מזותרפיה – המהפיכה להצערת העור ללא ניתוח

תשכחו מהקרמים לפנים. הם פשוט אינם מצליחים לחדור לתוך העור. השיטה היחידה להצערת העור ללא התערבות ניתוחית הינה המזותרפיה, שכבשה בסערה את עולם הטיפוח הקוסמטי.

השחקן איציק כהן וד"ר אירנה שנדשטיין

ד"ר אירנה שנדשטיין בעלת קליניקת ש.ב.א. בת"א, הינה מהרופאים הראשונים שאימצו בארץ את הרפואה האסתטית כשיטת טיפול. עד היום טיפלה באלפי לקוחות, ביניהם מפורסמים רבים שנשארו עד היום לקוחותיה, כמו השחקן איציק כהן, הזמרת שלומית אהרון ורבים אחרים.

המזותרפיה הינה ללא ספק המהפכה הנוכחית להצערת העור ללא ניתוח. ד"ר אירנה שהינה חסידה גדולה של שיטה חדשנית זו, אומרת: "עולם הטיפוח כולו עשה סוויץ' ועבר לשיטת המזותרפיה. חובה להפנים שאף קרם לא חודר מתחת לשכבת העור העליונה-האפידרמיס, למרות ההרגשה שהוא כן נספג. העור יבש? – אז תשתו יותר, אבל אל תעמיסו עליכם קרמים שחלקם עולים כמו משכורת חודשית שלכם".

השחקן איציק כהן וד"ר אירנה שנדשטיין
השחקן איציק כהן וד"ר אירנה שנדשטיין

מאז ומתמיד הפנים שלנו הינם המראה של כל מה שעובר עלינו. אבל עם השנים  עור הפנים מאבד לאיטו מחיוניותו, הופך להיות רפוי ומקומט, ללא ברק הנעורים שהיה חלקו פעם.

העור מורכב כידוע מ-3 שכבות: השכבה העליונה הנקראת אפידרמיס, השכבה האמצעית הנקראת דרמיס, והשכבה התחתונה הנקראת היפודרמיס.

השכבה העליונה שלו הינה בעלת תאים המונעים חדירה של קרמים למיניהם. המחקרים מגלים שהשיטה היחידה אשר כן מצליחה לחדור את שכבת ההגנה של האפידרמיס, ולהגיע גם לשכבות העור העמוקות יותר, ושם להשפיע – הינה המזותרפיה וזאת באמצעות סידרת הזרקות קטנות, דרכן מועברים החומרים הרלבנטיים אל תוך העור.

המזותרפיה התגלתה במקרה. היא פותחה בשנת 1958 על ידי רופא צרפתי בשם ד"ר מישל פיסטור, כאשר טיפל בהצלחה בדלקת אוזן תיכונית אצל אחד ממטופליו, באמצעות שיטת הזרקות אותה פיתח בעצמו. במהלך הטיפול הסתבר לו כי הקמטים באזור בו ביצע את הזריקות, נעלמו כליל. ד"ר פיסטור עמל על סדרת ניסויים נוספים אשר הושלמו בהצלחה, ואז גיבש את השיטה שלו לשימוש קליני בינלאומי.

חשוב לציין שמזותרפיה הינה טיפול אסתטי-רפואי, המבוצע אך ורק על ידי רופא, ולא על ידי קוסמטיקאים או בעלי מקצוע אחרים.

מכשיר הקומסטר
מכשיר הקוסמסטר

ד"ר אירנה מזה שנים מקפידה לחפש את החידושים האסתטיים האחרונים בעולם, ולשלב אותם במרפאתה. עבור הטיפול המזותרפי שלה, היא מייבאה בלעדית מספרד קוקטייל של חומרים המיועדים להזרקה לעור, כאשר כל קוקטייל מיועד לחתך האוכלוסיה שלו: חומר של בנות 35 אינו מתאים לבנות 50 +. החידוש המהפכני כאן הינו בחומר עצמו: חומצה היאלורונית בריכוז נמוך כדי למשוך לחות, לה העור זקוק מאד.

הקוקטייל מכיל ויטמין C  בריכוז מאד גבוה, ויטמינים, אנטי-אוקסידנטים, חומצות אמינו, נוגדי דלקת, תמציות צמחים, מינרלים ומרכיבים נוספים, החשובים לעור לצורך הרמת פנים מיידית, עם השפעה על מתיחת הצוואר, והקמטוטים באזור המחשוף. קיים גם קוקטייל לכפות הידיים, כמו גם קוקטייל לצלוליט המפרק את עור התפוז, את גושי הלימפה שהצטברו, וגם את גושי השומן, מיישר אותו ומותח אותו.

לצורך קבלת טיפול אפקטיבי, משלבת ד"ר אירנה גם טיפול עם מכשיר קוסמסטר, שתפקידו להמשיך לעבוד על הצלוליט, לאחר קבלת הטיפול המזותרפי הראשוני. המכשיר הייחודי הזה נמצא אך ורק במרפאה שלה בישראל, והינו בעל טכנולוגיות חדשניות מהמובילות בעולם: יש בו גלי רדיו, אינפרה אדום, אולטרסאונד, ואקום, ורוטציה יחד עם קרם המכיל מינרלים.

הזמרת שלומית אהרון
הזמרת שלומית אהרון

ההמלצה המקובלת כיום היא להתחיל בטיפולי מזותרפיה בגיל 30 + ועד לגיל מבוגר ככל שניתן. טיפ חשוב: דווקא בגיל המבוגר, הזריקות מאד יעילות וגם בריאותית, שכן הן מכילות ויטמינים ומינרלים הטובים לתחזוקת הגוף, וזאת לא רק לחלקים בהם הוחלט לטפל. כך על הדרך המטופלים מקבל טיפול אנטי אוקסידנטי לכל הגוף.

מסכמת ד"ר אירנה שנדשטיין: "הזרקת קוקטייל הויטמינים והאנטי-אוקסידנטים בשיטת המזותרפיה לשכבה התת-עורית, מחדשת את תאי העור ומאיצה את פעילותם ואת ייצור הקולגן והאלסטין, וכך מתקבל טיפול אנטי-אייג'ינג מובהק. ומי בימינו לא רוצה להיות צעיר בכל גיל?".

ד"ר אירנה שנדשטיין, מרפאת ש.ב.א.

כתובת: בר גיורא 11, ת"א

טלפון: 03-5281383

החיים על פי בלה
יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית, אוהבת את החיים הטובים, ומזמינה אתכם ליהנות יחד איתי.