מזל טוב, נולדה נסיכה!

The Duke And Duchess Of Cambridge Depart The Lindo Wing With Their Daughter The Duke And Duchess Of Cambridge Depart The Lindo Wing With Their Daughter  

מזל טוב, נולדה נסיכה!

יתכן מאוד שרק אני ועוד קומץ רגשניות הזילו אתמול דמעת התרגשות יחד עם האומה האנגלית כשהדוכס והדוכסית מקיימברידג' התברכו בתינוקת קטנטנה, בריאה ויפה. הם עזבו את בית החולים סט. מרי ונסיכה חדשה בידיהם. הנסיך ג'ורג' הגיע להכיר ונופף לקהל כמו מקצוען כשהוא ואביו מתואמים בסוודרים כחולים.

קייט שלנו לבשה שמלת הדפס בלבן וצהוב בעיצובה של ג'ני פקאהם, המעצבת הבריטית האהובה על קייט שאף עצבה את שמלת התכלת שלבשה לאחר לידת הנסיך ג'ורג' , ושילבה עגילי פנינה ונעלי עקב בגוון קרם. הסגנון של קייט אלגנטי כתמיד, משקף את תפקידה אך גם צעיר ומסוגנן. גזרתה ארוכה ואלגנטית, מותניה צרות, רגליה חטובות. 

ובכל זאת?

זה הכול בשמלה, במעיל או בשלוב של שניהם.

המלתחה תוססת, מתואמת היטב, וכל כך אסתטית לעין.

 אין ספק, מלכת היריון- סטייל  העולמית.

 

kate pregnancy style US

בין אם היא ממחזרת שמלות של מעצבים אהובים עליה, או רוכשת שמלות בחנויות רשת, בת ה- 33 טועה לעיתים נדירות והריון לא היה אופנתי כל כך מאז דיאנה. הביגוד שלה עוטף את הגוף, מחמיא לו, אינו מסתיר ההיריון אלא מתגאה בו, הצבעים בדרך כלל בולטים ואחידים, גרבונים אטומים או שקופים ונעלי עקב סגורות משלימים את המראה למעודן, קלאסי אך צעיר.  הלבוש של קייט יכול היה להיראות מבוגר אך האורך מעל הברך, הגזרות המדויקות, העקבים הגבוהים המשלימים, האביזרים, האיפור והחיוך הנצחי מעניקים מראה רענן הישר משדה פרחים אנגלי.

 המראות הבולטים בתקופת ההריון. אפשר לאמץ בחום גם לאחריו.
1.  צבעים חזקים.
mulberry coat Kate wore this £1,500 Mulberry coat twice during her second pregnancy Kate-Middleton-269647

מעיל המאלברי , קולקציית סתיו/חורף 2014, באדום דובדבן בעלות של 1500 פאונד  שמש את הדוכסית לשני אירועים בהריון זה, בניו יורק ובלונדון.

המעיל, בעל הרכיסה הכפולה, פריט נצחי בגזרה קלאסית עם כפתורים כהים גדולים ובטנה בכחול כהה,  התאים לקייט אף לחודש שמיני בחייטות מושלמת.

למראה מושלם גרבונים שקופים, תיק הקלאץ', אף הוא של מאלברי ונעלי העקב של סטיוארט וייצמן. אל תרוצו לחנויות , המעיל אזל ממלאי הרשת ברגע שקייט הצטלמה אתו לראשונה.

 2.  הנקודות.
Pregnant Kate Middleton stepped out in a £35 black and white polka dot ASOS dress today 1

המלחתה המלכותית שופעת מחלפות של אלכסנדר מקווין, ג'ני פקאהם, ג'ימי צ'ו, אך קייט שלנו לא פוחדת להוריד את המחיר. בביקור בבית חולים לילדים הופיעה בשמלת הריון ידידותית של ASOS  בעלות של 35 פאונדס בגזרת מעטפה ושרוול  3/4. באותו יום מלאי השמלה אזל מהרשת

3.    המראה המנומר

Thrifty Kate recycled a £169 Hobbs Dalmatian coat for a visit to an art gallery in Margate

נמשיך עם מוטיב הנקודות אך הפעם מעולם החי, מעיל שנלבש מספר פעמים בהדפס נקודות דלמטיות ובעלות של 169 פאונדס של הובס. הגזרה עוטפת ומחמיאה, האורך מעל הברך, הגרבונים שקופים, הנעליים גבוהות וכהות והמראה קורן.

