מוסיקה ודיגיטל במוזיאון בירושלים

מתאים לכל גיל מחבר ומרתק שימוש באמצעות טאבלט למענה לשאלות ואלבום דיגיטלי ענק המעניק חווייה אינטראקטיבית בו ניתן למצוא פרטים ביבליוגרפיים ומשחקי דיגיטל ובית מקדש אחד

נכנסנו למוזיאון המוסיקה העברי החדש בירושלים לא עוברים עשר דקות ואני מעבירה תמונות וסרטונים בוואצפ ואינבוקס " חייב להביא את הילדים וגם את אבא ואמא. אין דברים כאלה אני רוצה לגור כאן " אחי שולח לי חיוך " יא מכורה, נדלקת מהמוזיקה או מהדיגיטל ? " 

תרבות ומוסיקה –  מקווקז לישראל

אלדד לוי מנגן אני על הקמנצה והלב שלי מתרחב, גדלתי בבית שבו אמא שלי כל הזמן שרה, היום פחות אבל היה תענוג לשמוע אותה בכלים במטבח ועד ימי שישי אצל סבתא עם האחים שלה. באירועים משפחתיים לא היתה להקה קווקזית שלא ביקשה שתעלה לשיר, אבל היא עם הביישנות שהייתה אופיינית לה אז היה לוקח לה זמן לעלות אבל אם כבר עלתה הייתה פוצחת בקול, יחד עם נגני הקלרינט והקמנצ'ה כאילו והם היו אחד, העולם מלא בהשתאות מול הרגש והיופי שיכולה להעביר רק אישה כמותה.

 את האהבה למוסיקה קיבלנו ממנה, היא אפילו קנתה לי פסנתר ביום שנולדתי , הפסנתר עשה דרך ארוכה מברית המועצות לישראל ועד היום בין מעברי דירות אני מתעצבנת שאף מוביל לא באמת מתייחס עליו בכבוד שמגיע לו. הפסנתר שייך לבת שלי ואני נהנית לראות אותה מנגנת עם אחי או עם החברה הטובה שלי מורן, לשלושתם יש  שמיעה מוזיקלית מדהימה, שומעים שיר ויישר מנגנים .

אני והפסנתר
אני והפסנתר

אלדד לוי אמן, יוצר, מוסיקאי מוערך ונגן סנטור פרסי מהטובים בארץ. יזם את פרוייקט הדגל 'פרוייקט מסעלה', שיתף פעולה עם אמנים ישראלים בולטים, ביניהם: אביתר בנאי, אברהם טל, מאיר בנאי, שוטי הנבואה, יונתן רזאל, להקת שבע ו'פשוטי העם'.

ההיסטוריה של השירה והמוסיקה העברית רצופה השפעות של התפוצות השונות: אנדלוסית, מזרח תיכונית, מזרח אירופאית, מרוקאית, בלקנית ועוד. כמספר התפוצות גודל ההשפעות. מוזיאון המוסיקה העברי החדש בירושלים, הוקם במטרה לתת במה לתרבות העשירה של המוסיקה העברית על כל השפעותיה וגווניה .

l

סבא לוי – דמות דיגיטלית

נכנסנו בשערי המוזיאון וקיבלנו טאבלט עימו אפשר לסייר בשבעה חללים שונים. על הטאבלט דמותו של " סבא לוי", דמות אנימטיבית בתלת מימד שתדריך את הקהל, דרך הגלויות השונות שעבר בהם עם ישראל, דרך משחקים אינטראקטיביים, כלי נגינה עתיקים ועיצוב המוזיאון המיוחד לכל חלל פרי חזונו ויצירתו של אלדד לוי מנהל המוזיאון.

כאשר כל חלל מעוצב בסגנון אופייני לתרבות אותה הוא מייצג, כולל כלי נגינה וכתבי יד עתיקים מתקופות שונות בהיסטוריה של העם היהודי.

סבא לוי
סבא לוי

החללים השונים עוצבו על ידי האמן  אברהם אברז'ל, כאשר כל חלל הוקדש כאמור, לאזורים גיאוגרפיים משמעותיים בהתפתחות התרבות המוסיקלית היהודית, לכו לראות יש חללים שונים ובכל חלל יש משחק אינטראקטיבי "ארבע העונות " או משחק דיגיטלי בו יבדקו את מיומנותם בכלי נשיפה אופייניים לאזור. שימוש באמצעות הטאבלט למענה לשאלות ואלבום דיגיטלי ענק המעניק חווייה אינטראקטיבית בו ניתן למצוא פרטים ביבליוגרפיים, שילוב של דיגיטל ומוסיקה כבר אמרתי ?!

jdk

הסיור בבית המקדש – המחשת רעיון למציאות עכשווית

דגם של בית המקדש במרכז ואני מתיישבת על כסא ומקבלת משקפי אוקולוס ואוזניות. מוסיקה ודיבוב של הסרט באוזניי ובית המקדש בתלת מימד מול עיניי. הלב שלי אומר תודה על כל מה שיש עכשיו ואני מתרגשת כאילו והייתי שם אז.

שנייה זורקת כאן חלום: חברת AVS ו 'סנובול' תעשו לי כזה גם בגלישת גלים, אתם גדולים.

fg

לתיאום והזמנת כרטיסים: טל' 02-5406505 למוזיאון המוסיקה העברי מדרחוב יואל משה סלומון 10, נחלת שבעה ירושלים

כתבה : אנג’ליקה אגבייב מייסדת Angel To Business

לאומי_עסקים  דיגטליות_בעסקים saloonaschool #סלונה_מטיילת

אנג'ליקה אגבייב
האנשים והעסקים שאני מעריכה ואוהבת, הם כאן מהזווית שלי.על המלאכים שפגשתי בדרך וקטעים ספר על "דרך המלאך" שיראה אור בקרוב.