מה חדש בתחום התכשיטים והשעונים

קולקציות תכשיטים חדשות: בשביל חלקן – גם היוקרתיות שבהן – אפילו לא צריך לשבור תוכנית חיסכון

בחורה עם מחשב נייד

H.STERN Pearls of Genesis צילום דיויד וילס (12)

ה.שטרן משיקה את קולקציית PEARLS OF GENESIS 

תכשיטי פנינים – אין יותר קלאסי ונשי מזה. ה. שטרן יצאו בקולקציית תכשיטים חדשה ויפיפייה המשלימה את קולקציית GENESIS – קולקציית המורשת של ה.שטרן שהליין הראשון ממנה הושק בשנת 2015 לציון המורשת וחגיגות ה- 70 למותג. קולקציית ה- Pearls of Genesis משקפת את החזרה לשורשיי המותג (פירוש השם שטרן בגרמנית הוא כוכב) ומשלבת את הסגנון הרוקיסטי אדג'י של הכוכב האייקוני המזוהה עם המותג, ביחד עם העידון העל זמני של הפנינים.

בקולקציית Pearls of Genesis פנינים אורגניות – שהן סמל לנשיות וטוהר – ומייצגות גופיים כדוריים שמימיים, היוצרים ניגוד עדין לכוכב הויקטוריאני של ה.שטרן, המשופע בצורות גאומטריות נועזות. התכשיטים עשויים זהב ויהלומי קוניאק ובשילוב עם הפנינים, יוצרים את האיזון המושלם בין נועזות ליופי קלאסי.

H.STERN Pearls of Genesis צילום דיויד וילס (5)
הכוכבים וכוכבי הלכת של מערכת השמש, מיוצגים בזוג עגילים בזהב עם שלוש פנינים בשורה וכוכב בזהב אצילי ויהלומים (צילומים: Pearls of Genesis  דייויד וילס)
תכשיטים7

הצורות העגולות של גלקסיית אנדרומדה תורגמו לשתי טבעות עם שורות של חישוקי זהב צהוב, משולבים ומאוחדים בכוכב דו-צדדי בזהב אצילי משובץ יהלומים. קבוצת הכוכבים אוריון הידועה בנראות הנדירה והמעורפלת שלה לעין טבעית, מקבלת ביטוי בטבעת בזהב צהוב. פנינים וזהב בשיבוץ יהלומים נדמים כתלויים באוויר הודות לעיצוב הטבעת, שהינה חצי-פתוחה בחלק העליון של האצבע (צילום: דיוויד וילס)

ה. שטרן משיקה קולקציה נוספת – "My Collection"

זו קולקציה צעירה יותר ברוחה וכוללת סדרה של תכשיטי כסף עשויים בהשראת קעקועי "אולד סקול" מפעם ובמחירים יותר נגישים, מבלי לוותר על העיצוב והגימור חסר הפשרות של ה.שטרן. בין הפריטים החדשים: שרשרת עשויה כסף בצורת לב בעל כנפיים המיועדת לרומנטיקנים המודרניים, תליונים חדשים עשויים כסף עם אלמנטים שאפיינו את הקעקועים של החיילים והמלחים בעיקר בשנות ה- 20: קעקוע בצורת עוגן המסמל חוסן, סנונית שמסמלת נאמנות והבטחה לחזור הביתה וורדים ולבבות שמסמלים כמובן אהבה ומודגשים בסרטים בזהב צהוב 18 קראט, עם חריטה של מסרים רומנטיים כמו "True Love" ו-"Forever. בנוסף ליין שלם של תכשיטים, מציג רומנטיקה בזהב ורוד ויהלומים בעיצוב פרחוני ונשי במיוחד.

