מיתוג זה שם העניין- שקיות ממותגות

בחורה עם מחשב נייד

הקמת עסק זה אינו דבר פשוט כלל. כמו כן, גם הכנסתו של המוצר או העסק שיצרתם אל תודעת הציבור הינה משימה לא קלה. על מנת שהעסק יצליח וישגשג יש לעבוד עם מיתוג נכון ומתאים על מנת שהציבור יכיר במוצר אותו אתם מפרסמים. בהתחלה, מיתוג נשמע כמו שם קוד, אך לאחר שמפשטים את המילה ומוצאים את הדרך הנכונה כיצד למתג את עצמכם, מגיעים להצלחה. המיתוג בעצם מקשר בין שם המוצר למוצר עצמו או לשירות שהמוצר נותן. כאשר אנשים יתקלו במוצר הם כבר יידעו במה מדובר. מיתוג יכול להגיע לכל מיני כיוונים ווראיציות. לדוגמא, דרך שקיות ניילון ממתוגות כאשר המיתוג בא לידי ביטוי על ידי לוגו המוצר שמוטבע על השקית.

10521654_372422056278033_76441958675169342_n

איך שקיות ניילון ממתוגות משפיעות על הצרכן?

לאחר שבשלב הראשוני עסקנו במיתוג המוצר ורכשנו את אהדת הציבור בכך ששם המוצר אותו אנו מפרסמים עלה לתודעה, כעת עלינו לחשוב כיצד לשמר את המצב הקיים. אחת הדרכים לשימור המיתוג הינה דרך שקיות ממתוגות מבד או מניילון. זו אחת הדרכים שמשפיעות על הצרכן גם ללא ידיעתו. כאשר אנו הולכים ברחוב העין שלנו קולטת אובייקטים רבים שנתפסים לנו בתת מודע ומגרים לנו את החשיבה. כך שקיות ממותגות מנייר משפיעות לנו על המוח. אנו רואים אנשים מתהלכים עם שקיות אלו ברחוב וכך העין שלנו נתפסת על הלוגו של השקית ויוצרת בנו עניין של שיוך הלוגו למוצר או לשירות אותו הוא מציע. כיום, ניתן למצוא שכמעט כל בית עסק שמכבד את עצמו ומעוניין לפרסם את עצמו, נעזר בשקיות ממותגות עם הלוגו כדי להישאר בתודעה. כאשר בעל עסק מחזיק שקיות נייר ממותגות זה בעצם משדר יוקרה, עיצוב וסטייל. ניכר לראות כי בעל העסק השקיע מחשבה ויצירתיות מאחורי עיצוב השקית הממותגת.

שקיות ממותגות מבד או מניילון יכולות להתאים לכל מוצר שקיים. החל ממאפיות וקונדיטוריות בוטיק שחשוב להן לשמור על רמה תודעתית גבוהה ושיווק עצמי , יכולות להשתמש בשקיות מארז או בשקיות קטנות למאפים עם הלוגו של הקונדיטוריה. גם חנות יינות יכולה ליצור את המיתוג דרך שקיות המותאמות לנשיאת בקבוקי יין. כאמור, שקיות הן מצרך נחוץ ושימושי המשרת כל בית עסק. לכן, יש חשיבות לעיצובה ולגודל הלוגו ומיקומו בשקית. דבר נוסף שנשאר לנו לבדוק הינו את איכות השקיות שאנו מזמינים כבעלי העסק, שקיות נייר וניילון אמורות להיות יציביות ועמידות על מנת לשמור על המוצר שבפנים.