מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's משיק מסכת זוהר למראה עור חיוני וקורן

מסכת הפנים החדשה מועשרת בפורמולה המכילה כורכום וחמוציות המסייעת להמריץ את העור ולהעניק לו מראה אחיד יותר באופן הנראה לעין

קילס מסכת כורכום וזרעי חמוציות מחיר לצרכן: 175 ש"ח ל-100 מל. צילום_יח"צ חול

מותג הטיפוח הניו יורקי  Kiehl's משיק את מסכת הפנים החדשה המועשרת בפורמולה המכילה כורכום וחמוציות המסייעת להמריץ את העור ולהעניק לו מראה אחיד יותר באופן הנראה לעין.
כ- 70% מהנשים בארה"ב, 64% ביפן, 62% בצרפת ו-46% בסין מציינות שאחת הבעיות המדאיגות אותן ביותר היא מראה עור עמום .
הכימאים של Kiehl's רתמו את המומחיות שלהם במרכיבים יעילים במיוחד, על מנת לפתח את המסכה החדשה Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque- המורכבת מזרעי כורכום וחמוציות,והמעניקה חיים וזוהר לעור הפנים. הפורמולה פועלת עם אפקט "הטיפוח מיידי", מעניקה מראה מואר וחיוני יותר לעור עמום ומסייעת לעור עייף להשיב לו את המראה הבריא והוורדרד שלו.
התפתחות של אחד מסודות היופי הכמוסים ביותר בהיסטוריה
במשך מאות שנים, הנשים האייקוניות ביותר בעולם הסתמכו על היתרונות המועילים של מרכיבים טבעיים המצויים במסכות פנים כדי לשנות מיידית את מראה עורן. סוד היופי הנחשק עבר מדור לדור לנשים מפורסמות רבות, שהיוו מושא להערצה בשל יופיין.

קילס מסכת כורכום וזרעי חמוציות מחיר לצרכן: 175 ש"ח ל-100 מל. צילום_יח"צ חול

 
קלאופטרה:
הסברה הרווחת היא ששגרת יופי הכוללת שימוש במסכות פנים התחילה במצרים העתיקה, עם קלאופטרה שנהגה להשתמש בהן בקביעות כדי לנקות, להזין ולהצעיר את פניה.
ינג גוויפי  Yang Guifei:
בת מלוכה בתקופת שושלת טאנג, שנחשבה לאחת מ"ארבע הנשים היפות ביותר" של סין העתיקה, נהגה לעתים קרובות למרוח מסכות פנים על מנת להאיר, להבהיר ולמצק את העור.
מארי אנטואנט:
רבים מאמינים שלמארי אנטואנט הייתה מסכת פנים מיוחדת עשויה מחלבוני ביצים, בה משתמשות הנשים הצרפתיות גם כיום כדי להדק נקבוביות ולתקן את העור.
יופי מודרני:
כיום, נשים בכל הגילאים ובכל מקום בעולם רואות במסכות פנים מוצר מפנק ויעיל על מנת להסיר שאריות לכלוך, לבצע פילינג עדין, להזין את העורבלחות, להרגיע או לרכך את העור.
הכימאים של Kiehl's בחרו במרכיבים העיקריים בהשראת הנשים האייקוניות:
תמצית כורכום:
ממשפחת הזנגביליים, בעבר השתמשו באופן מסורתי כתוסף צמחי ברפואה האיורוודית, הסינית והמצרית. השימוש בו התבצע בצורות שונות על מנת לסייע לרפא או להרגיע את העור. במשך מאות שנים שימש הכורכום כמרכיב יעיל וטבעי כדי לנקות ביסודיות את העור מלכלוך. הוא ידוע בסגולות נוגדות חמצון, מחטאות, המאזנות את ייצור והפרשת הסבום. בכורכום אף השתמשו על מנת לטפל בפגמי עור ולשפר את זוהרו.
חמוציות:
מקור עשיר מאד לנוגדי חמצון, גרגרי החמוציות בפורמולה של Kiehl's מסייעים לבצע פעולת קילוף עדינה להסרת התאים המתים, ומותירים תחושה של עור חדש שנראה מלא חיים, זוהר וקורן יותר.
קילס מסכת כורכום וזרעי חמוציות מחיר: 175 ש"ח ל100 מל
צילום: יחצ חול

 
אופן השימוש: מומלץ לשימוש עד 3 פעמים בשבוע.
מומלץ למרוח שכבה דקה הנראית לעין על עור נקי. יש להניח למסכה להתייבש בין 5-10 דקות. לשטוף במים חמים תוך עיסוי עדין בתנועות סיבוביות על מנת לאפשר לגרגרים לקלף בעדינות את העור. בסיום יש לטפוח קלות עם מגבת יבשה.
תכולה: 100 מ"ל
מחיר לצרכן: 175 ₪
Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851 כבית מרקחת באיסטוילג' בניו יורק, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים,הנעשים בתנאים מחמירים תחת פיקוח ובשימוש מדע מתקדם וחומרים טבעיים.
ניתן להשיג בחנויות Kiehl's:
קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677
דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון: 03-5221417
ובחנות החדשה ב- TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היח"צ