מלון לאונרדו סוויט בת ים

אי ירוק בים, אי ירוק בים, הוא רק של שנינו שלי ושלך… כך שרה יעל לוי.
הסוויטה שקיבלתי במלון לאונרדו סוויט בת ים הוא אי לבן בים.

אחת לכמה זמן זה קורה. המירוץ הבלתי פוסק וטרדות היום יום משתלטים לי על החיים ואני רוצה לברוח למקום של שקט לכמה שעות, יום, או לילה. סיטואציה כזו קרתה לי לפני כמה שבועות ובדיוק אז קיבלתי הזמנה ממלון ליאונרדו סוויט בת ים לבוא ולהתארח בסוויטה. 
היות ותזמון הוא הכל בחיים (או כמעט הכל), השבתי בחיוב והתחלתי לספור לאחור עד למועד שנקבע. השארתי בבית את המלך, החתולים ואת המתכונים של משחקי השף ויצאתי לכיוון בת ים.

image

המלון שוכן ממש על חוף הים, ועוד לפני שנכנסתי פנימה הבנתי שמבחינת לוקיישן אני מסודרת! מתה על הים. גם כשהוא סוער הוא מרגיע אותי. הגודל, העוצמות, התנועה, הצבעים יכולה לשבת ולהתבונן בו שעות.
החניתי את האוטו החניית המלון ועליתי למעלה. בלובי חיכתה לי פקידה מקסימה. כזו תעשה הכל כדי שלא ופרחים יהיה נעים. מנסה לדבר עם כל אורח בשפת אימו, גם אם זו לא שפת אימה, נקודת זכות גדולה!

image
זה תלוי בלובי. בכל זאת, מלון לאונרדו.

image

בשלב ההזמנה הבטיחו לי סוויטת ג'וניור – שהוגדרה ״כסוויטה מקסימה עם נוף לים״. לכן מאד הופתעתי כשהובלתי לקומה ה-22, לסוויטה הלבנה, המכונה גם סוויטת ירח הדבש. זוהי סוויטה פינתית ששניים מקירותיה בנויים מדלתות זכוכית שמכניסות את הים והשמים פנימה, יחד עם מרפסת ענקית מרוהטות בפינת ישיבה וכיסאות נוח. 
הסוויטה הזו היא המפוארת ביותר במלון, והיא כוללת פינת אירוח עם ספה ופינת קפה עם מכונת אספרסו. על השולחן חיכה לי מגש מרהיב של מאפים מתוקים, המתאימים בול לספל האספרסו.

image

כדי להיכנס לאווירה של רוגע ושלווה, קיבל את פנינו בקבוק יין אותו לא הצלחתי לפתוח לאחר ששברתי את הפותחן כשהוא תקוע בתוך פקק השעם. אז שלווה היין לא הביא איתו, אבל צחוקים דווקא כן. 
בין פינת הישיבה לבין המיטה חצצה שידה עליה הונח אגרטל עם פרחי עד. והמיטה? גדולה, נוחה עם שלל כריות ושמכת פוך אמיתי עבה ומחממת (לא כמו השמיכות הדקות שיש תמיד בבית המלון). 

image

נכנסתי והתכרבלתי תחתיה ונרדמתי. לפנות ערב התעוררתי וראיתי את חלוקי האמבטיה שרמזו לי שזה הזמן לבדוק את המקלחת. האם אתם שייכים לאנשים שעושים טוש או אולי אתם אנשי אמבטיה? אז כאן היו שניהם. גם אמבטיה רחבה ונוחה וגם מקלחון מרווח עם טוש בעל ראש ענק. עשיתי טוש, התלבשתי ויצאנו לחפש איפה לאכול.

ירדנו למטה, לטיילת. מתחת למלון יש 2 מסעדות: הראשונה היתה BG99 – מסעדת דגים ופירות ים עליה שמעתי בעבר, אולם מסך עשן סיגריות שקיבל את פני הכריע את הכף לטובת האופציה השניה: קקאו. זהו סניף של רשת בתי הקפה שבה מקבלים אורחי המלון 10% הנחה. האוכל בקקאו (פסטה ופיצה) היה מנחם מהסוג רווי הפחמימות והשומנים האהובים בעיקר על ילדים, אך היות ועל הטיילת לא נראו אפשרויות ראויות והיות והייתי רעבה, אכלתי וחייכתי לעצמי כשחשבתי שהיתרון הגדול בלאכול שם היה שיכולתי לחזור לחדר ולצפות מהמיטה ב״משחקי השף״. העיקר שרציתי לברוח מטרדות היום יום. כל הכבוד לי. הצלחתי להתנתק לכמה שעות בלבד. בדיעבד ברור לי שאם הייתי מגיעה עם עוד טיפת אויר לנשימה, הדבר הנכון ביותר היה לנסוע לאכול ביפו או בתל אביב, אבל כאמור, הייתי מותשת ורציתי לאכול כאן ועכשיו.
למחרת בבוקר התעוררתי ליום שטוף שמש שחדרה פנימה מכל הכיוונים. יצאתי למרפסת הקרירה עם כוס אספרסו ונשמתי את האויר המלוח.

image

עכשיו אפשר ללכת לאכול ארוחת בוקר. כמה שמחתי לגלות שארוחת הבוקר, מוגשת על שפת בריכה הממוקמת בקומה 7. כשאני אומרת על שפת הבריכה, אני מתכוונת שממש יכולתי לטבול את הרגליים או את הקרואסון (חלילה וחס) במים. מהחלונות הרחבים ניבטו אלי גלי הים, יחד עם מעט עננים בשמים והכחול עטף את הכל. את זה אתם חייבים לראות, לכן צילמתי מכמה זוויות.

image

image

image

image

מבחר לחמים ולחמניות, גבינות טובות שאינני עומדת בפניהן, ירקות טריים, ביצים עשויות לבחירה, פירות, גרנולה, קפה הפוך וחיוך של מלצריות. בשבילי זו ארוחת הבוקר הטובה ביותר!

image

בריכה, ים, כחול וכחול וכחול. כיף גדול!

לסיכום החוויה: החדר מקסים. המלון נקי מאד. השירות חייכני ומשתדל (ראיתי והתרשמתי שהם מחייכים לכולם). המיקום שלו על חוף הים עם נוף כחול והוא קרוב כל כך לתל אביב. 

לפני שחזרנו הביתה עשינו עוד טיול מרחיב לב בחוף הים. כי הים זה הכל: לפעמים סוער, לפעמים שקט, לפעמים מונוטוני ושגרתי לפעמים עמוק ולפעמים רדוד. בדיוק כמו החיים. לא?

לפרטים נוספים והזמנות כנסו לאתר המלון: לאונרדו סוויט בת-ים
רחוב בן גוריון 99 בת ים.

אהבתם את הפוסט הזה? אם אתם לא רוצים לפספס פוסטים נוספים של ״חיים וטעים״, פשוט לחצו על כפתור ״עקבו אחרי״ למעלה משמאל, הכניסו את כתובת המייל שלכם וקבלו הודעה למייל בכל פעם שאפרסם כאן משהו חדש.

לבריאות!
חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.