מכתב לבעלים ומנכ"ל קבוצת FOX

או מישהו מכיר את הראל ויזל?

נטלי עטיה צילום - ענת קזולה

הראל ויזל שלום,

המחשבה שהמכתב שלי יגיע לידיים שלך מרגשת אותי מאוד.

נעים מאוד, אני ענת קזולה, צלמת אופנה תדמית ולייפסטייל. אני מצלמת הפקות אופנה, קטלוגים, ולוקבוקים של מותגי לבוש ואקססוריז. יש לי המון תשוקה לתחום הצילום וליצירת אומנות. אני אוהבת את העבודה שלי, אוהבת להכיר את המעצבים המוכשרים, לשמוע על ההשראות שלהם ולהוציא פריימים שמעבירים את המסר שלהם בצורה הטובה ביותר.

חגית טסה צילום - ענת קזולה
חגית טסה
צילום – ענת קזולה

אני פונה מנכ״ל קבוצת פוקס, מכיוון שאני רוצה לצלם עבור מותגים שבעלותך. המותגים שבבעולתך מגוונים ומעניינים אותי מאוד. אני חושבת שיש לי אפשרות לתרום לניראות הפריטים הנמכרים בקבוצה החל מצילומי אוירה לFox Home, הפקות אופנה  וצילום סטודיו לקטלוגים של המותגים.

 

טל נברו בגד ים - אפרודיטה איפור -בר ברק צילום -ענת קזולה
טל נברו
בגד ים – אפרודיטה
איפור – בר ברק צילום – ענת קזולה

אני מאמינה שתכנון מקדים ליום הצילומים הכרחי לצורך קבלת תוצאה מושלמת, לצורך כך אני קודם כל מקיימת שיחת הכרות עם המעצב/בעל המותג. חשוב לי ללמוד על המסר שהמעצב רוצה להעביר, על מקורות ההשראה ועל סגנון הפריטים שיצולמו. לעיתים אני מעורבת גם בבניית הקונספט ותכנון הסט (מאוד אוהבת לקחת חלק גם בזה). הפקת אופנה טובה צריכה לספר סיפור, וסיפור טוב צריך לוקיישן מתאים ומעניין. צילומי חוץ בלוקיישנים שונים מרגשים אותי מאוד, לא פעם קורה לי שאני מגיע ללוקיישן ומגלה פינות נוספות ואובייקטים מיוחדים שיוצרים סינרגיה מושלמת ומתאימים לפריים.

 אלין לנגליב שמלה: חגית טסה צילום: ענת קזולה
אלין לנגליב שמלה: חגית טסה צילום: ענת קזולה

אסתטיקה וצבעוניות נכונה הם חלק בלתי נפרד מיצירת עניין בתמונה. כצלמת אופנה אני שמה דגש על התאמת הצבעוניות של פרטי הלבוש שאני מצלמת לאיפור של הדוגמנית וללוקיישן בו הצילומים מתקיימים. כמובן שכל אלו צריכים לדבר בשפה הנכונה לקונספט הכללי של הצילומים.

גל רון, בגדים - Seven seventy, שיער - גל רון, איפור - שלי צמח, צילום - ענת קזולה
גל רון, בגדים – Seven seventy, שיער – גל רון, איפור – שלי צמח, צילום – ענת קזולה

בצילומי סטודיו או בכל צילום שמצריך תאורה מלאכותית חשוב להבין את התנהגות האור והאופן שבו הוא מאיר על הדוגמנית ועל פרטי הלבוש והאקססוריז. אני מקפידה על תאורה נכונה על מנת ליצור את האפקט המדויק.

דוגמנית - ויקה בידוס, תכשיטים - אורה פסיקוב, איפור - אלן דר, צילום - ענת קזולה
דוגמנית – ויקה בידוס, תכשיטים – אורה פסיקוב, איפור – אלן דר, צילום – ענת קזולה

אז מה אתה אומר, תתן לי צ׳אנס?

אני אשמח מאוד להפגש איתך או עם קרן קורץ זילבר או כל גורם אחר רלוונטי מהקבוצה ואהיה מאושרת לצלם עבורכם.

אני מזמינה אותך להתרשם מעבודות נוספות באינסטגרם ובפייסבוק שלי.

בהערכה רבה,

ענת קזולה