מהפך: 8 מפורסמים שירדו במשקל

אנחנו רגילים לראות את הכוכבים שלנו רזים וחטובים, אבל לא כולם התחילו כך. 8 כוכבים שעשו מהפך במראה שלהם וירדו במשקל

יש לא מעט סיפורי סלבס שעשו מהפך ורזו. המתבונן מהצד יכול לחשוב ׳ביג דיל׳, אחרי הכול – מפורסמים, הכול יותר קל להם בחיים. נכון? אז זהו, שלא. דווקא אל מול הזרקורים והמצלמות לפעמים זה אפילו מלחיץ יותר. אז איך הם עושים את זה? אספנו 8 סיפורי הצלחה של מפורסמים שירדו בגדול.

נינט

לא להרעבות, כן לספורט

נינט טייב (צילום מסך)

את נינט הכרנו כשהייתה בת 19, חיילת יפה ומלאה. בדרכה לגזרה העכשווית עברה דרך רזון מוגזם, שהיא מעידה שהושג ע״י ״הרעבות מטופשות ולא סימפטיות״ ושאיננה עושה זאת עוד. ״רציתי להרגיש טוב עם עצמי, לא כיף להזיע כדי לסגור את הג׳ינס. התחלתי לאכול בריא ולעבוד במכון כושר עם מאמן. ממש התאהבתי בזה. תזונה נכונה וכושר הם שילוב מנצח בשבילי.” גם היום אחרי הריון ולידה נינט נראית במיטבה, וכמו שזה נראה היא כבר לא תצטרך להזיע כדי לסגור את הג׳ינס.

ג׳סיקה סימפסון

לוקחת את עצמה ברצינות

ג'סיקה סימפסון (צילום: Gettyimages)

אולי השימוש בתדמית הבלונד טראש עובד לטובת ג׳סיקה סימפסון, שלא נלקחת ברצינות גדולה מדי. אבל על המהפך במראה החיצוני שלה כולם אוהבים לדבר. סימפסון, שסיימה את הריונה הראשון במראה עגלגל, הצטרפה לשומרי משקל העולמית כפרזנטורית ומאז הפכה לאחת הנשים החטובות והמושכות בברנז׳ה ההוליוודית. ״בהריון השני כבר הייתי בשומרי משקל, אז ידעתי לשמור על עצמי ולהישאר בפעילות גופנית. למדתי להציב לעצמי מטרות קטנות ולהגיע אליהן. פתאום הבנתי ׳אלוהים, אני ממש מסוגלת לעשות את זה׳. בכלל, כאמא חשוב לי לשמש דוגמה לילדים שלי. אני רוצה שיישאו אלי עיניים ושידעו, כמוני, לאהוב את עצמם.״

דביר בנדק

בקיצור, ניתוח

[youtube XxGY8ONIoVw nolink]

שנים ארוכות למדנו לאהוב את בנדק, השמן המצחיק ביותר על המסך. אבל לדביר כנראה נמאס להיות שמן, וזה לא מפריע לו להמשיך להצחיק אותנו. הצופים עלולים לטעות לחשוב שבנדק הפך במטה קסם לאיש רזה, אך הוא מספר על תהליך ארוך ומחייב. ״עברתי ניתוח קיצור קיבה, שלאחריו השלתי 40 קילו ממשקלי. עכשיו אני משלב ספורט ותזונה, 3 פעמים בשבוע מתאמן עם מאמן אישי ומקפיד על תזונה, אם הייתה תרופת פלא זה היה יותר טוב".

אופרה ווינפרי

כל מסע מתחיל ב 10,000 צעדים

אופרה ווינפרי (צילום: Gettyimgaes)

לא משנה באיזו מידה, תמיד יהיו מי שיגמעו בשקיקה את מה שיש לאופרה לומר. כמי שמובילה דעת קהל של מיליונים, לא פלא שלאחר שרזתה הפכה גם לכוהנת הרזיה ואורח חיים בריא. בתחילת הדרך התחייבה אופרה לשיטת 10,000 הצעדים ביום. אולם בהמשך, כך היא חולקת עם קהל מעריציה, הבינה שנדרשת מחויבות גדולה לשמירה על אורח חיים בריא כדי להשיג את מטרותיה בכלל, ואת אלו הקשורות לבריאות ומשקל בפרט. ״היכולת לנהל מאבק במשקל, הגיעה מתהליך של טיפול בעצמי כמו שאני מטפלת באחרים. אין מוצא קל מהמצב הזה. ואם היה, הייתי קונה אותו, וזה היה אחד הדברים האהובים עלי.״ אגב, ממש לאחרונה רכשה חלק מחברת שומרי משקל העולמית, האם היא הולכת להצטרף לקבוצת תמיכה בקרוב?

