מחזור משכנתא / אורבן נדל"ן

בחורה עם מחשב נייד

לפי אורבן נדל"ן מחזור משכנתא הלוואה הביתה פירושו לשלם את האשראי הנוכחי ו supplanting אותו עם עוד אחד. ישנן סיבות רבות מדוע בעלי הנכס reegotiate: הזדמנות לקבל תשלום הלוואה נמוכה יותר; הזדמנות לקצר את משך ההלוואה הביתה שלהם; את הכמיהה לשנות מעל חוזה קצב גמישה (ARM) על הלוואה הביתה שיעור מיושב, או להיפך; הזדמנות לנצל את הערך של הבית תוך שמירה על המטרה הסופית לממן רכישה נרחבת; ואת הכמיהה לאחד את החובה. חלק מההשראות האלה יש יתרונות ומלכודות. יתר על כן, לאור העובדה כי renegotiating יכול לעלות 3% עד 6% מראש של התקדמות ו – כמו לקחת את ההלוואה הראשונה הביתה – דורש בדיקה, חקירה הכותרת ואת דמי הבקשה, זה הכרחי עבור בעל הנכס להחליט אם שלו או מטרתה מאחורי המו"מ מציעה יתרון אמיתי.

הבטחת ריבית נמוכה יותר

יוצא מן הכלל בין שאר המניעים להתווכח מחדש הוא להפיל את עלות המימון על מראש הנוכחי שלך. Verifiably, קו מנחה מהימן היה כי היה מוצדק ללא קשר למזומן כדי להתיר מחדש את הסיכוי כי אתה יכול להפחית את דמי ההלוואה על ידי לא פחות מ 2%. כיום, מומחים רבים הלוואה אומרים 1% קרנות השקעה מספיקה של כוח המניע מחדש.

הפחתת דמי ההלוואה שלך לא רק מעודד לך כסף פנוי, זה גם מרחיב את קצב שבו אתה להרכיב ערך בבית שלך, וזה יכול להפחית את היקף התשלום המתוזמן בקביעות שלך. לדוגמה, חוזה הלוואה של 30 שנה עם עלות ההלוואה של 9% על הבית $ 100,000 יש תשלום חיוני ו intrigue של 804.62 $. אותו מראש ב 6% מקטין את התשלום שלך $ 599.55. (כדי לקחת יותר על עלויות הביתה, ראה משכנתאות: כמה אתה יכול להרשות לעצמך ?, הון עצמי הלוואות הון: עלויות הון עצמי הלוואות: מה שאתה צריך לדעת.)

קיצור תקופת ההלוואה

בנקודת זמן שבה עלויות המימון נופלות, לבעלי הקרקעות יש הזדמנות לדון מחדש על התקדמות מקדמה לקדמה נוספת, שבלי שינוי משמעותי בתשלומים הקבועים, יש לה טווח קצר יותר. אורבן נדלן מציינת כי עבור אותו חוזה של 30 שנה על מחיר של 100 אלף דולר, מתנגדים מחדש מ -9% ל -5.5% לפרקים את המונח באמצע ל -15 שנים, עם שינוי קל בתשלומים המתוכננים בקביעות מ -804.62 דולר ל -817.08 דולר.

שינוי בין משכנתאות בריבית משתנה לבין משכנתאות בריבית קבועה

בעוד ARMs לעתים קרובות להתחיל להציע שיעורי נמוך יותר מאשר שיעורי הריבית התיישבו, שינויים מזדמנים באופן קבוע התוצאה קצב מתרחב כי הם גבוהים יותר מאשר את שיעור נגיש באמצעות חוזה שער מיושב. בשלב זה כאשר זה קורה, שינוי על חוזה הדולר התיישבות מביאה על עלויות מימון נמוכות יותר והורג דאגה על עלות ההלוואה בעתיד מטפס.

מצד שני, שינוי מעל מראש הדולר שנקבע ל ARM יכול גם להיות הליך תקציבי קול, במיוחד במצב לירידה עלויות מימון. אם שיעורי לשמור על נפילה, לסירוגין שיעור שיעור על ARM להביא שיעורי הולך וקטן לחודש לחודש בתשלומים החוזה, מתפזר עם הצורך להתווכח בכל פעם שיעורי ירידה. צוות האינטרנט של אורבן נדל"ן מסביר כי עם עלויות ההלוואה החוזה עולה, ואז שוב, כפי שהם החלו לעשות זאת, זו תהיה שיטה לא נכונה.

שינוי ל ARM, אשר באופן קבוע יש בתשלומים קבועים נמוך יותר מאשר חוזה לטווח התיישבו, עשוי להיות חכם מחשבה לבעלי הנכס שאינם מתכננים להישאר בביתם במשך יותר משנתיים. במקרה בו עלויות המימון יורדות, בעלי הנכסים הללו יכולים להפחית את עלות ההלוואה של האשראי שלהם ואת הפרק המתוכנן באופן קבוע, אך הם לא יצטרכו להדגיש את עלויות המימון עולה מאוחר יותר.

