סטיילינג, מימון ויובל המבולבל

"ואני מאמין בעצמי, ואני זה אני והאמת בתוכי ואם רק אסתכל בליבי, אמצא את הדרך שלי" (יובל המבולבל). כן, אשכרה ציטטתי אותו

אוגוסט 2017: מה את רוצה לעשות כשתהיי גדולה

אחרי 4 שנים בחממת האוניברסיטה העברית, תואר ראשון ותואר שני – בכובעי כסטודנטית ובכובעי כמרצה, קיבלתי בעיטה בתחת – "קדימה מותק, תתחילי להגיש קורות חיים, ברוכה הבאה לעולם של הגדולים".

אז נכנסתי למודעות דרושים, עמוד ועוד עמוד, יום ועוד יום…אבל לא. שום משרה לא עשתה לי נעים בלב.

באוגוסט חגגתי יום הולדת 27, וכמנהגי בקודש, היום הזה עבורי, יותר מכל החגיגות והקרנבל, הוא נקודת איפוס, יום שמכריח אותי לעצור ולחשוב על עצמי. פתאום נפל לי האסימון וקלטתי שאשכרה יש לי בחירה. הבנתי שלמרות שהדרך שלי כבר די ברורה, אני חייבת לבחור בה ולא היא בי, החלטתי שאני רוצה לקום כל בוקר בתחושה שאני מגשימה את עצמי ואת התשוקות שלי. מהר מאוד עשיתי חישוב מסלול מחדש, גרמתי לעצמי פעם אחת להיות בשקט (כן, זה היה קשה, אני מודה), נטרלתי את כל הרעשים מסביב וניסיתי להקשיב ללב. ואכן, שם חיכתה לי התשובה.

אנשים ואופנה, נשים ואסתטיקה, זה מה שעושה לי טוב. מי אני בלי אינטראקציה אנושית, וכמה תשוקה יש לי לעולם האסתטיקה והאופנה. איך לעזאזל משלבים בניהם? גם אני שאלתי. ואז מצאתי את התשובה בסטיילינג האישי.

התחלתי לימודים בסטייל גורו, בחרתי להקשיב לחלומות שלי ולהתחיל לפזר טוב בעולם, להעצים נשים ולגרום להן להתאהב בעצמן מחדש.

Who run the world? GIRLS
Who run the world? GIRLS

יוני 2018:  תחילתה של דרך 

ליתר דיוק 26.6.2018, 24 שעות, בהן קיבלתי 2 תעודות ומי שחושב שיש מקריות בעולם, שיחשוב שוב.

2 תעודות שמסמלות דרכים שונות.

האחת, תעודת מוסמך, קבלת תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית. השניה תעודת סטייליסטית אישית, מבית הספר לסטיילינג "סטייל גורו".

האחת, הדרך של הראש, הדרך ה"נכונה", לרכוש השכלה גבוהה ולהתחיל בחיים לפי הספר. השנייה, הדרך של הלב, הדרך שדרכה אני מגשימה את עצמי, דרך שמאפשרת לי לעשות את העולם טוב יותר, בדרכי שלי.

באחת, קיבלתי הצטיינות דיקן הפקולטה למנהל עסקים, על התוצאה הסופית, על הציונים. ואילו בשנייה, קיבלתי מצטיינת קורס, מהמנטוריות שלי לקריירה ובעיקר לחיים, איילת, רביד וליטל, על מסע, על תהליך ועל הצעדים הקטנים.

דרך אחת מלאה באינטלגנציה בינתית ואילו השניה באינטלגנציה רגשית. דרך אחת שמדברת מספרים, והדרך השניה מדברת אנשים.

ושתי הדרכים הללו, הן בעצם דרך אחת. הדרך שלי.

בשנה הזו עברתי גם תהליך של התפתחות רוחנית, הפכתי למעריצה של טוני רובינס ואפילו טסתי לסמינר שלו בניו יורק. למדתי שעם הפחד צריך לרקוד, שאנחנו אחראים ליצירת המציאות שלנו, ובעיקר קלטתי, לגמרי על בשרי, שאם אקום בבוקר ואגשים את השליחות שלי בעולם הזה, היקום יתן לי רוח גבית וידחף אותי קדימה.

עפה על עצמי בגדול
עפה על עצמי בגדול

 

שנת 2019: ליטוש היהלום וחלומות גדולים

אני כבר לא רק סטייליסטית, אלא אני מאמנת להצלחה אישית ועסקית באמצעות סטיילינג, הקמתי את קהילת כאן מתלבשות בכיף שמעניקה בכל יום לנשים תזכורת שמותר להן לאהוב את עצמן קצת יותר.

דייקתי את סוג הלקוחות שלי והיום אני מלווה בעיקר אמהות שאיבדו את האמון בגוף שלהן אחרי הלידה ומתקשות לקבל אותו ורוצות להרגיש שוב נשיות ונחשקות. בנוסף אני מלווה בעלות עסקים ונשות קריירה, שרוצות לצעוק את המסר שלהן גם באמצעות ההופעה החיצונית וליצר הלימה בין מי שהן לבין הנראות שלהן.

השנה אני כבר חולמת ממש בגדול, ויודעת שהשנה וחצי האחרונות הן רק תחנת מעבר לדבר האמיתי שאני מזמנת לעצמי!

z8nQ3urw.jpeg

אז נעים להכיר,

אני ניצן עגמי, בוגרת תואר שני במנהל עסקים, סטייליסטית ומאמנת להצלחה אישית ועסקית באמצעות סטיילינג.

אך בעיקר, אני אישה, שמבינה שהחיים הם מתנה של היקום – וכדאי לאחוז בה בשתי ידיים, אישה שמעזה לחלום, אך בעיקר להגשים.

אם בא לכן להצטרף למסע שלי, מוזמנות להכנס לעמוד פייסבוק שלי, לבקר באינסטוש שלי ולהצטרף לקהילה המהממת שהקמתי כאן מתלבשות בכיף.

שלכן באהבה,

ניצן