מופעי חנוכה נבחרים לילדים

חנוכה הוא מאז ומתמיד חגם של הילדים, אשר במשך 8 ימי החנוכה מנסים לצפות במקסימום מופעים. ההיצע הוא ענק, ובכל שנה מתווספים מופעים נוספים, כל אחד טוב יותר מקודמו. הבחירה בהחלט קשה, לילדים במיוחד. בחרנו לאחר עיון מעמיק, להמליץ לכם על 4 מופעים מרתקים.

חנוכה הוא מאז ומתמיד חגם של הילדים, אשר במשך 8 ימי החנוכה מנסים לצפות במקסימום מופעים. ההיצע הוא ענק, ובכל שנה מתווספים מופעים נוספים, כל אחד טוב יותר מקודמו. הבחירה בהחלט קשה, לילדים במיוחד, וכמובן גם הכרטיסים אינם זולים. לשמחת ההורים קיימים לא מעט מבצעים לקניית כרטיסים מוזלים, והם נחטפים מהר. בהחלט כדאי להזדרז.

מתוך מיגוון המופעים בשנה זו, לאחר שעברנו על הרשימות וקראנו את התכנים של רבים מהם, בחרנו להמליץ לכם על 4 מהם שבהחלט נראים מרתקים.

סלונה - חנוכה - 3

אינג'וי

זהו מופע בידור מוסיקלי מקורי, שהינו שילוב בין שני הצמדים הפופולארים ביותר של עולם הילדים: עופר ומאור הסטנדאפיסטים של הילדים, כוכבי תוכנית "הצחוקייה" המשודרת בערוץ ניקלודיאון, החוברים לסמולקין וליזה (סמוליזה) כוכבי הילדים הגדולים ביותר כיום ברשת.

המופע הינו מסיבה עם הלהיטים הכי גדולים של הילדים, הכולל משימות אתגר, מערכונים וקטעי בידור בשיתוף הקהל. כבר עכשיו שיר הנושא של המופע זוכה לאלפי צפיות ברשת. כמו כן לשני הצמדים עשרות מיליוני צפיות ביוטיוב

ההפקה מיועדת לגילאי בי"ס יסודי, ומובטח להם מופע חד פעמי מקורי, מצחיק, קצבי, מוסיקלי ומפתיע.

היכן: החל מחודש דצמבר ובחנוכה על בימות היכלי התרבות ברחבי הארץ

לרכישת כרטיסים פשבר: https://www.pashbar.co.il/show.php?id=6786ה

מחיר כרטיס: 119 ₪. מכירה מוקדמת: 99 ₪. חבר 54 ₪, הסתדרות: 69 ₪. 1+1 חברות האשראי.

מבצעים נוספים בועדי עובדים ובמועדון שלך .

אורך מופע: 70 דקות

סלונה - חנוכה מרין 2

מותק גיבורי החלומות

מופע הדגל לחנוכה לקטנטנים הוא ללא ספק "מותק גיבורי החלומות",  מבית היוצר של "הפסטיגל" ו"מותק של פסטיבל", המתקיים זו השנה ה-11 וגאה להציג השנה מחזמר מרהיב ,המפגיש את כל כוכבי הילדים האהובים על במה אחת: כוכבת הילדים מיקי, כוכבת הילדים מיכל הקטנה, דוד חיים, בובו, מני ממטרה וקופיקו, כשלראשונה יתארחו לצידם המותגים הבינלאומיים הפופולריים לילדים: כוח פי ג'יי ובייבי שארק.

 זהו סיפור עלילה מקורי, אשר שם דגש על כך שחלומות נועדו על מנת שנגשים אותם. ובחגיגה של קצב, ריקוד, צחוק ורגש, יבינו גיבורי החלומות שבשביל להגשים חלום, צריך רק אמונה, אהבה וחיוך.

מחיר כרטיס: 172 ₪ מכירה מוקדמת: 139 ₪. ביחד בשבילך: החל מ- 39 ₪, הסתדרות המורים: החל מ- 39 ₪, חבר: החל מ- 25 ₪, ישראכרט: 69 ₪, סופרפארם (האגיס): 69 ₪ מבצעים נוספים בחברות האשראי ובוועדים.

היכן: היכל שלמה, המשכן לאמנויות הבמה באר שבע, בנייני האומה ירושלים.

מכירת כרטיסים והפצה ראשית:  www.2207.co.il , *2207

סלונה - חנוכה מרין

"חפש את המטמון"

"חפש את המטמון", הוא מחזמר מוסיקלי, ססגוני, כובש ומרגש, בהשתתפות כוכבי הילדים האהובים: שי ורועי, רוי בוי, קוגומלו, יובל המבולבל, כשלצידם תככב השנה מיכל ינאי.

כמה מהתלמידים מאוד מעניינים: שי ורועי – צמד חברים שמתמחים במדעים, רוי בוי – ילד הטבע שיודע הכל על טיולים ובעלי החיים, קוגומלו – הספורטאי המצטיין של בית הספר, והתלמיד החדש יובל המבולבל – שעדיין לא מצא את מקומו בכלל.

המחזר הינו על המנהלת המוזרה של בית ספר דרורים, מיכל ינאי שטקליס, וההרפתקה מתחילה כאשר אל בית הספר מגיעה פיה מצחיקה, השולחת את כולם למשימה מסתורית בעקבות המטמון הגדול ביותר בעולם.

באמצעות אומץ וחברות, יגלו התלמידים שהמטמון האמיתי הוא היכולת לתת לאחר, ויבינו שהדרך לא פחות חשובה מהתוצאה.

המחזמר הינו רב משתתפים, תלבושות, שחקנים ורקדנים המשלב את השירים האהובים של כוכבי הילדים, לצד תפאורה מרהיבה ביופיה.

היכן: החל מדצמבר 2019 בבמות היכלי תרבות בכל רחבי הארץ.

משך ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה

מכירת כרטיסים והפצה ראשית – קופת תל אביב

www.2207.co.il , *2207

מחירי כרטיס: 149 ₪. ביחד בשבילך: 49 ₪. הסתדרות המורים: 59 ₪. מועדון חבר: 64 ₪. מבצעים נוספים בחברות האשראי ובועדים

סלונה - חנוכה מרין 4

"קול הנערים" 

זהו מחזמר איכותי לכל המשפחה בהשתתפות צביקה הדר, יפתח קליין, אברהם סלקטר, אור טרגן, ובהשתתפות אנסמבל שחקנים ורקדנים.

סיפור העלילה מתרכז בפנימייה לבנים המנוהלת בקפדנות יתר ע"י מנהל קשוח (צביקה הדר), השולט בבנים הסוררים ביד רמה. ואז מגיע מורה חדש (יפתח קליין), תמים ואנושי, אשר מצליח לשנות את הרגלי הלמידה ואת גישת התלמידים לחיים, באמצעות מקהלת בנים שהוא מקים.

היכן: החל מדצמבר 2019 על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ.

גילאים: 4 עד 12

רכישת כרטיסים: 109₪. הנחות בכל הגופים: 89 ₪ ובקבוצות 79 ₪ והטבות בכרטיסי אשראי.

טלפון לרכישת כרטיסים:*6229

החיים על פי בלה
יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית, אוהבת את החיים הטובים, ומזמינה אתכם ליהנות יחד איתי.