מחירים: החל מ- 390 ש"ח לתכשיטי הכסף; 2,055 ש"ח לתכשיטי זהב

להשיג ברשת חנויות ה. שטרן

H.STERN MY COLLECTION2016 צילום דיויד וילס (6) (Copy)
שרשראות מתוך קולקציית "My Collection"

*

רשת תכשיטי פדני PADANI משיקה לראשונה בישראל: מותג השעונים האופנתי והשובב

Kate spade new York

ATT00186

רשת התכשיטים והשעונים פדני, משיקה לראשונה בישראל את מותג השעונים האופנתיים Kate spade new York – מותג השעונים האופנתי והצעיר שהוקם על ידי המעצבת הניו- יורקית הלוהטת, קייט ספייד. קו שעוני קייט ספייד ניו יורק מציע שעונים אופנתיים בעיצוב טרנדי, שובב ומגניב, לצד שעונים קלאסיים לאישה המודרנית שחוגגת את החיים. כל אחד מהשעונים חתום בסימן הקלפים "עלה – לב שחור –  ספייד" המאפיין את קייט ספייד.

 הפוקוס בעיצוב קולקציית השעונים החדשה, הוא על חידוש דגם ה-Clever האייקוני של המותג עם דיטיילים טרנדיים בלוח השעון, כמו למשל הכיתוב hello sunshine על רקע שעון לבן, שעון החתול המתהדר בשעון עם רצועה בגוון ניוד, לוח מחוגים לבן ומסגרת משובצת אבנים זהובות בצורת אוזני חתול שבמרכזו הכיתוב MEOW, שעון פפיון שחור, שעון האותיות בו כל שעה כתובה במילתה בכתב יד חופשי ועוד. בנוסף בקולקציה שעונים במראה נקי וקלאסי עם רצועות מתכת בגווני זהב ורוד וגווני כסף וזהב משולבים ושעון הקוקטייל עם רצועה כחולה וסימון כוס הקוקטייל לשעה 17:00. שלא נשכח…

תכשיטים6

 שעוני קייט ספייד ניו יורק מיובאים על ידי חברת FOSSIL  המבטיחה את האיכות הגבוהה של מנגנון השעון ואיכות העיצוב. פדני הינה הנציגה הבלעדית והיבואנית הרשמית בישראל של שעוני האופנה מבית המותג קייט ספייד ניו יורק.

 מחיר שעוני קייט ספייד:  1,120-1880 ₪

 להשיג בלעדית ברשת פדני ברחבי הארץ – פרטים כאן

*

שלומית אופיר – קולקציית חורף 2017 – Rockstar

שלומית אופיר שרשרת מוריסון 195שח עגילי מוריסון 180שח צמיד מוריסון 170שח צילום ינאי יחיאל

שרשרת מוריסון 195 ש"ח; עגילי מוריסון 180 ש"ח; צמיד מוריסון 170 ש"ח (צילום: ינאי יחיאל)

קולקציית סתיו-חורף 2016/17 של מעצבת התכשיטים שלומית אופיר עוצבה בהשראת עולם הרוק – הסגנון המוזיקלי, התרבות והלייפסטייל. והיא מציגה שילוב בין הלוק האדג'י המזוהה עם הנושא מחד לבין השפה הנקייה והמעודנת המאפיינת בדר"כ את המותג.

הפריטים בקולקציה נקראים על שם ענקי הרוק – ג׳אגר, הנדריקס, מוריסון ואחרים, כאשר סדרה מיוחדת מוקדשת כולה לזכרו של דיוויד בואי, שהיה אחד האמנים האהובים על המעצבת. הסדרה הקרויה ״זיגי״, עוצבה בהשראת דמותו של זיגיסטארדאסט והיא מתאפיינת בסמל הברק האייקוני. בנוסף ישנם גם פריטים בקולקציה, המדמים זכוכיות מנותצות או את תספורת המוהיקן האופיינית.

שלומית אופיר שרשרת אנדרגראונד 240שח  עגילי הארלי שח צילום ינאי יחיאלשרשרת אנדרגראונד 240ש"ח עגילי הארלי 180ש"ח (צילום ינאי יחיאל)

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא עגילים, שרשראות, צמידים וטבעות ממתכת בציפוי זהב או כסף ובגימור מט, לצד מגוון חומרים עשירים ומגוונים שלוקטו ברחבי העולם – רצועות עור, אבנים וקריסטלים, חרוזי זכוכית, ניטים, פרנזים, מתכת צבועה ועוד. הצבע הדומיננטי בקולקציה הוא שחור כיאה לסצנת הרוק, בשילוב נגיעות של לבן ואפור.

