מוצר השנה 2015 חגיגת העשור

פרסי Product Of The Year מוענקים ב-28 השנים האחרונות ב-31 מדינות ברחבי העולם. פרסי מוצר השנה חוגגים השנה עשור בישראל!

בחורה עם מחשב נייד

pizap.com14338120403751

מוצר השנה 2015

63

"מוצר השנה" כבר נצרב כמושג בתודעתם של הצרכנים בארץ ואף בעולם שכן פרסי מוצר השנה מחולקים בשלושים ואחת מדינות ברחבי הגלובוס. זהו מעין האוסקר של המוצרים על פי הקטגוריות השונות הכוללות מוצרים ושרותים לרווחתו של הצרכן בכל תחומי החיים.

הכוונה לכוון את קהל הצרכנים למוצרים המעולים ביותר, האיכותיים ביותר וכמובן אף לתגמל את חוג היצרנים והמשווקים על חדשנות, שיווק, מתן שירות ושמירת קשר עם הצרכן לאורך זמן.

 הרעיון העומד בבסיס הענקת הפרס והדרגה הינו מיקוד הצרכנים היישר למוצרים והשירותים הטובים ביותר שכן כיום, בעידן המדייה האלקטרונית וכל שאר אמצעי הפירסום האגרסיביים המנסים לחדור בכל מחיר כמעט לתודעתנו, קשה מאד לצרכן הבודד להגיע לכלל מסקנה בדבר המוצר או השירות בעלי מדדי האיכות האופטימאליים.

 בחירת מוצר השנה אמורה לסייע בידיו ולברור עבורו את הבר מן המוץ ובכך לאפשר לו בחירה מיטבית של המוצר או השירות אותם הוא מחפש.

 השנה, התקיים האירוע במיתחם הכפר הירוק, מקום מלא שלווה ואווירה פסטוראלית נעימה, תיפאורת רקע מושלמת למייצגים.

pizap.com14338126389681

הוזמנו בלוגרים ועיתונאים ואני בתוכם.

 ראוי להזכיר כי התחרות חוגגת עתה את שנתה העשירית ואין ספק כי מדובר כאן  במסורת מבורכת ורבת עניין לכל.

אזכיר כי לי זוהי השנה השלישית לקחת חלק באירוע המתוקשר הזה וכמובן שמחתי להזדמנות להחשף ולהכיר מוצרים חדשניים ויחודיים שיעשו לנו, קהל הצרכנים, את השנה, בתחומים רבים, מוצלחת ופוריה יותר.

לא פחות שמחתי לפגוש באירוע פנים אמיתיות של חברות שעד היום היו ישויות וירטואליות של פייסבוק ועתה נוצר קשר אישי והכרות פנים אל פנים בעולם המציאותי …

pizap.com14338190194061

pizap.com14338148530621

חולקנו לחמש קבוצות כל אחת לפי קטגוריה משלה :

  קולינארי 1,   קולינארי 2,  יופי וטיפוח,  צרכנות,   אמהות ומשפחה

מצאתי  להביא בפניכם חמישייה מנצחת של מוצרים לטעמי, מתוך הקטגוריה הראשונה .

 394

הראשון, "קנור שניצל – ולתנור". יתרונו הגדול, בעיני, העדר הצורך לטגנו בשמן ובכך ערכו התזונתי – בריאותי המוסף. פשוט, טובלים בביצה ובתערובת משובחת של פרורי לחם והופ לתנור.  מקבלים שניצל טעים, פריך תאווה לחיך.

אודי, הדיאטיקן, אשר היציג בפנינו את המוצר, קבע עובדה נכונה שלפיה שניצל הינו המנה המובילה בקרב ילדים ואין לכן לזלזל גם בעובדת הקלות של הכנת השניצל והעדר הצורך בניקוי מחבת משרידי הטיגון… על הבריאות כבר דיברנו.

 494

המוצר השני בו בחרתי, הינו "שבורים" מבית בייגל – בייגל. מדובר בשברי בייגלה המופיעים בשלושה טעמים, ברבקיו, בצל מוקפץ ומלח ים ופלפל שחור.

אין ספק כי זוהי בשורה חדשה בשוק החטיפים המבוססת על בייגלה אפוי אשר עובר תהליך ריסוק ושבירה המאפשר את ספיגת התבלינים והנותן למוצר את טעמו העשיר.

 325

המוצר הבא, השלישי, הינו אלפרו שקדים – תחליף לחלב.  עבורי זהו מוצר מנצח בגלל רגישותי המיוחדת למוצרי חלב וללקטוז, בעייה אותה חולקים צרכנים רבים. זהו, איפוא, פיתרון מושלם וטעים כתחליף לחלב הבעייתי.

חברת אלפרו הינה חלוצה בתחום המשקאות שבסיסם צימחי והיא ממשיכה להעשיר את עולמנו במשקאות חדשים מן הצומח ובהם משקה קוקוס ומשקה אורז.

 336

כמוצר רביעי נפלה בחירתי על סידרת הסירים השחורים של פוד אפיל.

אני שעוסקת הרבה בבישול על כל סוגיו ועל תוצאותיו יעידו קוראי הנאמנים, יודעת להעריך את האיכות חסרת התחרות של מוצרי פוד אפיל, סידרת השיש השחור, שבהם משטח הצלייה "בלאק סטון" עשוי שיש וניתן להשתמש בו לבישול על כל מרכיביו ללא טיפת שמן וללא חשש של חדירת כימיקאלים או קילוף הציפוי.

הצגת המוצר נעשתה בידי שף רן יוחננוף, שף הבית של פוד אפיל, אשר היציג אף כלי מטבח עשויים יציקת אלומיניום.

 391

ולסיום, כמוצר חמישי, נפלה בחירתי על "גו פיט", חטיפי בריאות המכילים אך  99  קלוריות.

ערכם המופלא של חטיפים אלו בתכולתם שהיא חמישים אחוז של דגנים מלאים על בסיס שיבולת שועל והם מעוצבים בצורת לב בגודל המתאים ונוח

וכאמור אלו אך חמישה מתוך שפע של מוצרים שקיבלנו בתוך תיק אדום ונאה לשם התנסות.

pizap.com14338173630621

אז ראוי שאמנה אחדים מהם ולו בקצרה:

ממרחי לוטוס בטעמים קלאסי וקראנץ' ,  מולר Simply Fruit 0% ו-1.5% שומן,  קליק לייבל,  פינוקי שוקולד איכותיים למבוגרים,  פסטה DITALINI RIGATI של Barilla,  לחמים,   אורגניים של שופרסל   GREEN,  נפוליאון 16% שומן של תנובה,  שקיות מזון XL עם ידיות, ,לקשירה של ניקול,  Scholl אקספרס פדי,   ועוד….

בסיום האירוע קיבלנו, תיק במוצרים, כולם מוצרים מנצחים, כולם "מוצר השנה" 

לדף הבית לחצו כאן.

לדף הפייסבוק לחצו כאן.

נכתב וצולם ע"י לבנה רייזר LEVANA REISER