מיני-פוסט שובב. על מגב.

מה קורה כשמנהלים שיחת טלפון ויש "קהל" מסביב? למה אני התכוונתי ומה שמעה האשה מאחורי בתור? מיני-פוסט שובב עם נטייה לכחול. מוזמנים לשתף אחרים. מוזמנים לעשות "עקוב אחרי".

גיבור המיני-פוסט במנוחה אחרי העבודה

כבר הזדמן לי מספר פעמים להיות עדה שלא מרצון לשיחות טלפון קולניות, מפורטות, חושפניות, לא מסוננות ולא מצונזרות. בתור בבנק, בתור בדואר, בתור בבית המרקחת, ברכבת, באוטובוס ואפילו בכניסה לבית הספר של הילדים.

אנשים מנהלים שיחות בלי לחשוב שיש סביבם אנשים זרים. אז כבר יצא לי לשמוע על דייט דפוק, על הבחור הקמצן שאפילו לא הציע לשלם בבית קפה, על סבתא שהבריזה מלעשות בייביסיטר לנכדים והאמא מקטרת על כך לחברתה. יצא לי לשמוע חיילים וחיילות מנהלים שיחות אינטימיות ברכבת ובנות נוער שמדברות על נערים "מה זה מהממים". יצא לי לשמוע על בוסית ביצ'ית ועל סטאז'ר חתיך הוררררס, יצא לי לשמוע על מורה שנטפלת לילד וזו רק דוגמית קטנה.

אני משתדלת לא לנהל שיחות טלפון בנוכחות אנשים אחרים, אבל שבוע שעבר גם אני חטאתי בחטא ה"לדבר בטלפון שיחה יחסית ארוכה בנוכחות זרים".

עמדתי בתור בסופרמרקט ואני בטוחה שלגברת שעמדה מאחורי היה מעניין לשמוע. הנה חלק מהצד שלי בשיחה (אני לא בטוחה שהצלחתי לשחזר הכל מילה במילה, אבל זה הכי קרוב), וזה מה שהיא שמעה :

"אבל הבטחת לי כבר מזמן"

"אבל אני ממש ממש צריכה את זה כבר ואנחנו כמעט לא מתראים"

"אני יודעת שיש לי בינתיים את הקטן יותר. אני מעדיפה את השני, הגדול והרחב"

"עם המקל הארוך"

"אני יודעת שיש לי עוד אחד בינתיים"

"בסדר מאמי, אני יודעת, אתה צודק אבל לוקח לי יותר זמן למלא חללים ועם הגדול זה שליש זמן"

"לא זה, ההוא עם הגומי הכחול"

"טוב, בסדר אז בסופ"ש"

"יאללה, הבנתי, עסוק. נדבר בדייט"

"אוהבת'ותך, ביי"

מה שאני בסך הכל בקשתי ורציתי שהאיש יתקן לי את המגב שמתפרק בזמן השטיפה,

למרות שיש לי מגב אחר, קטן יותר.

גיבור המיני-פוסט במנוחה אחרי העבודה

ובנימה משועשעת זו,

נתראה ברשומה הבאה

ליטל ירון – אשה בפלוס

ליטל ירון
בוחרת כל יום מחדש להסתכל על הדברים מהצד החיובי, מהפלוס. כותבת על החלקים המצחיקים ואם אין, מנסה למצוא. לא נולדתי אופטימית, אני כנראה פסימית בהחלמה או אופטימית בהתהוות. מג'נגלת כמו רבות בין האיש, הילדים, הבית והעסק. לא שוכחת גם זמן לעצמי, קוראת, מצלמת וכותבת גם בלוג מקומי - מגלה את השרון. מוזמנים להציץ http://bloghasharon.blogspot.co.il/