מלבישה לאהבה עצמית

מה הקשר בין סטיילינג לאהבה עצמית?

אז את אוהבת את עצמך, אוקיי, מה את אוהבת בעצמך, חשבת פעם? לא, אני לא מדברת על תכונות האופי שלך, על ההשכלה שלך או המקצוע.

פיזית, מה את אוהבת בעצמך? כשאני שואלת נשים את השאלה הזו באופן ישיר, הן מתחילות להתפתל, פתאום הן לא ממש מוצאות את התשובה. להגיד מה אני לא אוהבת בעצמי ובגוף שלי זה ממש קל, אבל מה אני כן אוהבת? זו כבר התקלה.

גילוי נאות, גם אני לא תמיד אהבתי את עצמי, עברתי תהליך די ארוך עד שהגעתי למצב של קבלה ולהיות שלמה. מה שכן, תמיד אהבתי בגדים ואופנה ולהתלבש יפה, מצאתי בזה כלי תרפיסטי מצויין, שמתי לב שכשאני מתלבשת כמו שאני אוהבת, כשיוצא לי לוק מוצלח אני ממש מרוצה מעצמי, כל המצב רוח שלי משתנה, לא אגזים אם אוסיף שזה משפיע על כל מהלך היום שלי. קלטתי, שביום שאני מתעוררת במצב רוח לא משהו אבל לובשת דווקא את הבגד שמשמח אותי, גם מצב הרוח שלי משתפר לטובה.

במשך השנים, חברות תמיד התייעצו איתי לגבי בגדים ושאלו לגבי פריטים שלבשתי והדאחקה בחבר'ה היתה: "אם אתם רוצים לדעת מה באופנה, תסתכלו על ורד".

עד היום אני זוכרת הערה שזרקה לי חברה כשהייתי בהריון הראשון: "חכי חכי כשתהיי אמא, אז כבר לא תהיי כל כך מתוקתקת".

אני חושבת שבאותו הרגע החלטתי שלי זה לא יקרה, אני לא מוכנה לוותר על מה שעושה לי טוב, ואחד הדברים שעושים לי טוב זה להתלבש יפה. הבנתי שאני לא מוכנה הפוך לגירסה הדהויה של עצמי, להיפך, אם כבר, אני רוצה להפוך לגירסה הכי טובה של עצמי.

IMG_1855[1]

 

הבשורה שלי לנשים היא שלא משנה באיזה שלב את בחיים, כמה את עסוקה וטרודה, לסטיילינג אישי אין הגבלה של גיל, מידה או תקציב, אין צורך לבזבז הרבה זמן וכסף כדי להרגיש מדהים ולהיראות נהדר! בעידן שבו מצופה מאיתנו הנשים להיות לא פחות ממולטי טאלנט, הכי קל זה לשכוח את עצמך בדרך, בשיגרת החיים התובענית והשוחקת.

אני כאן כדי להזכיר לך לאהוב את עצמך בדיוק כמו שאת ולהשקיע בעצמך, כי כשלך טוב, לכל הסובבים אותך טוב!

כשאת מלאה בביקורת עצמית שלילית זה מקרין על כל התחומים בחייך, כשאת מתלבשת בצורה שמשעממת אותך ואינה משקפת את האני האמיתי שלך, את במודע או שלא, מתבאסת, ואת, זה האדם הכי קרוב אלייך, אז למה שלא תשימי את עצמך בראש סדרי העדיפויות?

בעיניי, סטיילינג אישי הוא מסר, הדרך שלך להביע את עצמך מבלי לומר דבר, בעיניי השינוי החיצוני מביא בהכרח לשינוי פנימי, אני מנחה ומלמדת נשים לעוף על עצמן פשוטו כמשמעו, מבלי להתבייש, בלי להתנצל ובלי לחשוש מ"מה יגידו".

הלקוחות שלי, יוצאות ממני עם ידע וטיפים על איך להתלבש יפה, איך לא לריב עם הארון כל בוקר מחדש ולהרכיב לוק מתוחכם, שיקי ונוח במספר דקות, הן מבינות שכדי להתלבש בסטייל לא צריך תקציב גדול, הן לומדות מה מבנה גופן, מה מתאים להן מבחינת צבעים, גזרות ובדים, לומדות איך לשלב אקססוריז אבל בעיקר בעיקר, לומדות לאהוב את עצמן מחדש, לומדות להדגיש את החלקים היפים שלהן בגוף ולהפוך לגירסה הטובה ביותר של עצמן!

ורד דנוס, סטייליסטית אישית, מלבשיה לאהבה עצמית.

דף הפייסבוק שלי כאן

האינסטגרם הצבעוני שלי כאן

IMG_0192[1]

 

IMG_2198[1]

CONW3265[1]