רותם אבוהב

יותר חוקנים, פחות קינוחים

רותם אבוהב (צילום מסך)

באופן כללי חסרות נשים מצחיקות על המסכים שלנו, ואם כבר יש כאלה, הן מלאות. בכל אופן, היו. רותם אבוהב התפרסמה כקומיקאית צעירה ועגלגלה למדי, אך לאחרונה אנחנו מקבלים אותה בגרסה החטובה. לאחר שלוש לידות, מינוס 15 קילוגרם, רותם נראית מעולה. את ההצלחה שלה זוקפת רותם לטובת תהליך ניקוי רעלים בחוקנים, שסלל את הדרך למעבר לתזונה נכונה ושגרת פעילות גופנית. ״החוקנים זו חוויה מוזרה. היום אני מקפידה על מה שאני אוכלת: הרבה טונה וירקות ופסטה מחיטה מלאה, וגם ספורט. אני הכי אוהבת מתוק בעולם, אבל אני מסתפקת בכפית מהקינוח."

ג׳ניפר הדסון

דיאטה בעזרת אפליקציה

ג'ניפר הדסון (צילום: Gettyimages)

הדסון הוצנחה למרכז תשומת הלב כפיינליסטית ב׳אמריקן איידול׳. עם הקול הנהדר שלה ויכולות המשחק שלה, זכתה אפילו להשתתף ולהתבלט בסרט לצד ביונסה. הדסון החליטה לפצוח במסע לשינוי בגזרה לאחר טרגדיה משפחתית שחוותה. ״המפתח הוא להבין מה הבעיות שלך, וזה אף פעם לא נוגע לאוכל. אני לא רוצה לחיות חיים שבהם אסור לי לאכול מה שאני אוהבת, הרי זה רק גורם לרצות את זה יותר, אז אני אוכלת מעט פחות, אבל מהכול.״ הדסון הצטרפה לשומרי משקל, היא מקפידה לעקוב ולפעול לפי השיטה והצליחה לרדת 10 מידות במכנסיים.

חנוך דאום

צוחק כל הדרך למשקל

חנוך דאום (צילום מסך)

את חנוך דאום התרגלנו לקבל מכל כיוון בלתי צפוי. דבר אחד בטוח לגביו – הוא אומר כל מה שהוא חושב, גם אם לא בהכרח חושב כל מה שהוא אומר. ואולי זה להיפך. אמנם הוא לא נתפס כשמן במיוחד, אפילו דיי רזה, אך גם הוא סבל מעודף משקל, שעליו כתב טור משעשע במיוחד במדורו השבועי העיתון, ״הגעתי לנקודה הזו שזה או לעשות דיאטה ממש רצחנית ומאוד ארוכה, או לעלות עוד שני קילו ולטוס ליפן להילחם סומו.״ חנוך דאום הסיר 10 קילוגרם ממשקלו, בעזרת שומרי משקל.

קרן פלס

בלדה למורעבת

קרן פלס (צילום: יח"צ שומרי משקל)

היוצרת והזמרת הפופולרית זכתה תמיד ללחשושים בעניין המשקל וההיקפים שלה. בעבר סיפרה פלס שהיא ׳נולדה מורעבת׳, שחייה סבבו את נושא האכילה. קרן נכנסה לתכנית שומרי משקל לאחר שהחליטה שהיא רוצה לרזות, ובמיוחד כדי להיפטר מהעודפים משני ההריונות הרצופים. לדבריה, מעולם לא כיוונה להיות רזונת, אלא להגיע למצב מאוזן. לשמחתה הרבה, בן זוגה, נועם טור, תמך לאורך כל הדרך. ״כשהבנתי שאני רוצה לרזות, הייתי חייבת שמישהו יעשה לי סדר בראש. אני סופרת נקודות כל יום, ומקווה שבעתיד זה ייקח אותי למקום מאוזן. התמיכה הכי טובה שאפשר יכול לתת למישהו בדיאטה היא להגיד לו או לה שהם נראים מעולה, לא משנה מה. נועם אהב אותי ונמשך אליי גם עם 24 ק"ג עודפים. אבל היום אני מרגישה שאני בממדים הנכונים שלי."

 >> את לא חייבת להיות סלב כדי לרדת במשקל. הצטרפי לשומרי משקל היום