בקולקציה ניתן למצוא ייצוג לאחד הטרנדים החמים ביותר בעולם התכשיטים – עגילים חובקים ומטפסים. בין הפריטים ניתן למצוא עגילים אסימטריים, הנענדים על האוזן בשלל צורות יצירתיות לצד קונספט חדש של עגילים חובקים בסגנון mix & match המגיע בסט וכולל שני זוגות, אותם ניתן לענוד בארבעה שילובים שונים ולעבור באחת ממראה יום לערב.

שלומית אופיר שרשרת הנדריקס 220שח עגילי גאגר 150שח צילום ינאי יחיאל

שרשרת הנדריקס 220 ₪; עגילי ג'אגר 150 ₪(צילום ינאי יחיאל)

טווח מחירים: 88 ₪ – 290 ₪

להשיג ברשת חנויות "שלומית אופיר":

שנקין 35 ת"א, שבזי 21, נווה צדק, ת"א, דיזינגוף 175 ת"א.

קניון רחובות רחוב: ביל"ו 2

ובחנות האינטרנטית – כאן

טלפון לבירורים: 077-4006725

*

רשת מילר משיקה קולקציות חדשות של מותג היוקרה האיטלקי PESAVENTO במחירים נגישים

המותג האיטלקי PESAVENTO מציג חומרים חדשניים בעולם התכשיטים: האלסטיות של קולקציית DNA והגימור האבקתי הנוצץ והמרשים שנראה כמו אבקת יהלומים שחורים בקולקציית DREAMS DUST. הקולקציה כוללת מספר קבוצות ולרוב הפריטים מראה ייחודי ודרמטי במיוחד. העיצוב הבלעדי של PESAVENTO הביא למותג התייחסות מיוחדת בעולם התכשיטים הבינלאומי והוא הצליח למצב את עצמו בין מותגי התכשיטים היוקרתיים בעולם. היום ניתן למצוא את תכשיטי PESAVENTO בחנויות התכשיטים המובילות לצד המותגים החשובים ביותר כמו רולקס וקרטייה.

MILLER by Pesavento מחיר3,830שח צילום שרית בני להשיג ברשת מילר

MILLER by Pesavento מחיר 3,830  

MILLER by Pesavento קולקציית דרים דאסט מחיר1,768שח צילום לטלייר

MILLER by Pesavento מחיר 1768  

מחירים: 800  ועד 15,000 

להשיג ברשת מילר – פרטים כאן (צילום שרית בני)

*

מותג התכשיטים השוויצרי JENNIFER LOVE עשה עלייה לישראל

אחרי גרמניה, לוקסמבורג, בלגיה, צרפת, שוויץ, אוסטריה, צ'כיה וסלובקיה, מותג התכשיטים השוויצרי Jennifer Lov e  מגיע לישראל. החברה מתמחה בייצור ועיצוב תכשיטי יוקרה לנשים, גברים וילדים בעבודת יד, עם דגש על מחיר נגיש וציפויי תכשיטים  בשכבות רבות במיוחד של זהב K 23.5.

המותג שצבר מוניטין בתחום הצורפות מאז הוקם בשנת 1990 בעיירת הסקי היוקרתית גשטאד בשוויץ, נכנס לראשונה לישראל בהקמת SHOP IN SHOP  בתוך סניפים מובילים ברשת "המשביר לצרכן" ובכ-40 בוטיקים וחנויות תכשיטים מובילות בישראל. חנות דגל ראשונה תושק בחודש הבא בנמל קיסריה.

הקולקציות

קולקציות התכשיטים מושקות פעמיים בשנה בהתאם למגמות הבינלאומיות המובילות . התכשיטים עוברים תהליך של שיבוץ ידני ומוקפד עם זירקונים ואבני חן כגון: "אוניקס", "עין החתול", צדפים ופנינים מתורבתות . הקולקציה הנוכחית מאופיינת בתכשיטים עם נוכחות מרשימה והמתאימים גם לשעות הערב ולצידם תכשיטים על בסיס של סיליקון שחור למראה יומיומי. הקולקציה  עוצבה בהשפעות רטרו וחזרה לימי "המסך הגדול" עם נגיעות רומנטיות ודגש על תכשיטי סטייטמנט.