4.    כחול צי.

031315-kate-middleton-st-pauls-cathedral-commemoration-service beula

יותר מלכותי מזה? הופעה בקתדרלת סט. פול לאירוע הוקרה לכוחות באפגניסטן, לבשה שמלת מעיל טרפז בעלות של 650 פאונדס בעיצוב המעצב הבריטי ביולה.  אתר המעצב כתב שהשמלה מתאימה לחתונת חורף.  קייט התאימה כובע אלגנטי נוטה מסאטן כחול ופרפר והעקבים גבוהים

5.  שמלת חולצה

The Duchess steps out in another high-street hit by British label Hobbs

בחודש שישי קייט בשמלת חולצה של הובס בעלות של 50 פאונדס. קשה להאמין שהיא בהריון. אין לה צורך לרכוש שמלות ייחודיות להריון ולובשת הכל.

6.  אלוהים בפרטים הקטנים.

 Kate stuns in a navy embellished dress by Madderson London

שמלת מאדרסון בעלות 450 פאונדס שקייט לבשה לאירוע הרשמי הראשון השנה, אזלה מיד עם הופעתה. באתר החברה נאמר ששמלת "נעמי" משדרת סגנון ה 60.  יש להם קולקציות מוכנות ללבישה וידועים בבגדי הריון. מראה ה A  משדר תחכום, ומושלם עם מכפלת וכיסים בטוויד צרפתי.

7. לבישה חוזרת של שמלה אהובה
duchess-cambridge2_glamour_10dec14_getty_b_426x639 jenny peckham gown

קייט לבשה בניו יורק את שמלה הערב של ג'ני פקהאם בפעם השלישית. השמלה, שערכה 2000 פאונדס, עשויה ממשי בגוון פטרול ובעלת מחשוף V עמוק מלפנים. הכתפיות משיפון חושפות כתפיים. קייט הופיעה אתה לראשונה בפברואר 2014 בגאלה חגיגית בנשיונאל פורטרייט גאלרי בלונדון.

8.    כסף נוצץ למשחק כדורסל

120814-will-kate-nets-1-567_1Tory Burch coat

קייט בחרה מעיל של טורי ברץ' בעלות 515 פאונדס במשחק כדורסל בניו יורק. המעיל משולב כותנה וצמר בוקלה עם חוט מטאלי. קייט חובבת ידועה של טורי ולבשה שמלת זיג זג שלה בסיור מלכותי באוסטרליה וניו זילנד בשנה שעברה.

9.  אדום

 Kate Middleton looked radiant in red £380 Katherine Hooker dress

קייט זוהרת באדום בהופעה רשמית בבית חולים לילדים. השמלה המדהימה של המעצבת קתרין הוקר בעלות 380 פאונדס. קייט חובבת המעצבת זמן רב לפני שהפכה חלק מבית המלוכה והקשר ביניהן רב שנים.

10.   משלבת פריטים מרשתות אופנה ומעצבי על

Kate Middleton glows in Hobbs and Jenny Packham at charity event

שימו לב כיצד קייט משלבת חלק עליון של הובס עם חצאית של ג'ני פקאהם לאירוע צדקה. היא לא כפופה למוסכמות ונהנית לשלב ולשחק. את החולצה האלגנטית בטקסטורת קרפ ונקודות בגזרת פפלום מחמיאה ציותה עם חצאית בגוון כחול צי בגלי משי וסאטן.

11. מכנסי הג'ינס, הסקיני, חולצות הפסים, הבלייזר הקטן ונעלי עקב הרוקי.

