מה זה אינדיזיין INDESIGN שיעורי הסבר מלאים חינם בעברית

בחורה עם מחשב נייד

מה זה אינדיזיין  INDESIGN  שיעורי הסבר מלאים חינם בעברית

על ADOBE INDESIGN שמעתם? התוכנה מספר אחת לעריכת חוברות ספרים ולבניית עיתונים, שימושית מאוד בהוצאות לאור ובחברות פרסום, המילה הכתובה עדיין חיה לה ונושמת למרות שנראה שהאינטרנט משתלט על כל מדיה אפשרית והספרות הכתובה גם הופכת לדיגיטלית, אבל זה לא ממש, ישנם עדיין ספרים שיוצאים לאור ומודפסים ויש מגזינים, קטלוגים מודעות וכו', אבל הפעם השיטה ליצור אותן, הרבה יותר נוחה ופשוטה בעזרת תוכנת האינדיזיין שמשמשת בעיקר כתוכנת עימוד של טקסטים ותמונות.

קורס לעריכת ספר עם ציורים באינדיזיין, לימוד אינדיזיין און ליין, איך אינדיזיין יכולה לעזור בעריכה של מודעותפלייארים או ספר עם הרבה עמודים

לעצב ספרים וחוברות עם תוכנה מקצועית תוכנת האינדיזיין יכולה אפילו להיות תוכנה אינטואיטיבית, היא מגשימה רצונות של היוצר בה, במיוחד מי שעכשיו קיבל לעשות פרוייקט רחב היקף של עשרות אם לא מאות עמודים, לתוכנת האינדיזיין יש פתרון לכל בעיה שתתקל בה, כאילו קראה את מחשבותיו, למשל, הגדרה מיידית עוד בתחילת יצירתו של מסמך חדש, כמות של הדפים הרצויים, האם רוצים אותם מסמך ליד מסמך פרוסים או בודדים, איך רוצים שיהיה רוחב השוליים, רוחב הבליד שזהו שטח חיתוך של רקע אם קיים כדי שלא תישאר נימה לבנה, גודל המסמך, האם הוא סטנדרטי וקיים או שצריך להגדיר אותו ואם נרצה לעתיד לבוא לשמור את הגודל הזה לפרוייקט דומה הבא.

סרטוני הסבר על התוכנה

[youtube 7cFupsH9RlM]

[youtube qCIIgcn5yFk]

כנסו ובדקו איך ללמוד מהבית עם מורים פרטיים את תוכנת  INDESIGN האינדיזיין

ספר לימוד אינדיזיין, פירוט תכנית לימודים באינדיזיין, לעבוד בקלילות עם כמויות גדולות של גושי טקסט

לימודי אינדיזיין אינטראקטיב, אינדיזיין חוברת הדרכה בעברית, לעצב ספר עם מלל ולאייר לידו איורים וציורים מבוססים תאימות למלל – תוכנת האינדיזיין גם מאפשרת לעבוד בקלילות עם כמויות גדולות של גושי טקסט שמייבאים מתוכנת וורד, היא גם מאפשרת לקשר בין תיבת טקסט אחת לשנייה לחלק אותן לעמודות, להגדיר אותיות רישיות גדולות, להגדיר פסקאות שיתחילו קצת יותר קדימה במקום לעשות זאת בכל דף בצורה ידנית.

רוצים לדעת על איזה מחשב צריך בשביל אינדיזיין, למה כדאי לעשות רכישת אינדיזיין, התוכנה מאפשרת להגדיר את המאפיינים של הטקסט בפסקאות, איזה גודל פונט לכותרת, איזה גודל פונט לתת כותרת, צבע, סוג פונט, הכל מוגדר בתאי בחירה מיוחדים שלאחר שתסיימו להגדירם, תוכלו לשים אותם בכל פסקה שתבחרו מבלי להתחיל לתת לטקסטים אחד אחרי השני את מאפייני הפונט גודל צבע וכו' שלהם.

התוכנה מאפשרת להגדיר בעזרת ספריית צבעים swatches צבעים נוספים, ניתן להגדיר swatch חדש שתרצו להשתמש בו שוב מבלי להתחיל לשבור את הראש כמה נתתם ל magenta או ל yellow וכו'. בדפוס יש סימני חיתוך מכל מיני סוגים, יש אפילו אפשרות לעשות תצוגה של המסמך לאחר "חיתוך" ללא בליד, או ללא סימני חיתוך, הכל שיהיה לכם נוח לראות דברים בלי שיפריעו לכם דברים אחרים בעיניים.

[youtube yMSq0cEwc84]

כנסו ובדקו איך ללמוד מהבית עם מורים פרטיים את תוכנת  INDESIGN האינדיזיין

איך מכינים לוח שנה שבועי באינדיזיין,  גרדיאנט באינדיזיין,  למה מיועדת תכנת אינדיזיין, להגדיר מספרי עמודים שמסומנים באופן אוטומאטי

חופשיות ונוחות בעבודה יש אפשרות לערבב בין העמודים השונים, למחוק עמודים, להגדיר מספרי עמודים שמסומנים באופן אוטומאטי על פני כל שאר הדפים, ניתן להתחיל ממספרים מסויימים, ניתן לתת סוגים שונים של מספרי עמודים וכו'.

קורס אינדיזיין ירושלים חיפה תל אביב צפון דרום , איך אפשר להגדיל עמוד בודד באינדיזיין,

דפי המאסטר – דפי אב

קורס אינדיזיין מהבית,  און ליין אינדיזיין, חידושים באינדיזיין 6, – MASTER INDESIGN – הכי חשובים אלו דפי המאסטר, בדפים אלו אפשר להגדיר מראש מה תרצו שיופיע בכל עמוד ועמוד מבחינת טקסט, רקע קבוע וכו', ואין צורך להתחיל לעבור עמוד עמוד ולעשות העתק הדבק. חשוב ללמוד את התוכנה בצורה מקצועית ומקיפה כדי להכיר את כל הכלים שבה שיאפשרו לכם ליצור ספרים, קטלוגים עלונים מודעות לעיתונים וכו'.

כנסו ובדקו איך ללמוד מהבית עם מורים פרטיים את תוכנת  INDESIGN האינדיזיין

[youtube 6Eq5fBxTYRk]

[youtube eSbkZe3XA2M]

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/