כנהוג באירופה המותג מציג גם קולקציית מיוחדת לגברים.

 טווח מחירים: החל מ- 130 ₪ועד 900 ₪

להשיג ברשת תכשיטי JENNIFER  LOVE/ "ג'ניפר לאב" "במשביר לצרכן" ובבוטיקים מובילים – כאן 

 

תכשיטים5

למעלה מימין ובכיוון השעון: טבעת ארטיסט בציפוי כסף, של מותג התכשיטים ג'ניפר לאב במחירים השווים לכל נפש – 60 ₪; זוג עגילי פנדה של ג'ניפר לאב 195 ₪ (צילום: סטודיו קאשי); צמיד אסמרלדה עבה בציפוי זהב 620 ₪ ג'ניפר לאב; עגילי טבעות מכסף דגם רונדי של ג'ניפר לאב 580 ₪; תליון פיל בציפוי זהב 140 ₪ ותליון נעל 170 ₪ של ג'ניפר לאב (צילומים: נמרוד קפולטו)

תכשיטי ג'ניפר לאב  גם לילדים ( JENNIFER LOVE KIDS)

jennifer love  סיכות דש לילדים 120שח -240שח  צילום איתן טל

סיכות דש של ג'ניפר לאב לילדים 120 ₪ -240 ₪ (צילום איתן טל)

פיות, דובונים דולפינים ודובי פנדה, הנם חלק מהאובייקטים העיצוביים בקולקציית JENNIFER LOVE KIDS  שעיצבה המעצבת השוויצרית DIDI בהשראת 7 נכדיה.

תכשיטי ג'ניפר לאב לילדים ( JENNIFER LOVE KIDS) היא קולקציה ייחודית שנוצרה עבור ילדים, בהשראת דמויות אהובות ותמימות מעולמם. הקולקציה נוצרה על ידי המעצבת השוויצרית דידי רוקמן, אשר מעצבת תכשיטים למעלה מ-25 שנה ועיצבה את הקולקציה עבור שבעת נכדיה. דובי פנדה, פיות, ארנבונים וכלבלבים הם רק חלק מהאובייקטים המתקתקים שמכילה הקולקציה. התכשיטים מעוצבים ומותאמים לכפות הידיים והצווארים של ילדים החל מגיל 3.

כל התכשיטים עשויים מציפוי איכותי של רודיום לבן ( צבע כסוף) שאינו משחיר ובציפוי זהב עבה במיוחד. הקולקציה כולה מיוצרת בשוויץ ובשל  איכותם הגבוה ניתן להיכנס עם התכשיטים לבריכה לים ואף למקלחת.

כל התכשיטים הנם Made in Swaziland, מצופים ב- 23K זהב ו/או ציפוי רודיום לבן ופלטינום מכסף שאינם משחירים.

jennifer love  שרשרת כוכבים ספארק ציפוי זהב 250שח צילום איתן טל

שרשרת כוכבים בציפוי זהב 250 ₪ (צילום: איתן טל)

טווח מחירים קולקציית ילדים : 140 ₪ -280 ₪

להשיג ברשת התכשיטים JENNIFER  LOVE / "ג'ניפר לאב"  הממוקמת בסניפי ה"במשביר לצרכן" ובבוטיקים המובילים ברחבי הארץ

את רשימת החנויות ניתן למצוא באתר – כאן

מעט מכל קולקציה

תת -2

מימין לשמאל ובכיוון השעון: שעון של ה. שטרן המשלב עיצוב קלאסי עם טרנדיות עכשווית בלוח שעונים עם דוגמת חברבורות ורצועה בבורדו עמוק, תליון "True Love" מקולקציית  "My Collection" של ה. שטרן 490 ₪ (צילום ה. שטרן: דיוויד וילס); טבעת סטייטמנט של TOUS המותג עם הדובי – 740 ₪; טבעת סטייטמנט דרמטית MILLER by Pesavento קולקציית דרים דאסט  – 1,950 ₪ (צילום לטלייר); למעלה משמאל עגילים (דגם אלקטריק מטפסים) 160 ₪ וטבעת מטאל גיאומטרית 220 ₪ של שלומית אופיר (צילום: ואלרי בלקינד)

