מה זה תקשורת חזותית 2020 – בוגרי תקשורת חזותית מבוקשים בתעשייה

בחורה עם מחשב נייד

אוהבים את עולם האינטרנט? שואלים את עצמכם מי מעצב אפליקציות? מה זה תקשורת חזותית 2020

אוהבים את עולם האינטרנט? שואלים את עצמכם מי מעצב אפליקציות? רוצים לדעת איך לשווק עסקים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם? בכתבה הזאת נסביר לכם מה זה תקשורת חזותית ומה מעצבים גרפיים עושים בחברות היי-טק ומשרדי הפרסום. הכנו במיוחד בשבילכם אוסף סרטונים שיסביר לכם כיצד התוכנות הגרפיות חשובות ליצירת מניפולציות ועיצובים שונים. השיעורים בעמוד זה נעשו על ידי מעצבים גרפיים ומוסברים בשפה העברית דרך אתר היוטיוב.

תחום התקשורת החזותית מאוד רחב והוא מדבר על מספר נושאים, תקשורת חזותית מה זה

תחום התקשורת החזותית מאוד רחב והוא מדבר על מספר נושאים, הנושא הראשון הוא עיצוב גרפי בו מעצבים גרפיים לומדים כיצד לשווק עסקים דרך פרסומות ובאנרים ברשתות החברתיות ולא רק. לאחר סיום לימודי עיצוב גרפי תצטרכו להמשיך ללימודי בניית אתרים ליצירת אנימציות תוך שימוש באפליקציות מיוחדות, תלמדו את נושא חוויית המשתמש ואת כל מקצועות הייטק המבוקשים היום בתעשייה. מכלול של לימודי מעצבים גרפיים פלוס בניית אתרים נקראת תקשורת חזותית. תקשורת חזותית מאפשרת לעסקים להיות מוצגים בכל המדיות האפשרויות ועל כך אחראים המעצבים הגרפיים.

במסלול לימודי עיצוב גרפי תלמדו את התוכנות המבוקשות ביותר בתעשייה שהם פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנת אינדיזיין. איזה תוכנות לומדים במסלול לימודי תקשורת חזותית

במסלול לימודי עיצוב גרפי תלמדו את התוכנות המבוקשות ביותר בתעשייה שהם פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנת אינדיזיין. תלמדו את השפה העיצובית וכיצד לחשוב קונספטואלית כדי להעביר מסרים שיווקיים לגבי העסק. תלמדו מיהו קהל היעד של העסק ותנצחו עלן ידי עיצובים בצורה מעמיקה את כל הדרישות שהעסק צריך ברשתות החברתיות.

לימודי בניית אתרים כוללים שימוש בתוכנות עיצוב גרפי שהשתמשתם במסלול לימודי מעצבים גרפיים.  – לימודי בניית אתרים התוכנות.

לימודי בניית אתרים כוללים שימוש בתוכנות עיצוב גרפי שהשתמשתם במסלול לימודי מעצבים גרפיים. לאחר סיום למסלול זה תצטרכו ללמוד תוכנות לבניית אתרים כמו וורדפרס / אלמנטור. תלמדו מה זה חוויית משתמש ותשתמשו בתוכנות מיוחדות להכנת אפליקציות של חברת אדובי. לכל אורך הקורס תבנו תיק עבודות לדוגמא  כדי להציג ללקוחות וחברות שונות שתרצו לעבוד איתם.

 ללמוד במכללות לעיצוב גרפי או בתי ספר מקצועיים ללימודי מקצועות ההייטק. ללמוד אונליין תקשורת חזותית

בתחום התקשורת החזותית אפשר ללמוד במכללות לעיצוב גרפי או בתי ספר מקצועיים ללימודי מקצועות ההייטק. אפשר ללמוד גם בשיטת לימודים אונליין דרך האתר הבא שמאפשר לסטודנטים ללמוד בצורה פרטית במתכונת של שיעורים פרטיים אחד על אחד. בית הספר מספק תוכנת חיבור שמאפשר למורה לעבוד לעבוד ישירות על המחשב של הסטודנטים. המורה יזיז את העכבר דרך תוכנת החיבור ויסביר מהלכים שונים בעולם התקשורת החזותית. לימודים פרטיים אחד על אחד יאפשרו לכם לפתח תיק עבודות מקצועי מאוד שיעזור להתקבל למקומות עבודה.

חברות הייטק במיוחד שואבות אינספור מעצבי גרפיקה שסיימו מסלול לימודי תקשורת חזותית.  בוגרי תקשורת חזותית מבוקשים בתעשייה

חברות הייטק במיוחד שואבות אינספור מעצבי גרפיקה שסיימו מסלול לימודי תקשורת חזותית. הבוגרים ישתלבו בתעשייה ויעבדו בשיתוף פעולה עם מתכנתים להכנת אפליקציות או מוצרים שונים שחברות הייטק מפתחות. מתכנתים ומאפיינים הם לא מעצבים גרפיים והם לא למדו את התחום הזה במדעי המחשב. מעצבים גרפיים הם אלה שקובעים איזה צבעים להשתמש באפליקציה או מה הכי נכון לעצב באתר אינטרנט.

בתחום הזה תעודות זה לא יפתח דלתות לאף אחד מה שבודקים זה אך ורק איך תיק העבודות שלכם נראה. ככל שתיק עבודות יהיה מקצועי וידבר על טרנדים חדשים תוכלו להשתלב בתעשייה במהירות . בתקשורת חזותית בענף ההיי-טק מתחילים עם שכר של 17000 שח נטו. כמובן שיש את האפשרות לעבודה מהבית במידה ואתם רוצים להיות פרילנסרים.

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/