מחירי איטום גגות

בחורה עם מחשב נייד

איטום הגג שלכם צריך להתבצע בצורה המקצועית ביותר, לשמירה על הבית שלכם

איטום הגג שלכם הוא חלק בלתי נפרד משגרת החיים האיכותית שאתם רוצים שתהיה בבית שלכם. הסיבה לכך היא פשוטה למדי – ההשפעה ההרסנית של גג שאינו אטום כהלכה יכולה להיות מרחיקת לכת עבור הסביבה הביתית שלכם, כאשר אתם חושפים את עצמכם לבעיות כמו נזילות, הצפות, תקלות תשתית וחשמל – ובקיצור, ברור מדוע הגג האטום שלכם, שלא מאפשר חדירה של מים דרכו, הוא חשוב ביותר. לשם כך אתם זקוקים לשירות מקצועי של איטום גגות, שיבצע עבורכם עבודה ברמה הגבוהה ביותר בהתאם לסוג האיטום הנחוץ בגג שלכם, וכעת נכיר אפשרויות שונות בתחום זה ונבין כמה הן בדיוק עולות.

מחירים שונים בתחום איטום הגגות, בהתאם לשיטות איטום שונות

זיפות – זיפות היא השיטה הוותיקה ביותר שעדיין נמצאת בשימוש בכל הנוגע לאיטום גגות, וגם כיום ישנם גגות רבים שנאטמו באמצעות זפת, ושתיקון או חידוש האיטום בהם צריך להתבצע על ידי זיפות גם כן. טווחי המחירים בתחום זה הם בהתאם לגודל הגג, כאשר גגות של עד 40 מ"ר יזופתו במחיר של 2,500 עד 3,000 ₪, עד 100 מ"ר הטווח יהיה 3,000 עד 3,500 ₪, ולמעלה מכך – 28-45 ₪ למ"ר.

יריעות ביטומניות – היריעות הביטומניות הן שיטת האיטום המודרנית והאיכותית ביותר, ובהן נעדיף לעשות שימוש בגגות חדשים ובמידה ואין גורם שמגביל אותנו. השימוש בהן עולה בין 60 ל-130 ₪ למ"ר בהתאם לגודל הגג (ככל שהגג גדול יותר המחיר למ"ר נמוך יותר) ביריעות של 4 מ"מ עובי, וביריעות 5 מ"מ – 65-150 ₪ למ"ר. יציקות בטקל – שיטת איטום גגות יציבה ועמידה שמתאימה לגגות רבים בדגש על שיפועים, טווח המחירים הוא בין 50 ל-130 ₪ למ"ר בהתאם לגודל הגג.

עכשיו אתם יודעים כמה אתם צריכים לשלם עבור שירות איכותי בתחום האיטום

איטום גגות צריך ויכול להתבצע בצורה המקצועית ביותר בבית שלכם, וחשוב להשקיע בכך עם שיטת האיטום הנכונה, ולדעת כמה הדבר צריך לעלות לכם. כשיש לכם את הידע הזה, אתם יכולים לקבל שירות הוגן ומקצועי מקבלני איטום ברמה הגבוהה ביותר.