TOUS

תת -21

תמיד כיף לראות איך הסמל של המותג  – הדובי המפורסם  -משתלב עם עיצובים חדשניים ומודרניים של  TOUS.

למעלה מימין ובכיוון השעון: זוג עגילי זהב בשילוב פנינים 740 ₪; צמיד רשת עם דובי זהב 1800 ₪ וטבעת רשת עם דובי 590 ₪; צמיד רשת שילוב דובי ולב מזהב, 1100 ₪; צמיד עבה רשת מזהב אדום, 1500 ₪

*

הסטייליסטית והמלבישה ליאת אשורי, מעצבת לראשונה קולקציית תכשיטי יוניסקס למותג התכשיטים “שורוס"

תכשיטים1

הסטייליסטית והמלבישה ליאת אשורי מעצבת לראשונה קולקציית תכשיטי יוניסקס למותג התכשיטים “שורוס. הקולקציה כולה מעוצבת בהשראת מוזיקה ומכוונת לקהל סטייליסטי ולאנשים שאוהבים מראה עם אמירה ייחודית, אדג'ית ורוקיסטית. כל דגם בקולקציה עוצב בשלושה גווני הזהב האצילי, צהוב לבן ואדום. הקולקציה עוצבה גם בכסף על מנת שכל אחד/ת יוכל/ה להרשות לעצמו פיס מהקולקציה.

ליאת אשורי (41) עוסקת בתחומה כבר למעלה משני עשורים. שיתוף הפעולה החדש נולד מחברות קרובה עם הבעלים אסי כהן, שהוא בעצמו מעצב. אשורי עובדת על הקולקציה למעלה משנתיים ובימים אלה יוצאת לאוויר העולם. זוהי קולקציית תכשיטים המציעה כ-20 דגמים ובה שרשראות, עגילים, צמידים וטבעות. ההשראה לקולקציה מגיעה מעולם המוזיקה והרוקנרול. לכל תכשיט יש את הטון שלו, כל הפריטים בקולקציה עשויים זהב וכסף בטכניקות שונות וייחודיות שמאפיינים את הלוק המיוחד וטעמה האישי של ליאת: "השקעתי המון בעיצוב הפריט, בכדי שהוא יהיה מרכז העניינים של כל לוק ויוסיף טוויסט ועניין לאדם שיבחר לענוד אותו. כל הפריטים יכולים להתאים ג ליום וגם ולערב״.

ליאת אשורי עיצבה קולקציה למותג התכשיטים שורוס מחיר 000 צילום alex kucherenko (15)

בקולקציה טבעות וינטאג׳, טבעות גולגולת , טבעות דקות שמגיעות בשלושה גוונים, טבעות לב, נשרים וצמיד שההשראה שלו הגיע מסכין גילוח, לצד שרשרת שהתליון שלה בצורת סכין, תליון של מפתח סול, מפרט כינור, משרוקית, עגילי מסמר וטיפה.  ״לכל תכשיט מראה ייחודי לא מתאמץ ועם זאת בעל נוכחות ואמירה" אומרת אשורי .

ליאת אשורי עיצבה קולקציה למותג התכשיטים שורוס מחיר 000 צילום alex kucherenko (20)

 טווח מחירים: קולקציית זהב/ יהלומים ואבנים יקרות – 400 ₪ – 6000 ₪;  קולקציית כסף -200 ₪ – 2000 ₪

 את הקולקציה ניתן להשיג ב-"שורוס" תכשיטנים, סוקולוב 63 רמת השרון, בתי האופנה של קום איל פו ובחנויות הנבחרות ברחבי הארץ.