הטמעת ההון ואיחוד החוב

בעוד המוטיבציות שכבר צוינו לשאת ולתת הן על כל יציבות יציבה, חוזרת חוזרת יכולה להיות חמקמק לחובה אינסופית. זה הכרחי לזכור את זה תוך התחשבות מחדש עם המטרה הסופית של ניצול ערך הביתה או התחייבות מיזוג.

בעלי משכנתאות לעיתים קרובות להגיע לערך בבתיהם כדי לכסות עלויות משמעותיות, למשל, הוצאות שיפוץ הבית או הוראה של בית הספר של tyke. בעלי נכסים אלה עשויים לתת לגיטימציה כזו מחזור משכנתא על ידי הצבעה כי בנייה מחדש מגדילה את הערך של הבית או כי עלות המימון על ההלוואה הביתה מראש היא לא כמו שיעור על מזומנים המתקבל ממקור אחר. ע"פ חברת אורבן נדל"ן לגיטימציה נוספת היא כי ההתלהבות על חוזים הוא deductible. בעוד טענות אלה עשויים להיות תקפים, הרחבת כמות של שנים שאתה חייב על ההלוואה הביתה שלך הוא פעם אחת בחירה כספית ערמומי, וגם לא ההוצאות דולר על ההתלהבות כדי לקבל 30-פרוטה להטיל הממצא.

בעלי נכסים רבים מתדיינים מחדש על מנת לשלב את מחויבותם. בשעה להתעמת עם הערכה, החלפת תפקיד גבוהה תככים עם חוזה אינטריגה נמוכה היא מחשבה חכמה. למרבה הצער, המו"מ אינו נושא עמו מדידות מתוכננות של סבירות כספית. לעשות את הצעד הזה רק על הסיכוי כי אתה משוכנע תהיה לך את היכולת להתנגד לפתות לבלות פעם מחזור משכנתא מקבל אותך מתוך התחייבות. דעו כי שיעור רחב של אנשים שפעם יצר גבוהה התחייבות אינטריגה על כרטיסי חיוב, מכוניות וקונים שונים יהיה בעצם לעשות את זה שוב לאחר ההלוואה הביתה מחזור משכנתא נותן להם את האשראי נגיש לעשות ככזה. זה גורם לרגע ארעיות כפולה מתוך הוצאות מבוזבז על ערך מחזור משכנתא , אבוד בבית, שנים נוספות של פרמיה מורחבת על ההלוואה הביתה החדש ההלוואה ואת הגעתו של הפרמיה גבוהה התחייבות פעם ויזות נדחפים עד קצה שוב – התוצאה האפשרית היא התפשטות אינסופית של מחזור החובה ופרק אפשרי.

בשורה התחתונה

אורבן נדלן על מחזור משכנתא יכול להיות כסף מדהים הקשורים לזוז במקרה זה מקטין את ההלוואה הביתה בתשלומים, abbreviates את המונח של האשראי שלך או גורם לך להרכיב ערך במהירות רבה יותר. בנקודה שבה נעשה שימוש בכוונה, הוא יכול גם להיות מנגנון משמעותי בקבלת התחייבות תחת כוח. לפני שתתחלק מחדש, לחקור את הנסיבות הכספיות שלך ולשאול את עצמך: כמה זמן אני מתכוון להמשיך לחיות בבית? מה עוד, איזה סכום של מזומנים אני יחסוך על ידי מחזור משכנתא?

שוב, לזכור כי עלויות המו"מ 3% עד 6% הראשי של התקדמות. זה לוקח שנים כדי להתאושש כי עלות עם הכספים המיוצרים על ידי הלוואה נמוכה הלוואה או טווח קצר יותר. על פי קווים אלה, על הסיכוי כי אתה לא מתכוון להישאר בבית במשך יותר משנתיים, את העלות של מחזור משכנתא עלול להכפיש כל קרנות עתודות פוטנציאליים. זה גם משתלם להיזכר כי בעל הנכס תובנה הוא מחפש ללא הרף גישות כדי להפחית את החובה, לייצר ערך, חילוף מזומנים להיפטר כי הלוואה הביתה בתשלומים. הסרת כסף מהערך שלך בעת ביצוע שיוך מחדש אינה מאפשרת לך להשיג יעדים אלה.

אורבן נדל"ן
אורבן נדל"ן עוסקת בארגוני קבוצות רכישה, יזמות משרדים, מגורים, פינוי ובינוי ותמ"א 38. החברה נחשבת לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום התמ"א 38 עם שלל פרויקטים בערים שונות, כגון: בת ים, רמת השרון, תל אביב, גבעתיים, רמת גן, כפר סבא והרצליה. באורבן נדל"ן המוטו הוא "כל הדרך עד הבית, והרבה מעבר". באורבן נדל"ן תלוו לאורך כל הדרך, תקבלו מגוון פתרונות לאורך כל תהליך ההתקשרות מול החברה. באורבן נדל"ן ישנם אנשי המקצוע מהטובים והמקצועיים בתחומם בארץ, החל מאדריכלים מנוסים, מעצבים, מהנדסים ועוד.