מה צריך בשביל ללמוד עיצוב גרפי או תקשורת חזותית

בחורה עם מחשב נייד

מה צריך בשביל ללמוד עיצוב גרפי או תקשורת חזותית

האינטרנט ואתרי האינטרנט בתוכו מחייבים קודם כל חוויית משתמש טובה וחיובית, צריך לדאוג שהעיצוב יתאימו לנושא האתר שהצבעים יתאימו להעברת המסר שרוצה האתר, יש המון אתרים חדשותיים שחשוב שהעיצוב יעזור לקריאות של אלמנטים טקסטואליים, לשים תמונות שלא יתנגשו עם אלמנטים אחרים מעבר לכל דף יהיה דומה לשני בשביל השייכות והתחושה והגולש לא יצטרך לחשוש שעבר לאתר אחר בטעות, מחקרים בדקו וראו שאתר שלא מעניין להישאר בו לא מבחינת מראה ולא מבחינת תוכן, גולש לא מחכה הרבה זמן וכעבור 8 שניות עובר לאתר אחר, יש קורסים שונים של עיצוב גרפי שמלמדים את זה.

[youtube yCK-I2RWBHw]

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

[youtube f9I0zFHjtZI]

 

מה צריך בשביל ללמוד עיצוב גרפי או תקשורת חזותית ממה מורכב אתר אינטרנט?

יש את ראש האתר, בו יופיע הלוגו של החברה פרטים כלליים עליה, כמו כתובת, טלפונים, מייל וכו', מתחת ל header יש לכם את סרגלי הניווט שיכולים להיות מתחת ל header  או בצד ימין של דף האינטרנט או בצד שמאל אם מדובר בד"כ באתר באנגלית, סרגלי הניווט יורכבו מכפתורים מעוצבים שפותחים תפריטים שעוזרים לנווט באתר הכל תלוי במטרה שלשמה מוקם האתר ולפי רצונות הלקוח. האלמנטים מופיעים מתחת לסרגל הניווט שבאתר, זה יכול להיות מקום מעוצב למאמר, לטקסט קבוע, יכולות להיות רובריקות נוספות, אולי מקום לסרטוני ווידאו תמונות מתחלפות ומתעדכנות כל פעם אולי טקסט רץ שמראה על מבזקים, אם מדובר באתר חדשותי או עסק שרוצה לספר על המבצעים שלו.

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

[youtube X2HLLr4H6cI]

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

[youtube OSSerYcUuic]

מה צריך בשביל ללמוד עיצוב גרפי או תקשורת חזותית קצה האתר

יש את ה– footer שנמצא בתחתית האתר. בד"כ באזור ה footer יופיעו לכם הכפתורים הראשיים באתר כמו אודות, מוצרים, מבצעים צור קשר וכו' לפעמים גם מופיע למטה הערת זכויות יוצרים של בעל האתר, שאסור לקחת חומרים משם או להעתיק תמונות וכו'. תוכלו לפנות למכללות און ליין שיתאימו לכם תוכנית טובה שמורכבת מקורסים לבניית אתרים באינטרנט משלב התכנון, עיצוב בנייה והשמה באינטרנט און ליין, והלימודים מתקיימים עם מורה רציני ומקצועי. לא תצטרכו לצאת מהבית ולא תצטרכו לעמוד בפקקים או לחפש חנייה, תוכלו לשבת עם כוס קפה בכיף וללמוד כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/