מותג LIFE משיק את Perfet Lashes Mascara ואייליינר טוש בצבע כחול

בחורה עם מחשב נייד

מותג Life מבית סופר-פארם מתרחב בתחום האיפור ומשיק לראשונה את Perfet Lashes Mascara– מסקרה בצבע שחור ואייליינר טוש נוסף בצבע כחול.

המסקרה של לייף עוטפת את הריסים בצבע שחור עמוק ומעניקה להם אפקט של ריסים מודגשים וארוכים במיוחד במהלך כל שעות היום.

הודות למבנה המברשת של המסקרה, הכוללת סיבים צפופים, המפרידים, מאריכים ומעבים את הריסים באופן הומוגני, מתקבל מראה עוצמתי המדגיש את מבנה העין. בפורמולה נעשה שימוש בפיגמנט שחור, אשר מעניק לגוון הריסים הטבעי אפקט של צבע עשיר ועמוק.

הנוסחה החדשנית מבוססת על קומפלקס של פרוטאינים הפועלים לחיזוק והגנת הריסים וכוללת שלוש שכבות של שעווה מסוגים שונים המספקים אלסטיות וגמישות. בנוסף, המסקרה קלה למריחה ומאפשרת דיוק מרבי במהלך פעולת המריחה. התוצאה: ריסים מודגשים מהשורש עד הקצה עם נפח דרמטי נטול גושים.

בנוסף, משיק לייף איילינר טוש כחול Easy eye liner המגיע עם מברשת ייחודית – דקה עדינה וגמישה המדגישה במדויק את קו העפעף ומעניקה שליטה מרבית בתיחום העין.

האייליינר משחרר פיגמנטים בגוון כחול עמוק, הטקסטורה קלילה ומתייבשת במהירות. אינו נמרח ואינו דוהה.

מחיר מסקרה: 89.99 ₪

מחיר אייליינר טוש: 59.99 שקלים

יצרן:דניה קוסמטיקס

באישור משרד הבריאות

מותג לייף בתחום האיפור

מותג לייף הושק ב-1994 והיה המותג הפרטי הראשון בישראל והיחיד הפעיל בתחום האיפור והטיפוח. בשנת 2007 נכנס לראשונה לייף לתחום האיפור עם השקת עפרונות עיניים ושפתיים, גלוסים ולקים. ב-2009 הושקו צלליות, ב-2010 הצטרפה סדרת ניקוי הפנים. החל משנת 2011 החל לייף להשיק מוצרים בלעדיים וחדשניים במיוחד כמו דפי האויל קונטרול, לקים עם ריח, מסיר לק לחיץ, ספריי מייבש לק, לק המתייבש במהירות, סדרת מוצרי הגנה מפני השמש טבעיים  ועוד.

מוצרי האיפור של Lifeמיוצרים במפעלים המובילים בישראל ובעולםוכוללים מגוון רחב של צלליות, ליפגלוסים, עפרונות לעיניים ולשפתיים, שפתונים עמידים, ברונזר, פודרה, לקים, סדרת טיפוח וניקוי לעור הפנים, סדרת טיפוח לציפורניים ועוד.

להשיג ברשת סופר-פארם