מזרון המשרד אומר מיטות הלקוחות לא להקליט אותם לישון

בחורה עם מחשב נייד

חברת מזרנים אמריקאית ביקשה להרגיע את הלקוחות, כי היא אינה מסתירה את המיקרופונים במיטותיהם, לאחר שהנודנים המבוהלים הבחינו בהתייחסויות להקלטת שמע במדיניות הפרטיות של החברה.

תחת כותרת המסבירה איזה מידע אישי אוספת מספר שינה, החברה, אשר עושה מזרנים חכמים עם תקינות מתכווננת, אמרה כי היא "עשויה" לאסוף "אודיו בחדר שלך כדי לזהות נחירות ותנאי שינה דומים" כמו גם נתונים הקשורים לשינה כגון "תנועה, תנוחות, נשימה וקצב לב בזמן השינה".

בעלים מודאגים החלו ליצור קשר עם החברה לאחר שמייקל פארל, מעצב אינטרנט שראה את הסעיף, שיתף אותו בטוויטר. פארל לקח את הביטוי כדי לומר שיש מיקרופון בתוך המזרן להקשיב למשתמשים, מה שגרם כמה כדי ליצור קשר עם החברה לשאול איך הם יכולים לעצור את מיטותיהם להקליט אותם בזמן שהם ישנים.

מספר השינה השיב לשאלות באומרו: "מיטות מספר השינה אינן מקלטות שמע, אנו מעדכנים את מדיניות הפרטיות שלנו כדי להבהיר זאת".

חלק מהמשתמשים, כולל פארל, העריכו מאוחר יותר כי החברה יכולה להקליט אודיו באמצעות היישום הנלווה שלה, אשר מספר שינה גם נדחתה בהצהרה הבאה: "על דגם x12, המיטה מגיבה פקודות קול מראש להפעיל את המיטה ולא נרשמות אין מספר מוצרי שינה, כולל האפליקציה, להקליט אודיו. "

כאשר ניגש על ידי Guardian על למה זה כתב על אודיו במדיניות הפרטיות שלה אם זה לא, למעשה, להקליט כל שמע, דובר החברה אמר: "מוצרי מספר שינה לא להקליט אודיו.הוא נכלל במדיניות הפרטיות שלנו כמו שאנחנו פיתחו אב-טיפוס עם תכונה של נחירה אוטומטית, מוצר זה מעולם לא הושק ואנו פועלים כדי להבהיר זאת בהצהרת המדיניות שלנו ".

עלייתם של מכשירים חכמים, אשר יכול להתחבר לאינטרנט או אלקטרוניקה אחרים כדי לספק תכונות נוספות, הובילה חששות של קמפיינים פרטיות כי המשתמשים הם מרצון מציגה מעקב לתוך חייהם.

בדוח בחודש יוני, ארגון הצרכנים אשר? מפורט את רמת "מזעזע" של מעקב תאגידי בתים הבריטי היו פגיעים.

החקירה מצאה טלוויזיות המוכרות נתוני צפייה למפרסמים, מברשות שיניים עם גישה למיקרופונים חכמים, ומצלמות אבטחה שניתן לפרוץ לצפייה ולהקשיב לאנשים בבתיהם.