טלפון לבירורים- 050-8488885

*

Mi Moneda

אחרי שעיצבו תכשיט לריהאנה וכוכבי על בינלאומיים עונדים את  עיצוביהם, המותג הבינלאומי MiMoneda ( "המטבע שלי" בספרדית) המזוהה כחלוץ בטרנד התכשיטים המתחלפים,  מגיע גם אלינו!

המותג Mi Moneda שרשרת - הסט כולל שתי  מימונדות דו צדדיות, שני תליונים חובקים בגדלים שונים  ושרשרת _מחיר הסט   1515שח שח צילום  יחצ מי מונדה דגם-SW-PAL-32-L

 שרשרת – הסט כולל שתי מימונדות דו צדדיות, שני תליונים חובקים בגדלים שונים ושרשרת מחיר הסט 1515 ₪ 

MiMoneda הנו המותג הראשון והמוביל בתחום טרנד התכשיטים המתחלפים, שמתבסס על  החלפת מטבעות ( מונדות) בעיצוב אישי, המהווים בסיס לכל תכשיט. בקולקציות יש כ- 350,000 קומבינציות אפשריות של מטבעות,  אותן ניתן להחליף בהתאמה אישית. השיטה היא שכל תליון חובק, הופך לתכשיט בעיצוב נוסף ומקורי עם החלפת בסיסו (הוא המונדה).בכל עונה מתרחבת הקולקציה עם ליין חדש של מונדות.MiMoneda עיצבו במיוחד לריהאנה "מונדה" ( מטבע כתליון שרשרת) משלה. "עבור ריהאנה יצרתי "מימונדה" (מטבע) אישי , בעיצוב ייחודי לה שמציג מצד אחד של המטבע אקדחומצידו השני משפט ייחודי לה. כשנתתי לה את השרשרת, היא הייתה נרגשת עד מאוד ", מספרת מישלמנטרוף , המעצבת והבעלים של המותג הבינלאומי MiMoneda, אשר עשה עלייה בימים אלה לישראל.

‏‏המותג Mi Moneda מטבע גולגולת ציפוי כסף טהור_מגיע במגוון גדלים_ בתמונה מידה M במחיר  67שח צילום יחצ חול דגם Skull Silver - עותק

המותג נולד בשנת 2009 כאשר חברה הולנדית התאהבה בקסם הכוח המיסטי של המטבעות והחליטה לפתח מותג בשם MiMoneda. הקונספט העיצובי של המותג, מתבסס על בחירת מטבע עשוי בעבודת יד ובעיצוב ייחודי,  המאפשר לכל אחת ליצור את התכשיט הייחודי לה בהתאם לאופי ולטעם שלה. ההשראה למותג מגיעה ממטבעות עתיקיםבמצריים העתיקה אשר שימשו כקמעות אותן נהגו לענוד קרוב אל הלב, עם חריטות בעלי משמעות ייחודית. MI MONEDA משלב בין עיצוב תכשיטים גבוה לבין  שילוב רוחני עתיק יומין. ההצלחה של החברה לא איחרה לבוא כאשר מפורסמים נוספים האלי ברי, קנדל ג'נר ועוד, התוודעו למותג ונשבו בקסמו. המותג התפתח גם לקולקציות צמידים, טבעות קומבינציה ועגילים, אשר בכולם המטבע – "מונדה" משלו, שניתן להחלפה ולהתאמה אישית.

המותג Mi Moneda שרשרת - הסט כולל שתי  מימונדות דו צדדיות, שני  תליונים חובקים בגדלים שונים ושרשרת _מחיר הסט   1675שח שח צילום  יחצ מי מונדה דגם Mundial Brown

שרשרת עם שתי מימונדות דו צדדיות, שני תליונים חובקים  1675 ₪

תכשיטי MiMoneda נמכרים ברחבי העולם בכ-1700 נקודות מכירה, מתוכן כ-36 חנויות דגל.

בישראל משווק המותג על ידי חברת התכשיטים השוויצרים Jennifer Love , בעלת הזיכיון בישראל.

