מה קורה לסבתא זפתא?

עולם הסבתאות רועש וגולש לערבי שישי, שיחות טלפון, הפיסבוק, SMS , ועוד. הכול סביב השאלה מה קורה לסבתא זפתא? החלטתי להצטייד בזכוכית מגדלת ולצאת לבלוש מה קורה שם באמת.

בחורה עם מחשב נייד

עולם הסבתאות רועש וגולש לערבי שישי, שיחות טלפון, הפיסבוק, SMS , ועוד. הכול סביב השאלה מה קורה לסבתא זפתא? החלטתי להצטייד בזכוכית מגדלת ולצאת לבלוש מה קורה שם באמת.

Magnifying glass icon

הפוסט הזה מוקדש לכן הסבתות ולכן הבנות– האמהות.

זה לא סוד שלרוב הסבתות של היום אין אב טיפוס לחיקוי. מדובר בנשים שחלקן עובדות, חלקן עבדו ויצאו לפנסיה ו/או פתחו תחביבים אחרים, או נמצאות בתהליך של חיפוש כיוון וגילוי האפשרויות לממש חלומות כל זה קרה וקורה לפני, בעת, ואחרי כניסתן לעולם הסבתאות .

להפתעתן עם הכניסה לעולם הקסום החדש משהו מרחף ומכביד, פתאום הן מרגישות שהן צריכות להיות בייביסיטר למלא חלל של מטפלת חולה, לעמוד בכוננות לקריאות בהולות ואופס משהו מאיים קורה להן. איפה החופש עליו חלמו? איפה הזמן אותו תכננו? מה עם הגשמת החלומות אותו תכננו?

אז לכל הסבתות הגועשות , עצרו רגע במרוץ ובדקו מה קורה, האם אתן צריכות? מי קבע? או שאתן רוצות ואז הסיפור הוא שלכן.

פגשתי גם את אלה וגם את אלה והחלטתי לספר על שיחותיי עם אלה שצריכות. שמעתי נימוקים כמו : כולן עושות את זה,הבן / הבת לוחצים, לא יודעת מה להגיד, כועסים עלי, עדיף לי כבר לעשות ושיהיה שקט מאשר לקבל פרצופים חמוצים, אני נקרעת בין הרצון לרצות לבין הרצון לעשות את מה שהחלטתי, חייבים לעזור….

הרבה פעמים מדובר בנשים שיודעות לעשות סדרי עדיפות יודעות לקבל החלטות ופה קורה משהו מבלבל ומדבק.

אז שלא תטעו אני בעד לעזור אבל אני נגד עזרה כי כופים עליך, נגד הלקאה עצמית , אני בעד עזרה מרצון.

אז אתן הסבתות והסבתות שבדרך עצרו רגע ושאלו את עצמכן מה אתן רוצות? מה מרגיש לכן נכון? מה אתן עושות בשמחה ? בדקו אם יש דברים שלא מתאימים לכם זהו אותם.

שוחחו עם הילדים , החתנים, הכלות הבהירו עשו תאום ציפיות על תחשבו שיודעים מה אתם חושבים., זכרו שכל אחת מכן מיוחדת ומגיע לה מה שמתאים לה . אל תצברו כעסים עוד לא המציאו את המתכון לפתיחת סיר לחץ במצב רתיחה וחבל שברגע של רתיחה הכול יפרוץ ויצא משליטה.

ואתן הבנות , הסבתות העתידיות,  זכרו שיום אחד גם אתן תהיינה חברות במועדון הנפלא הזה……

השיר הזה מוקדש לכן :

מה שאת אוהבת

בהצלחה

נירה  פרי

מאמנת אישית ומאמנת קבוצות

מתמחה בהעצמת נשים במעגלי החיים השונים

חברת לשכת המאמנים

נירה פרי
נירה פרי ,מאמנת אישית ומאמנת קבוצות מתמחה בהעצמת נשים במעגלי החיים,בלוגרית ,לוכדת רגעים ,חולמת ציורים :) מחייכת לחיים