מה שאליס שכחה/ ליאן מוריארטי

היום שבו אליס מרי לאב הלכה למועדון הכושר ומבלי משים השמיטה עשור מחייה, הוא היום שבו הכל השתנה. היא חשבה שזה הדבר הכי גרוע שקרה לה בחיים. אבל האמת שהיא אפילו לא ידעה בוודאות שזה נכון.

20170918_205428~2

היום שבו אליס מרי לאב הלכה למועדון הכושר ומבלי משים השמיטה עשור מחייה, הוא היום שבו הכל השתנה. היא חשבה שזה הדבר הכי גרוע שקרה לה בחיים. אבל האמת שהיא אפילו לא ידעה בוודאות שזה נכון.

אליס נפלה בשיעור במכון הכושר. פציעת הראש גרמה לה לכך, שהיא תתעורר ותחשוב שהיא עדיין בשנת 1998. עשור שלם נמחק מזיכרונה. עשור שהפך אותה לאליס שהיא כיום.
כשאליס מתעוררת על רצפת חדר הכושר, היא בטוחה שהיא בת 29, בהריון ראשון ומאוהבת בבעלה. היה לה קשה להאמין שהיא תהיה בקרוב בת 40! ועוד יותר היה קשה לה להאמין שכבר יש לה 3 ילדים ושהיא וניק מתגרשים. ומי זה דומיניק ששולח לה פרח? יכול להיות שיש לה גבר אחר בחייה?

זה רק זמני. הזיכרון שלה יחזור בקרוב והחיים יחזרו למסלולם. אבל האם באמת רצתה שהזיכרון יחזור? האם רצתה להיזכר? מה שרצתה באמת הוא לקפוץ למכונת זמן שתחזיר אותה ישר ל-1998.
אליס הרגישה כמו אליס בארץ הפלאות. שום דבר לא היה הגיוני. וכמה היא שנאה את הספר הזה פעם… היא תמיד אהבה דברים הגיוניים.
ככל שפיסות מידע על חייה של אליס האחרת שחייתה במקומה עשור וחיי יקירה הפכו לפאזל, היא הרגישה שהיא ברכבת הרים שהטיחה אותה שמאלה וימינה ואז התהפכה לגמרי. אליס שנאה רכבות הרים.
חייה הפכו לחלום מציאותי להחריד. הזיה מוחשית מאוד. סיוט בלתי פוסק. ומי זו ג'ינה, שאיכשהו הכל סובב סביבה?

היא זכרה את היותה בהריון הראשון שלה, את אהבתה הגדולה לניק, את זה שקנו בית ושהחלו לשפץ אותו. ניק קלט את אליס, אפילו יותר מבנות משפחתה. הוא גרם לה להיות בטוחה יותר, מצחיקה יותר, חכמה יותר. הוא הוציא ממנה את כל הדברים שכבר היו שם ונתן לה להיות היא, במלואה, עד שנדמה שהיא קורנת באור פנימי. הוא אהב אותה כל כך עד שהיא נראתה עוד יותר ראויה לאהבה.
אליזבת ובן האומללים ניסו להקים משפחה, ואילו ניק ואליס הניחו למשפחתם להתפרק. איך זה קרה? מה גרם לקרע?
ומה גרם לכך שאחותה אליזבת התרחקה ממנה כל כך? הרי הן היו כל כך קרובות פעם…

ביום שבו אפו את קציפת הלימון לזכרה של ג'ינה, משהו בתוכה התמוטט. לא די בכך שחזרו אליה הזיכרונות מעשר השנים האחרונות, אלא שהאני האמיתי שלה, כפי שעוצב בעשר השנים הללו, חזר. היה משהו מפתה במחיקת כל הצער והכאב שחוותה בעשר השנים האלה, אבל זה היה שקר. אליס הצעירה היתה טיפשה, תמימה ומתוקה. לאליס הצעירה חסרו עשר שנות חיים.

האם אליס עדיין תרצה לחזור ולנסות לשקם את הקשר עם ניק לאחר שזיכרונה חזר או שתשוב לאהוב את דומיניק, שאולי הוא יותר מתאים לאליס החדשה?

אליס מגלה שהשכחה שלה, היתה גם הזדמנות להתחלה חדשה. ואולי בכלל כולנו צריכים מכה רצינית בראש מפעם לפעם, כדי לעצור לרגע ולבחון את המתרחש בחיינו ואולי לתקן לפני שיהיה מאוחר מידי?

מאחלת לכם קריאה מהנה!

XOXO

אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)