מחירים:

מימונדה בודדת – החל מ – 54 ₪ ועד 533 ₪

טבעות קומבינציה– טווח מחירים החל מ – 720 ₪- 880 ₪ ( בסיס ללא מימונדה)

שרשראות– טווח מחירים החל מ 94 ₪ ועד 1732 ₪ ( בסיס ללא מימונדה)

עגילים– טווח מחירים החל מ – 467 ₪ ועד 826 ₪    ( בסיס ללא מימונדה)

תליונים חובקים–  החל מ 467 ₪ ועד 800 ₪ ( בסיס ללא מימונדה)

צמידים– החל מ 214 ₪ ועד 1323 ₪  ( בסיס ללא מימונדה)

מחיר סט "מימונדה" ריהאנה   Moneda aim high & pistol- הסט כולל מימונדה דו צדדית, תליון חובק ושרשרת במחיר של   1600 ₪ .

את המותג הבינלאומי MI MONEDA- ניתן להשיג ברשת התכשיטים JENNIFER LOVE  ובחנויות התכשיטים המובילות.

לרשימת חנויות בישראל- כאן

*

חידושים במותג תכשיטי הכסף  הבינלאומי תומס סאבו

1390שח תומס סאבו שעון לגבר קרדיט צילום יחצ חול  (2)

שעון לגבר 1390  ₪

תומס סאבו מביא לנו בשורה חדשה: שעונים לגברים ונשים בעיצוב התואם לקו התכשיטים. השעונים מבטאים את ה -DNA של המותג בקווי העיצוב התואמים את רוח התכשיטים, ומשקפים את קולקציית גלאם אנד סול לנשים וראבל אט הארט לגברים. ההתאמה של השעון לתכשיט, מגיעה מהרעיון של 'טוטאל לוק' שניתן להשיג על ידי כל קולקציות המותג.

השראה של עיצוב השעונים הינה אורבנית, אופנתית ובעלת ייחוד ומתכתבת עם עולם מיתולוגי הכולל דרקונים ונחשים.

תכשיטים8

טווח מחירי שעונים: 890 ₪ – 1390 

להשיג:  בחנות הדגל תומס סאבו, קניון עזריאלי, קומה 2

רשת Impress משיקה: קולקציית עגילי יהלומי שנדליר משובצי יהלומים

(מחירים מיוחדים לרגל ההשקה)

תכשיטים9

רשת תכשיטי אימפרס משיקה את קולקציית השנדליר– טרנד העגילים שכבש את השטיח האדום ואת זירות האופנה ברחבי בעולם. בקיץ הקרוב לא תצטרכי עוד איפור מוגזם או זוג כפכפים מהודר- כל מה שאת זקוקה לו הוא זוג עגילי שנדליר משובצים יהלומים.

הקולקציה מציעה עגילים מעודנים, במראה קלאסי אך אלגנטי ועשיר כאשר המאפיין העיקר של הקולקציה, מתייחס לאורכו של העגיל הנופל לאורך צווארה של העונדת ומגיע כמעט עד גובה כתף. העגילים קיימים בחוליות משובצות יהלומים בצורת לב, עיגול, ריבוע, מעוין ואליפסה.

על אף אורכו הלא קונבנציונאלי של העגיל, הוא משדר עדינות.

מחירי השקה:

  • עגילי מגדלי היהלום בזהב צהוב או לבן במחיר 2,490 ₪ במקום 5,478 ₪.
  • עגילי לב היהלום בזהב צהוב או לבן ב2,490 ₪ במקום 5,478 ₪.
  • עגילי גלקסיית היהלום בזהב צהוב או לבן ב2,490 ₪ במקום 5,478 ₪.
  • עגילי מעגלים קוסמיים בזהב צהוב או לבן ב2,490 ₪ במקום 5,478 ₪.
  • עגילי אדוות היהלום בזהב צהוב או לבן ב 2,490 ₪ במקום 5,478 ₪.
  • עגילי טיפות היהלום בזהב צהוב או לבן 2,490 ₪ מקום 5,478 ₪.

ניתן להשיג ברשת החנויות Impress

לפרטים: 1599-5233-33

*

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.