושבה הגרמנית, מערת אליהו וסטלה מאריס, העיר התחתית ועוד, חיפה מציעה מגוון רחב של אטרקציות, כולל מוזיאונים.
  • ב. עכו – העיר העתיקה וחומותיה, הגן הבהאי, שייט מסביב לחומות
  • ג. אזור טבריה – הטיילת והחומות העתיקות, חמת טבריה ובית הכנסת, מגדל (מגדלה) ובית הכנסת הייחודי שלה.
  • ד. ציפורי העתיקה – אחד מאתרי הארכיאולוגיה החשובים בארץ. ציפורי הייתה עיר חשובה בתקופת בית שני ובה נתגלו פסיפסים מהיפים בארץ
  • ה. צפת– סיור בעיר היהודית העתיקה, מרכז הקבלה והמיסטיקה היהודית. רובע האומנים. סיור בעקבות קרבות מלחמת השחרור בצפת.
  • ו. רמת הגולן – אחד מהאזורים היפים בארץ. הסיור יכלול ביקור ביקב הגולן, טיול באזור הרחרמון– הגבוה בארץ והכפרים הדרוזיים. אפשרות לסיור מורשת קרב בחרמון – מלחמת ששת הימים ומלחמת יום הכיפורים.
  • ז. גליל מערבי – רצועת החוף המרשימה של ישראל. סיור בראש הנקרה, וירידה לנקרות, סיור באכזיב ובחופה המרהיב
  • ח. גליל עליון – סיורי מורשת קרב כולל מלחמת השחרור, שלום הגליל, לבנון השנייה. סיור על גבול לבנון
  • ט. אצבע הגליל –  אגמון החולה ושמורת החולה, תל חי, מטולה ועוד
  • . הר הכרמל – סיור לכפרים הדרוזיים והבנת הדת שלהם, ביקור במוחקרה – האתר שבו לפי המסורת הנוצרית נערך הקרב בין אליהו לנביאי הבעל. תצפית מרהיבה אל עבר עמק יזרעאל..

אם אתם לא מזהים – זה אני!!!! נהנת מכל רגע בקרני חיטין – במרחבים הפתוחים,
באוויר הקריר והצלול והנוף המשגע שמזכיר לי חו"ל. צילום: צלמת מוכשרת שמבקשת להישאר בעילום שם

במשך הטיול אפשרי להזמין ארוחות צהריים, חמות או לנצ'בוקס, או ארוחה קלה.

טיולים למיטיבי לכת

  • א. טיולים רגליים מלביא לכנרת דרך צוק ארבל .
  • ב. נחלי רמת הגולן.
  • ג. נחלי גליל תחתון, עליון, מערבי.

 
מדריך צמוד לאורך המסלול ,הספקת אוכל.
תזונה וספורט

  • א.ימי עיון ספורט ותזונה.
  • ב. ארגון ימי ספורט .כגון משיכת חבל, כדור סל, כדור רגל ,כדור אף. ואתגרים בשטח.
  • ג. o.d.t
  • ד. הצגה של חברות מזון גדלות במשק עם טעימות.

 
אולמות מופעים

  • א. אולם גדול בקיבוץ מכיל 400 איש.
  • ב. אולמות קטנים במלון.

הזמנות של : הצגות, זמרים/ות. מופעי בידור, מרצים /ות.
להזמנות ניתן לפנות
מנכ"ל המלון 04-6799452 או במייל shalom@lavi.co.i
מחלקת תרבות 050-3231007 או במייל tarbut-hotel@lavi.co.il
חופשה חלומית זה לא מה שרואים אלא מה שמרגישים!
ערכה וצילמה: נדיה היבא
הסרטונים באישור שימוש היחצ
עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!