מים מים! שתו ולפחות שיהיו באיכות!

משק המים בצרות, הברזים מביאים לנו לכיור מים לא בדיוק איכותיים.
והנה יש גם המלצה .

בחורה עם מחשב נייד



FilterMix
מים – לא משחק ילדים !

משק המים בישראל נמצא במצב ירוד, הן בשל מיעוט משקעים, כמו גם מזהמים שונים הפוגעים באיכות המים. בין השאר, ניתן למנות את בעיית השפכים- ביתיים, חקלאיים ותעשייתיים כאחד, שאינם מטופלים כראוי. כתוצאה מכך, במים מצויים זיהומים של חיידקים, מתכות ומרחפים, והכלור שנועד להשמידם גורם לבעיות בריאותיות, בעיקר בקרב אוכלוסיות רגישות כמו ילדים ותינוקות. יש לציין כי הרתחת מים אינה מהווה פתרון מתאים, ומכאן הצורך בטיהור מים אפקטיבי.

מים הם מקור החיים, וחיוניים לבריאותנו ולבריאות ילדינו. למרבה הצער, התוודאנו כולנו לבעיות ותקלות סביב איכות המים אותם אנו שותים. בצד שתיית מי ברז, רבים מאתנו נוהגים לצרוך על בסיס קבוע מים מבקבוקים, מים שמולאו ממעיינות, עברו בדרך בבקבוק פלסטיק, וחלקם היו חשופים לשמש ולתנאי ביקבוק, אריזה, תובלה או אחסון ממושך שפגמו באיכותם. פתרון אחר שנפוץ ופופולארי בישראל בשנים האחרונות הוא סינון המים במערכות ביתיות, סינון אשר אמור לספק מים טהורים באיכות גבוהה, אך למרבה הצער מהווה לא פעם מרבץ חיידקים של ממש.

חברת ג'נרל בר מציעה פתרון ביניים הנהנה מכל היתרונות, מערכת סנן מים בגודל של 50 מיקרון, מערכת זאת מסננת מהמים את כל החומרים שאינם מומלצים לאדם. בהמשך, עוברים המים דרך סיליפוס- חומר פעיל המרכך את המים (ומונע הצטברות אבנית מזיקה על הברז כמו גם על השיניים ). המסנן  מורכב על ברז הכניסה לבית ואז הבית נהנה ממים רכים וזכים, נקיים ממוצקים מזיקים כגון חול, טפילים, חלודה ולכלוך גס. צבעו הלבן של המסנן, אינו קולט חום ואינו מהווה קרקע להצטברות בקטריות, והוא ניתן לשטיפה אחת לחודש בעזרת פתיחת ברז קטן הנמצא בתחתית המערכת.

יתרונות המערכת :

טיהור המים באמצעות ה"ג'נרל פילטר" מונע הצטברות אבנית במים, שעלולה להסב נזקים לבריאות השיניים. מעבר לאספקט הבריאותי, הרי שהצטברות אבנית על הצנרת מבזבזת אנרגיה בחימום מים, עלולה לגרום לסתימה בצנרת ולירידה בלחץ המים וגורמת לקלקולים ובלאי במוצרי חשמל ביתיים וצריכת חשמל יתר בהפעלת מוצרי החשמל . בישראל מים "קשים", עשירים במינרלים הללו, כך שהצטברות אבנית היא בעיה שכיחה. 

מטהר המים הופך את המים לטהורים, נקיים, טעימים, ראויים לשתייה ובריאים. בנוסף, המים המטוהרים מתאימים לשימוש עבור בישול, שטיפת ירקות ופירות, למגהצי אדים, לאקווריומים וכדומה. מטהר המים הנו חסכוני, נוח וקל לשימוש. ההשקעה בו היא חד-פעמית ואין צורך לרכוש בקבוקי מים מינראליים יקרים, לסחוב וגם לפגוע באיכות הסביבה !

ג`נרל בר הינה חברה בבעלות קבוצת חברות שרות למוצרי צריכה מהמובילות בישראל, ממובילות ענף השבחת המים.  החל משנת 2008 החלו לפעול גם בתחום מתקני המים וטיהור המים. במהלך השנים, צברה הקבוצה מוניטין וניסיון רב בענף המים, דבר שאפשר לה ללמוד היטב את צרכי הלקוחות ואת תנאי המים הקשים בישראל ובהתאם לכך לשווק מוצרים ייחודיים המותאמים בצורה אופטימאלית לשוק המקומי. מוצרי החברה מאושרים לשיווק ע"י מכון התקנים הישראלי.

 

 מים3
 

חוה ברק
עיתונאית, עוסקת בתקשורת כתובה ואלקטרונית,בעבר בהווה, ומקווה גם אינשללה בעתיד