מוסיקה זה החיים

happy.moment
Glen_Jackson@

התעוררתי בבוקר עייפה ועוד לפני שפתחתי את העיניים, בעודי מנסה לעשות סדר בראש של משימות היום והמטרות, נזכרתי בדבר נוסף שעלי לעשות ולא היה רשום ביומן. קמתי וניגשתי לאייפון ואז נכנסה ההודעה.
ההודעה ששינתה לי את היום ואת הימים שאחריו

אני לא מוסיקאית. מעולם לא למדתי מוסיקה או מקצוע דומה אחר. נהפוך הוא

בלימודי פסנתר בילדות לא הייתי מצטיינת וזה ב- understatement ובלימודי בלט ומחול היה מביך אבל כל החברות היו שם.

גם היום, מוסיקה זה לא העיסוק שלי לפרנסתי ובכל זאת ואולי בגלל, אני בטוחה ומרגישה שמוסיקה זה הדבר העוצמתי ביותר. ה-שילוב בין נפש לגוף.

תחשבו על זה שניה. מוסיקה מחברת בין אנשים, מנתקת, משנה מצבי רוח מקצה לקצה, מעשירה ומתבלת כל סרט, רגע וסיטואציה בחיים. משפרת את מסלול הנהיגה לעבודה או ממנה, מוסיפה עניין בזמן הבישול, מעלה מצב רוח בזמן נקיונות ובכלל – מוסיקה זה החיים.

השבוע עבר עלי בצורה מאוד לא שגרתית. ממפגשים ושיחות עם אנשים חדשים לצד מוכרים ובתחומים ונושאים שונים, הגעתי למצב בו הבנתי שאני חייבת לחשוב על כל החלטה שקיבלתי לאחרונה מחדש. פשוט לחשב מסלול מחדש, מההתחלה ועל הכל כמעט. מתיש, מלחיץ, מטלטל, מרגש, מפחיד ומשמח – הכל יחד. ומה עם עניין הסביבה, איך ומה יחשבו והאם יבינו ויקבלו? את זה שמתי בצד.

הרגשת הצפה ועומס מאוד גדולים וברור לי שזה תהליך וצריך לנשום ולקבל אותו. שהרי לא מקבלים החלטות על הכל באינסטנט.

אז ברגעים שכאלה, בהם אני מרגישה שצריכה רגע לתת לנשמה ולגוף לנוח כדי להצליח לחשוב ולהתרכז ולהרגיש נינוחה שוב – אני מתחברת למוסיקה. מספיק שיר אחד נכון שיתנגן ברקע והאיזון יגיע ויחד איתו ההרגשה שהכל יסתדר ושבעצם הכל טוב.

שהרי בסוף, אם מנסים להגדיר מה הכי חשוב לנו ולאן אנו שואפים, זה יהיה לרגעי שמחה ולכמה שיותר כאלה אם אפשר. הם, אני מאמינה, שמביאים גם לבריאות טובה.

זה לא פשוט לפעמים, אבל עם המוסיקה זה הופך לקל יותר.

מצרפת לכן את הלינק שהופיע בהודעה באותו בוקר ועשה את ההבדל, להמשך שבוע נעים עם רגעי שמחה
feeling good

Photo by Glen Jackson