A Smythe navy blazer, a Ralph Lauren Breton sweater, J Brand jeans and Stuart Weitzman for Russell and Bromley Corkswoon wedges Zara

ספורטיבי, מחויט, מראה לא מחייב אך מסודר היטב. לאירועים לא רשמיים אך עדין דוכסית. מזארה ועד ראלף לורן. מתאים לכל מקום וכל זמן.

דוגמאות נפלאות נוספות של מעילים, שמלות ושמלות מעיל המשולבים כמובן בנעלי עקב, גרבונים ותיק תואמים ומעל לכל החיוך!!

white Goat coat.

Topshop

red coat by Armani.

pale blue Emilia Wickstead dress

Orla Kiely printed coat dress and chocolate brown opaque tights.

Moloh

mint green Mulberry coat

lexander McQueen flared wool coatdress with a matching Jane Corbett hat

-kate-middleton-st-patricks-day-slide catherine walker coat

forest green Alexander McQueen gown 1

Emilia Wickstead coat

gray Alexander McQueen coatdress with a Jane Taylor hat, a black Jenny Packham clutch

double-breasted wool coat by English designer Matthew Williamson.

each coat by Tara Jarmon over a nude dress made by her personal dressmaker.

berry red LK Bennett dress coat and black leggings with suede heels.

double-breasted, belted coat with a flared shape (to accommodate that baby bump) by Maxmara, a LK Bennett Frome clutch and Jimmy Choo navy court shoes.

chocolate-brown belted Hobbs coat

מצפות לנו שנים של בגדי נסיכות קטנות שיהפכו לבגדי נסיכות גדולות. האם זו תהיה אליס , דיאנה או שם אחר. 

יהיה לנו הרבה ורוד, דובדבן, כחול צי, תכלת מלאכי, נקודות, תחרה, נעלי לק, תלתלי זהב או מחלפות חומות.

נאחל בריאות לקטנה, לאם ולכולנו רק אושר ובשורות טובות.

שלכם בסגנון והשראה,

רוית

מותגים ומעצבים האהובים על קייט-

 

Top Shop-  Max Mara- Zara- REISS – Stuart Weitzman –Whistles – Warehouse – John Lewis – L.K. Bennett – Issa –Jenny Packham – Katherine Hooker – Alexander McQueen – Diane Von Furstenberg –Joseph – Temperley London-Tory Burch- Seraphine.

 

 תמונות

http://www.express.co.uk/life-style/style/571901/Kate-Middleton-pregnant-maternity-looks-top-10-best-dressed-baby-bump

http://www.usmagazine.com/celebrity-style/news/shop-kate-middleton-buttercup-dress-royal-baby-reveal-201525#ixzz3Z300YOFs 

http://www.usmagazine.com/celebrity-style/news/shop-kate-middleton-buttercup-dress-royal-baby-reveal-201525#ixzz3Z2zlX6Bp 
 

http://www.usmagazine.com/celebrity-style/news/shop-kate-middleton-buttercup-dress-royal-baby-reveal-201525

http://www.etonline.com/media/video/prince_william_and_kate_middleton_introduce_royal_baby_girl-163845/index.html

http://www.usmagazine.com/celebrity-style/pictures/kate-middletons-chic-second-pregnancy-looks-20141011/42024#ixzz3Z30NcXNA

http://katemiddletonstyle.org/

  הירשמו לבלוג החדש לעוד הרבה אופנה, עיצוב, מגמות עולמות, ספרות ועוד

Style & Inspiration with Ravit:

 

http://styleandinspirationwithravit.blogspot.co.il/

רוית ליפשיץ ציון- בלוג בסגנון והשראה
רומנטיקנית חסרת תקנה בעלת תשוקה ואהבה לעולמות העיצוב, הספרות, אמנות, אופנה, טרנדים ומגמות, תערוכות בעולם. בלוגרית רב- תחומית, יוצרת וכותבת תוכן, עיתונאית עיצוב, סופרת, מוזיקאית. רומן הביכורים שלי: "אהבותיה של אמה" יצא לאור בהוצאה עצמית בשנת 2018 והפך לרב מכר. נשואה ואם לחייל ולחיילת הממשיכים את דרכי האמנותית.